• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Baltimore

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God søndag fra Baltimore

Etter en overdose med usaiansk kultur bærer snart turen hjemover. Kunne vært et par grader kjøligere her for gjøre det mer komfortablet. Med et par timers reise til EWR håper jeg at de har dusj i SAS-loungen på EWR.

Under Armour kommer jo fra Baltimore så jeg besøkte "Under Armour Brand House" som jo vanligvis burde bety bra utvalg, men jeg hadde flere fargevarianter jeg har funnet i en annen butikk som de ikke hadde her. Og tilbud er visst noe man ikke har i slike butikker. Jaja, fikk i alle fall med meg en Tauros.

Ha en god en alle som vet å holde usaiansk kultur på armlengdes avstand.

Last edited:
Re: God søndag fra Baltimore

Glad sønda fra Ris. Kaffe og kokosbolle inntatt - så da kan søndagen starte. Fortsetter med ombygging/oppussing i dag. Ha en bra søndag du også.

God morgen fra København. Været ser ok ut men sløver litt til før jeg får meg frokost. Sov faktisk overraskende godt her på dette hostellet. Hjem med SAS i ettermiddag. Alt av hoteller var jævelig dyrt så da tager man det man haver. Men snoking burde forbys

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Mornings fra Sandaker. Her blir det og slappe av hjemme med en småsyk 2-åring, så det blir nok endel barne-TV. Familieselskap i ettermiddag. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Norge rundt de neste 24 timene; Mandal via SVG til BGO i bil/båt deretter fly til OSL. Skulle bare ønske at man fikk mer enn 6timer søvn i natt [emoji1] God søndag!

God morgen fra Lillestrøm

Her kan man oppsummere gårsdagen slik: Vrien kompis umuligjorde å treffe søt jente. På oppsiden kom jeg ikke til meg selv på morraflyet til en eller annen storby med nevnte "lille due". Så alt i alt, helt greit. :)

Ha en fin en, apekatter

G'morgen! For en gangs skyld under 25 på morran. Ikke mye, men nå går det rette veien, til strømregningens glede.

Bikkjene herjer rundt og har klart å bli skikkelig møkkete, Vel, det betyr en runde med hageslangen før de slipper inn i huset igjen ....

Fruen kom seg vel frem til Bellingham og vi seks gutta ser frem til en fredelig uke.

G'morgen! For en gangs skyld under 25 på morran. Ikke mye, men nå går det rette veien, til strømregningens glede.
Det er allerede 27 her i Baltimore. Var oppe i over 37 igår. Derfor gikk jeg under 30 km igår som er lavt for en lørdag på helgetur.

Det er allerede 27 her i Baltimore. Var oppe i over 37 igår. Derfor gikk jeg under 30 km igår som er lavt for en lørdag på helgetur.
Nå er jo ikke akkurat amerikanske storbyer laga for å gå i. Altfor brede gater her og der. Hehe

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God kveld fra Flesland, SE-DNX tok meg sørover fra Værnes tidligere i dag og EI-FPA tar meg snart hjem. 1-1 på Brann stadion så ikke helt bortkasta tur.

Etter all den usaianske maten var det deilig med litt frisk nordisk salat i loungen på EWR: salatblad, rukkula, tørket tranebær, pinjekjærner, sherrytotmater og så la jeg på litt roastbeef. :cool:

Stinn brakke.

Back