• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Jul fra Meg til akkurat Deg.

Åååh, gammelfly galore!!! Tuuusen takk, beste julegave jeg kan få... :spin

PS: Hvis du har flere så kanskje det blir nyttårsgave på oss også? :fly

Twin Otter: Hvis jeg ikke tar helt feil, så tror jeg at det er tatt nede på GA området på Flesland.

Det er riktig det, i dag ville en sett rett på BAT hangaren fra den vinkelen. Bygget er den gamle brannstasjonen, som også huset BU og SAS cargo i sin tid. Den er borte for mange år siden, haugen og betongsiloen ved siden (til høyre) for bygget er også blitt/blir borte i disse dager.

Takk for flotte tilbakeblikk. En føler seg litt gammel når en ser fly/helikopter typer som ikke flyr lenger (i Norge), men som en selv har vært passasjer i!!!!

Y

Last edited:
Tusen hjertelig takk for disse flotte bildene. De vekker mange gode minner. :D

Last edited:
Elsker bildet av Sikorsy´en. Sku Ønske at folk kunne legge inn flere bilder av helikoptere. Spesielt Bell og Sikorsy. Dette var jo suverent den beste julegaven jeg kunne få i år!
Hilsen BIRCORN fra ENKJ

Hei alle sammen. Kjekt at dere likte denne eldre bildetråden.

Seilfly, jeg har desverre ikke noen bilder av LN-HAC, men finner jeg noen så skal jeg vise de her inne.

Det kommer nok en nyttårshilsen-tråd fra meg også, den blir vel kanskje av en litt annen karakter. :)

Ha en fortsatt fin romjulstid alle sammen. :)

Herlig serie ! Det varmer godt med disse bildene.

LN-BBA i NAS-farger, sannsynligbvis fra tidlig vår 1993? før logoen var på plass på halen

Back