God Jul kjære forumister

Re: God Jul kjære forumister

God jul til alle fra York! 9-10 grader og sol, og det ligger etter sigende til å bli den varmeste julen på veldig lenge i England.

Jeg skal til London i morgen, for å se fotball, og der var det meldt 11-12 grader. Usedvanlig mildt vil jeg påstå!

Då var kvelden komen, og alt er på plass :) Ønsker alle ei riktig god jul! :)

God jul fra Harstad. Her har man sovet lenge, spist frokost, vært på kirkegården, nå snurrer Donald & Co på tven. Modern har kontroll på ribba, så her har roen senka seg.

God jul fra Kolbotn;)

Nettopp sett på de vanlige Disney filmene og julespesialene, blir ikke jul uten de. Blir snart en lang tur med hundene før hele familien skal møtes og kose oss med masse pinnekjøtt og hjemmelaget riskrem:)

God jul fra et snøfritt :( Sandnes, jeg reiser kun hjem til familien for middagen sin del da jeg ikke føler for og feire jul i år, men til alle andre forumister og deres familier, GOD JUL!!!!!

God morgen fra Amerika Soeroest ogsaa! Her er morgenens telekonferanser med familien unnagjort, og det eneste som gjenstaar er aa hnte kalkunen klokken fire. Saa blir det vl en tur i kirken i kveld. Pakkene ligger trygt under treet og det gjoer de, tradisjonen tro, til i morgen tidlig.

Ha en god julaften alle sammen og ikke glem aa foelge julenissen paa NORADs Santa Tracker.

God jul til alle flypratere!

Kirkebesøk unnagjort og julemiddagen er i produksjon. Ha en fin julekveld alle sammen!

God jul fra Solveien!

Sitter med en juleøl og venter på at man skal sette seg til bords.

Håper alle får en fin kveld!

Jeg skal til London i morgen, for å se fotball, og der var det meldt 11-12 grader. Usedvanlig mildt vil jeg påstå!

Håper det holder seg til 2. Juledag så kjøreturen over "fjellet" til Manchester blir uproblematisk. :)

Du er klar over at Arsenal-Wolves er flyttet til den 27.12 pga streik hos ansatte i tube'en? Det rammer kanskje ikke deg?

En riktig god jul fra Espergærde, DK! Pinnekjøttet er fortært, og nå er kaffe, kaker og godis på vei ut på bordet, og gaveåpning i ferd med å begynne!

Ønsker alle en hyggelig julekveld!

Du er klar over at Arsenal-Wolves er flyttet til den 27.12 pga streik hos ansatte i tube'en? Det rammer kanskje ikke deg?

Han er Chelsea-fan saa han gaar neppe frivillig paa Emirates ... ;)

Jaja - noen sitter med juleoel og julestemning, mens andre sitter paa gressklipper ... men det skal nok bli julrkos her ogsaa etterhvert .. ;)

God jul til alle, fra ytre Romsdal!
Her rakk vi nesten å skjære opp ribba, før strømmen takket for seg, en times tid. Så det ble julemiddag til stearinbelysning.
Nå stropper og bardunerer vi oss for Cato og Dagmar. Satser på at vi står dem av. :-)

Back