God Jul fra Meg til akkurat Deg.

Åååh, gammelfly galore!!! Tuuusen takk, beste julegave jeg kan få... :spin

PS: Hvis du har flere så kanskje det blir nyttårsgave på oss også? :fly

Twin Otter: Hvis jeg ikke tar helt feil, så tror jeg at det er tatt nede på GA området på Flesland.

Det er riktig det, i dag ville en sett rett på BAT hangaren fra den vinkelen. Bygget er den gamle brannstasjonen, som også huset BU og SAS cargo i sin tid. Den er borte for mange år siden, haugen og betongsiloen ved siden (til høyre) for bygget er også blitt/blir borte i disse dager.

Takk for flotte tilbakeblikk. En føler seg litt gammel når en ser fly/helikopter typer som ikke flyr lenger (i Norge), men som en selv har vært passasjer i!!!!

Y

Last edited:
Tusen hjertelig takk for disse flotte bildene. De vekker mange gode minner. :D

Last edited:
Elsker bildet av Sikorsy´en. Sku Ønske at folk kunne legge inn flere bilder av helikoptere. Spesielt Bell og Sikorsy. Dette var jo suverent den beste julegaven jeg kunne få i år!
Hilsen BIRCORN fra ENKJ

Hei alle sammen. Kjekt at dere likte denne eldre bildetråden.

Seilfly, jeg har desverre ikke noen bilder av LN-HAC, men finner jeg noen så skal jeg vise de her inne.

Det kommer nok en nyttårshilsen-tråd fra meg også, den blir vel kanskje av en litt annen karakter. :)

Ha en fortsatt fin romjulstid alle sammen. :)

Herlig serie ! Det varmer godt med disse bildene.

LN-BBA i NAS-farger, sannsynligbvis fra tidlig vår 1993? før logoen var på plass på halen

Back