God inneklemt fredag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God inneklemt fredag fra Oslo. Her skal det jobbes litt i dag, pga buss for tbane og sånt tull på østkanten må jeg dra litt før, men det fungerte i og for seg helt ok på vei hjem fra bussterminalen i går etter hjemkomst fra Sverige.
Litt trøtt men det får gå. Ha en strålende inneklemt fredag der dere måtte befinne dere!

Glad fredag fra Islands brygge i København. Klar for en dag i København med lunsj hos Brødrene Price. Nyt fredagen!

Mornings fra Asker. Litt sjonglering mellom gjemmekontor og planleggingsdag i barnehagen. Og siden jeg har lovert kanelbolle til lunsj, så får jeg levere på det. Må uansett ut å jakte på hvit asparges til i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg.

Her starter dagen med litt blodprøver på sykehuset om litt. Jeg må rutinemessig ta blodprøver to ganger i uken nå første tiden. Formen kjennes fin ut så jeg satser på at prøvene bekrefter det. Etter det blir det trening hos fysioterapeuten. Vi har økt belsastningen litt siden sist så det blir nok en tung økt tipper jeg.

Fint vær her i Kongsberg i dag, så jeg skal prøve å få gått meg en tur også.

God morgen fra Kongsvinger. Suksess i går, så nå blir det snart frokost og deretter SJ til Oslo. Konsert i kveld og noen øl før det er meldt, så det bli bra, ja.

God morgen. Her har det blitt lest 100 sider LS Christensen, brød bakt og joggetur unnagjort. Bacon og eggerøre er også preppet. Dusj skal skrubbes og kropp spyles før frokosten ferdigstilles. Så må vel søknadene grovscreenes, men det kan jo gjøres fra godstolen når det har skyet til utpå ettermiddagen.

God morgen fra bortekontoret.. Ganske så inneklemt dag og det tok 11 minutter til jobb med litt "drosjegrønne" trafikklys. En god del møter og noe flybooking står på programmet, og ut med gutta i kveld.

God formiddag. Inneklemt arbeidsdag og inneklemt planleggingsdag. For meg betyr det hjemmekontor og uforstyrret jobbing med administrative hengesaker. Det er faktisk godt etter en travel periode med mye operativt og koordinerende arbeid. Vakt i helga så vi skal holde oss rundt heimhusan uten de store utfluktene de neste dagene.

God inneklemt fredag fra gjemmekontoret.

Litt sen start *host*.

Ellers har man fått resatt passord så man kom seg inn på livenation.no og er klar for forhåndssalget til Springsteen neste år. Får prøve multitaske litt sånn i 10-tiden.

Etter jobb går turen til hovedstaden for litt underholdning, bl.a. i form av en død terrorist.

Ha en god en :)

God morgen fra Lysaker. Den bedre halvdelen sitter hjemme og leser til eksamen, så da var det bare å ta med minstemann i barnehage, og eldstemann som assistent på kontoret i dag. Kort arbeidsdag før helg, så blir det vel både taco og en kald pils i kveld. Ha en flott dag!

Glad fredag fra Islands brygge i København. Klar for en dag i København med lunsj hos Brødrene Price. Nyt fredagen!

Dårlig gjort!!! Det er jo favorittprogrammet mitt på TV. Spise med Brice. Nå begynte jeg å tenkte på da de lagde Risi e bisi og fikk ikke lenger lyst på brødskive i det hele tatt. :(

God morgen fra hjemmekontoret. Som sagt riktig så inneklemt, men med masse å gjøre. Så bare å gønne på.

Ha en stilig dag

Ellers har man fått resatt passord så man kom seg inn på livenation.no og er klar for forhåndssalget til Springsteen neste år. Får prøve multitaske litt sånn i 10-tiden.

Det var jo det letteste barneskirennet noen sinne? :8:

Klar for Bruce! :spin

Måtte du ha medlemskap i fanklubb for å få forhåndssalg? Tenkte å fikse et par billetter selv også. Det kan jo være siste turen han tar.

Forhåndssalg via Live Nation, så det holdt å ha en registrert bruker hos de.
Ellers er det ordinært salg på mandag. Og i et intervju jeg hørte med han, er det ikke usannsynlig at turneen følger den vanlige to-årssyklusen turneene hans pleier å ha, så jeg utelukker ikke en retur i 2024. Eller at det kan komme en konsert til når den første blir utsolgt.

Og i det jeg skrev det, postet Live Nation at det også blir konsert den 2 . juli

Rakk fint å lage bruker både hos live Nation og Ticketmaster og vurdere hvilken dag som var best samt få 2 billetter til 30. juni.

Takk for tipset. Hva skulle man gjort uten Flyprat?

Rakk fint å lage bruker både hos live Nation og Ticketmaster og vurdere hvilken dag som var best samt få 2 billetter til 30. juni.

Begge blir best. Han spiller veldig varierende setlister, så to kvelder i samme by blir to helt forskjellige konserter

God ettermiddag fra Manila.

Av alle de hotellene som er tilgjengelig her så klarte jeg å rote meg borti Park Inn by Radisson North EDSA. (Hvorfor dette valget er en annen historie), som skulle være et sikkert valg etter booking.cum sine reviews og egen erfaring fra kjeden.

Nå har jeg vært her et døgn, for det meste sengeliggende med luftveisinfeksjon eller covid. TV funker ikke. Etter 5-6 purringer så er det ikke skjedd noe. I natt var internett ute i timesvis. Restauranten har bommet på servering av maten og rot i bestillingen på begge besøkene.
Spa menyen er lang og rikholdig men alt må bookes i god tid pga de som skal gjøre det er ikke på huset. For The record, Jeg skulle bare ha en fotmassasje.

Eneste jeg ikke kan klage på er vanntrykket i dusjen. Den behagelige sengen og regnværet ute, vel jeg kan klage på det men det er ikke hotellet sin feil.

FQTV

God dag fra Oslo Øst, rolig dag på hjemmekontoret med kun ett møte. Så får tid til å rydde litt i saker og ting som har ligget litt på vent. Satt klar med bookingfingeren for kjøp av konsertbilletter kl 10. Feilmeldinger «header overflow» på både PC og iPad. Men kom til slutt gjennom på mobilen, men da ble det søndagsbilletter. Men det får duge[emoji3] Konsert blir det også i kveld, med gamle sørstatshelter. Ellers ingen store planer for helgen, bortsett fra et par fotballkamper som må sees. Ha en strålende helg!

Back