Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hva pokker er egentlig poenget med denne dagen? 2 pinsedag er det vel ingen andre land som har...
God ettermiddag fra Sandvika
Her sitter man og blir straffet for å ha vært for effektiv over fjellet
Den lilla pakkemannen er på vei, så blir det fortsette østover.
Her er det visst blitt sommer, og jeg risikerer å bli rød i nakken før jeg får selskap
Ha en fortsatt fin dag forumister![]()
En app påstår 34390 skritt så langt idag.
Snaut halvparten holder i alle fall før kvelden....Og til lunsj trenger man da en :drink. Det som er litt irriterende travelt her i Kiev er alle disse undergangene man må ned og opp hele tiden. Første dag fristet jeg skjebnen ved å gå over hovedgata her, og det var minst to biler som fløytet. Heldigvis ble dette ikke observert av noen myndighetspersoner, så dermed unngår jeg nok henrettelse denne gangen også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.