God jul!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen og god jul til deg og dine. På vei til kirkegårdene på Nordstrand og Kolbotn for å tenne lys mens det er ennå mørkt - fin stund og ikke minst fin stemning der nå. Tenker denne julen blir fin jeg!

God morgen og god jul. Kan konstatere at taktikken med å forsøke forskyve døgnet til barna hittil har mislykkes totalt [emoji23] Vel huset er fylt med gjester, mat og gaver, og julen er i gang. Får vel fylle på med kaker underveis, før planen er å overspise sånn passe med pinnekjøtt. God jul

God jul fra Lillestrøm. Her i deltabyen sov man helt til 5 i dag, det er skikkelig innafor. Den siste uka har det vært 4. Kanskje det går riktig vei med armen etterhvert selv om det er vondt ennå.
Kvelden skal tilbringes hos de gamle og det blir bra. Ha en fin Julaften! :)

God morgen fra Oslo . Her skal det etterhvert handles julegaver. Beste dagen å handle julegaver på er julaften har jeg funnet ut. Så også bunkre opp litt siden butikkene stenger i altfor mange dager. Kvelden blir brukt hos opphavet en tbanetur unna. Kattene har iallfall våkna til liv eller kanskje de snart sovner. Nattdyr som de er. Jeg blir nå i senga litt til og tar livet med ro

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Wesolych Swiant fra Warszawa. Julen starter i Polen og om reisereglene ikke endres, drar vi til Sverige senere i julen. Returen er endret pga nye karanteneregler i Polen. Godt nytt år med vaksine!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
God Jul!

Snart frokost og en tur med blomst ut til min gamle mor på institusjon, så et par timer med åpen kirke for de som tør å bevege seg dit, og så tradisjonell julefeiring hjemme med kjære familiemedlemmer. Ribbe, juleøl og akevitt, og sikkert en pepperkake eller tre.

God jul frå Trondheim! Faktisk kvit jul her, om ein ikkje er så nøye på mengda. Jula blir i Trøndelag, nyttår kansje for første gang på hytta. Bonusbillettar heim - heim vart avbestillte for nokre dagar sidan :(.

Div mat er på gang, og snart blir det vel ein sledetur også. Såg "sjefen" på FR24 i går.

Ha ei strålande jul!!

God morgen og god jul fra fergen, på vei mot Halhjem. Gårsdagens tradisjon med rømmegrøt, julekaker, snop og Home Alone 1 gikk strålende. Nå er en på vei til Bergen for å arbeide seg 4 dager gjennom julen. Men før jobb blir det lunsj og litt avslapping hos opphavet.
Ta vare på hverandre og ha en så nydelig julefeiring som mulig der ute :)
Neste jul blir nok bedre skal vi se, alt blir bra :)

God jul fra skråningen. Nå er det bort til Svigers i lia her for et tolv timers julemarathon på godset. Ikke snø men i alle fall et fantastisk vær da.

God Jul fra sørlige Bayern.
Her er en lengre brunch inntatt, barnet pakker inn presanger, og snart skal det hogges juletre fra `egen skog her rett opp i bakken.
Snøen kommer visst i morgen. :)

Ja, dere får jule ivei ..

G’morgen! Her har bikkjene som vanlig fått meg tidlig opp. Ute er det 12 grader og regn. Slik skal det bli hele dagen, men når regnet gir seg, kommer det en skikkelig kaldfront. Så i morgen på denne tiden får nissen 4 blå å kose seg i ...

Vanlig arbeidsdag her. Regner med at den som vanlig blir av den fredelige sorten. Kaffe, klementiner og julemarsipan skal imidlertid som vanlig inntas i selskap med Donald på Youtube. Duck, altså ...
Nidars julegris måtte i år utgå pga pandemien, og er erstattet av egenproduserte goder. Produksjonen ble ikke helt som planlagt, men smaken er framifrå, og det er det viktigste. :p

Ha en fin julaften alle sammen !!!

God jul fra Orkland.:)

Joda, her klarte værgudene å dra frem det hvite stoffet akkurat i tide til julaften. Ikke at jeg har noe bruk for det, men det skaper nå om ikke annet litt julestemning. I tillegg er det faktisk nokså pent vær mellom bygene.

Her skal det gjøres null og niks av produktiv innsats. Både vaskemaskin og støvsuger hadde en innsats i går kveld og er herved parkert for resten av juledagene. Nå blir det kun TV, masse julefilmer, julemusikk og garantert alt for mye godsaker.
Årets meny på julaften er hjemmelaget pizza, så det burde være innafor når man feirer singel-jul.

Riktig god jul til alle sammen. I år vasker vi hender, bruker antibac, holder avstand og tar vare på hverandre deretter. Så skal vi se at neste år blir bedre.:)

God jul fra jobb, like langt sør om ekvator som Oslo er nord.

Ikke mye julestemning siden alle dager er like mye arbeidsdag, men har hørt rykter om at de i byssa disker opp med noe godt både til lunsj og middag :)

Ønsker alle forumuster ei riktig god julefeiring!

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Glædelig jul herfra "Sydeuropa" :D :DEN Pas godt på jer selv deroppe i nord og jeg glæder mig til, at kunne komme derop igen uden karantæne.

God jul fra Tinn. Helt nydelig vær! Her har man vært i kirken og sunget «Deilig er jorden». Midt opp i alt så er det kanskje vanskelig at jorden er deilig. Men det er lov å håpe på at alt blir bra til slutt.

Nå er det bare å lade opp til pinnekjøtt og juleøl. Ha en fin en!

God jul fra Sandnes. Her har man spist både julegrøt, pinnekjøtt, dessert og småkaker. Man lider ikke nød med andre ord. Broderer traff blink med en flygave i år også, en fanblade fra en CFM56-5B motor, den er montert på en trefjøl og lyssatt, så når er det bare spørsmålet hvordan man får den med seg på flyet 3. Juledag.

Ønsker alle en riktig god jul! :)
590d446868a6e92fcf9de3186350fa71.jpg

God jul fra Oslo. Nå er julaften snart omme, og det har vært en trivelig dag. Madammen har fått dreisen på både ribba og tilbehøret. Min innsats begrenset seg til å lage jordbærsaus til riskremen og å sørge for at Gammel Opland og annet høvelig drikke er på lager. Julenissen var også innom, og alle var fornøyde med gavene. Fortsatt finfin jul ønskes alle forumister med familie[emoji3]

Steike .. da fikk vi sne her i Georgia på julaften. Kunne bare skje i 2020 ... Men veldig vått, så blir kun liggende på bilene og grillen. Men sne er sne!

Back