God Jul kjære forumister

Re: God Jul kjære forumister

God jul fra Stavanger.

Da er frokosten unnagjort, og ungene er sendt ut mens siste finpussen av huset fullfører før gjester kommer om noen timer.

Og det slo ikke feil i år heller, julenissen kom innom i år og :)

En fin dag og en hyggelig aften ønskes dere alle. :)

God Jul ønskes alle fra et regnvått Tromsø!

Juleferien har senket seg og Askepott er kommet til sin tredje nøtt. Ny Jura ENO Micro 9 er installert og godkjent med malabarbønner. Svigermor har kontroll på lammeribba av alpelam fra Lyngen, nå er det bare å holde gulljenta opptatt nok frem til middag og gaveåpning.

Heisann og God Jul fra Texas!

Haer er det typisk vintervaer med overskyet, lette regnbyger og 10 grader C. Ser ut som det blir bedre i romjulen da det blir klarvaer og opp mot 15-20 grader C, men for meg blir en rundtur til New Mexico over helgen for aa slippe av familien og saa til San Francisco neste uke for jobb... :(

Dag

God Jul fra Kvinesdal i sør :D

Jeg ønsker alle hær inne en riktig god jul og et kjempe gådt nytt spotte år ;)

God jul ifra ett solbadet Moelv. Ønsker alle en riktig fredelig og god jul med sine nærmeste.

Riktig god jul fra Vestlandets hovedstad, Bergen :)
Her er julestemningen i ferd med å senke seg, pinnekjøttet er på gang og tv-en surrer i bakgrunnen.

Ønsker dere alle en hyggelig dag med deres nærmeste !

God jul fra Maura.

Først var det deilig med en ordentlig natts søvn, etter stressuka på jobben. Heldigvis ble den beryktede sistefredagen før jul - som har vært den dagen i året vi som regel slår våre rekorder på hvor mye pakker vi sender - ganske rolig i år.

Nå skal man straks måke litt snø, klistre på et par til/fra-lapper, samt ta julebadet - synes det er greit å vaske seg på julaften, enten det trengs eller ikke ;)

Kvelden tilbringes hos familie litt unna. Er utnevnt sjåfør, så da får man klare seg med Munkholm/Clausthaler/cola, eller hva som nå blir servert.

God jul ønskes alle :)

En vanvittig god jul ønskes alle, fra familien Fnat her på Lillestrøm. Skal innrømme at jeg har sett utrolig frem til juleferien i år. Selv ikke det beste tilbud i Club kan få meg ut av godstolen denne jula.

Elefanten er som vanlig svært oppskjørta, men har fått Donald blad og Cola for å få tiden til å gå.

Med det vil jeg bare ønske alle sammen en riktig god julefeiring.

En riktig god jul fra Sandefjord.En spesiell hilsen til min hverdagshelt Fnate som er helt konge.God jul alle sammen.

God god jul fra Stavanger. Her sitter man enda i pysjen. Men nå er det tid for å hoppe i dusjen siden vi skal i kirken om en times tid. Etterpå blir det å slappe av og spise mye good mat.

Ha en fredelig jul alle sammen, verden rundt.

God jul til alle fra York! 9-10 grader og sol, og det ligger etter sigende til å bli den varmeste julen på veldig lenge i England.

Her er det vanlig dag i dag, og feiring med pakkeåpning i morgen etter instruksjoner fra ungene. Kalkunen er nettopp hentet fra slakten, gravy'en er laget, stuffingen skal fruen i gang med nå, og så tar jeg og ungene en spasertur inn til byen.

God jul! Herlig å feire hvit jul med solskinn og -2 grader på Østlandet fremfor 8 grader og regn i Bergen.

Back