God jul ønskes fra Tinn i Telemark. Her ligger man og sløver på sofaen og lader opp til pinnekjøtt i kveld! Det gledes!
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
LN-TRUMP i det dype sør,
Hmm, tror det kan være meg, og takk for det.
Dog ikke noen stor tilhenger av Trump eller den hesten han red inn på![]()
Tenkte nok mer på Donald-MOW oppe i Georgia![]()
Aha, jo han stemte nok langt til høyre ja..![]()
Aha, jo han stemte nok langt til høyre ja..![]()
Haha er glad jeg ikke befinner meg i passkø. Ihvertfall ikke så lenge Ruters grå tar meg hjem til opphavet for julemiddag.Makan til lang tråd allerede kl 9 om morran på en fridag...
God jul fra Lillestrøm til SQ777 i Sponnodulu, dc-8-63 i Victoria (tipper jeg), Hypern i passkø, IMM i "his-second-home", Someone med Jäger og arving, Condorde98 i deltabyen, LN-TRUMP i det dype sør, EB som er i vinden og alle andre.
Måtte dere få masse Hollywood-treatment i dag, alle sammen. Gjerne en del store pakker også. Store pakker funker alltid.
Mitt største ønske for julen (utover sexy kvinns, fred i verden og dritmasse cash på konto) er å hvile ut. Skikkelig! Akkurat nå trengs det noe så grusomt, og det er faktisk ikke så lett å få til
Men nå er det julaften og elefanten våkner nok snart. Samme med Mia og da setter vel krangelen i gang
Ha en fin julaften
. Som du sikkert vet, finnes knapt 'venstre' som vi kjenner det fra Norge her i Heimlandet. Selv de mest liberale stiller godt uttafor FrP. '50 shades of Right'.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.