God jul forumister

Julen har for lengst kommet til Billingstad og jeg koser meg med lukten fra steken vi skal ha i kveld. I morgen er det til mine foreldre for feiringen og så går det 7 slag frem til Nyttår i operaen med stor fest senere.
Jeg var på intervju i ett stort meglerhus i går og tar jeg ikke helt feil, blir det skifte av arbeidsplass neste år :)

Jeg ønsker alle en riktig god feiring!

Jul er det vist blitt i Sandefjord også, mye god mat og drikk er blitt handlet inn og det vanker et godt førjulsmåltid senere ikveld.

En riktig god jul til alle!

PS: Vil be alle piloter der ute om å ta hensyn når de er ute og flyr.

christmas_animations%20(2).gif

God jul fra Tokyo til alle foronauter! Her er klokken 07:54 lokal tid og snart vanker det frokost for denne kroppen: egg, i form av en omelett, og mye bacon.
Vi ankom hotellet igår ettermiddag ca. 1 1/2 time forsinket pga en frosset Start Valve på KBA, men kvelden endte med julegløgg på rommet til Purseren, så vi gjør så godt vi kan med julestemningen.

Jeg ønsker alle sammen her en riktig god jul!

Jeg sitter på Radisson BLU på OSL og ser ut over en parkeringsplass full av Norwegian og SAS-fly som har tatt kvelden. Blant annet LN DYE som jeg filmet ombord står ved min side, rett utenfor hotellvinduet, og da kan det jo ikke bli bedre.

Flyr oppover tiL Tromsø i morgen med SK4408 kl 0800 og videre fra Tromsø til Vadsø med WF982. LN RRL som tar meg oppover til Tromsø og LN WIC som flyr meg helt hjem til jul i år : )

Kjempefin utsikt herifra, skulle bare hatt scannern min med, som jeg hadde sist : ) Litt greit å høre hva det snakkes om : )

Riktig god jul til alle

God jul fra New York alle forumister. Måtte nissen finne frem til dere med bonuspoeng, gullkort og masse reiser i sekken.

Sent men godt, god jul til dere alle. Her er ribben inntatt og gaver åpnet uten de helt store overraskelsene. Men vinen etterpå er alltid like god! En liten tanke sendes til andre siden verden og FBU4EVER som feirer jul i tjeneste.

God jul fra Egersund

Her er pakkene pakket opp, pinnekjøtt spist og man har fått oppdatert seg på forumet.

Ha en fin jul alle sammen, hvor enn i verden man skulle befinne seg :)

God Jul fra NW Australia.

Her ombord jobbes det for fullt med å finne mer olje og gass.
Har blitt noen juler offshore, men første gang med australsk messebetjening.
Litt uvant med hummer, krabbe, skinke og forskjellige former for curry som julematalternativene.

Spesiell hilsen til alle andre som holder hjulene i gang i julen

Eders
Knut Erik

God jul og en fredfylt romjul til dere alle sammen!
Ser fram til et spennende 2011 her inne på flyprat!

Back