• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God himmelsprett fra Royal Silk lounge BKK

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God himmerlsprett. Da har man prøvd Thai og på økonomi i alle fall var det ikke stort å skrive hjem om. I loungen er alle dusjer opptatt så man får sitte litt og føle seg ukomfortabel. Har i alle fall nok av tid til transiten her.

Visste ikke man skulle gjennom sikkerhetssjekk ved transiten her så der gikk en uåpnet Imsdal. Research, research, research.

Ha en god en alle som er ute og spretter i anledning dagen.

Thann dusjsåpe med sitrongress var dagens første luksusopplevelse. Skal prøve å få kjøpt med litt når jeg er på vei tilbake.
701_large.jpg

Slumre-båsene er alle tatt, men det er jo langt langt høyere støynivå der enn i resten av loungen. Synkron-snorking på høyt nivå.

Og maten er ganske klissen her.
attachment.php

Til tross for ar jeg fikk lie-flat i økonomi(3-seter for meg selv) så føler jeg meg ikke klar nok til å behandle saker på jobb-mail. Har også 2 flighter til idag så dette blir er skikkelig sløve-dag.

Attachments

• banan.jpg
    banan.jpg
    126.1 KB · Views: 1,089
God morgen fra SAS loungen på OSL, litt spartansk frokost, men store og små har slått seg til ro og venter på at SK4773 skal ta oss til GZP. SAS VIP Plus, går inn i dette med høye forventninger, men ser for meg at det ikke blir rockestjernetreatment.

Uansett, blir bra med sol og varme!

En god dag til dere alle.

Sent from my HTC One using Tapatalk

God morgen fra solfylt Oslo nord - ser ut som vi får samme sommervær som i går - dette er etterlengtet - etter dårlig vær i mange uker.

Ha en flott dag videre.

Jan

God Kristi himmelfartsdag! Man har fått sine sju timer søvn og det er vel på tide å få noe ut av dagen. Skjønt, har aldri helt forstått det begrepet - men skal i alle fall prøve å få med meg en byvandring i nabolaget for å hilse på de naboene som bodde her for noen hundre år tilbake. Ha en fin, fin torsdag, med opplevelser fjernt eller nært!

God morgen fra gullstuen på OSL. Prøvde NSB til OSL for første gang, og er usikker på om det blir flere turer. Stappfullt... Ellers settes kursen mot Alicante. Ha en strålende dag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Sandaker. En tur innom de gamle for og plukke opp arvingen før turen går til Tjøme. Ha en fin dag

Yo fra BG'O! Først til ARN, deretter SK945 til ORD, Hilton-natt før UA til RAP i morgen. Har gledet meg til fri siden Lofot-påsken, og endelig er vi her! Håper Kung Fu Panda 3 er på SK945! [emoji2][emoji120][emoji574]

Yo fra BG'O! Først til ARN, deretter SK945 til ORD, Hilton-natt før UA til RAP i morgen. Har gledet meg til fri siden Lofot-påsken, og endelig er vi her! Håper Kung Fu Panda 3 er på SK945! [emoji2][emoji120][emoji574]

Skal du opp å hilse på presidentene?

God formiddag fra Bergen. Her er det full avslapping på planen. Deilig!

Thann dusjsåpe med sitrongress var dagens første luksusopplevelse. Skal prøve å få kjøpt med litt når jeg er på vei tilbake.

Slumre-båsene er alle tatt, men det er jo langt langt høyere støynivå der enn i resten av loungen. Synkron-snorking på høyt nivå.

Og maten er ganske klissen her.

Til tross for ar jeg fikk lie-flat i økonomi(3-seter for meg selv) så føler jeg meg ikke klar nok til å behandle saker på jobb-mail. Har også 2 flighter til idag så dette blir er skikkelig sløve-dag.

Hehe - det du har fått er noe aldeles ufarlig men ubehagelig. Er nok bare en god dose jetlag - jeg hadde det aldeles forferdelig da jeg fløy OSL-FRA-BKK-HKG-TPE på en og samme dag sommer 2013 og da fløy jeg i first og business. Verden gikk bokstavelig talt rundt og det ble ikke bedre av at jeg måtte løpe ytterst på E piren i BKK for neste avgang... Jeg var kvalm og ugggen og sov bare BKK-HKG . Da jeg landa i Hong Kong kvikna kroppen til og ting føltes normalt ut. Men men så blir jeg ofte sykelig rammet av det og trenger ofte litt tid på å tilpasse meg.

God ettermiddag fra Oslo - prokasti eh master er noe som må skrives. Har ikke lyst, men jeg må.

Last edited:
Skal du opp å hilse på presidentene?

God formiddag fra Bergen. Her er det full avslapping på planen. Deilig!

Jepp! Ingen Kung Fu Panda 3, så det blir The Revenant og How to be single [emoji23]

Morsomt med WiFi som alltid!

Hehe - det du har fått er noe aldeles ufarlig men ubehagelig. Er nok bare en god dose jetlag
Jeg vil ha meg frabedt denslags injurierende påstander. Jetlag får jeg ikke, men litt sliten etter et par dager med nesten ingen søvn kan jeg alltids bli.

Back