Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvad har du lavet? Kørt for hurtigt? Tegnet sarkastiske tegninger af en gud (nåh nej det er straffrit)? faderskabsag?Originally posted by EB
Dagen startet med domsavsigelse i Oslo tingret... !!!
Originally posted by Falcon
TOS: Tenkte jeg skulle ringt og få stukket innom deg i forrige uke da jeg var hos kollegene mine nedi bakken for deg, men det ble så mye styr pga. disse flyene som ikke gikk.Men jeg har da kjørt forbi trappa di med drosje et par ganger, da.
Mvh Helge Helgeklar
Originally posted by G-COLE
Får ikke håpe det kommer noe snø på søndag slik de har meldt ! -Den kan holde seg på fjellet og østpå........ hehe !
Originally posted by CK
uten å røpe for mye er det vel kanskje andre byer i Nord som før Falcon-besøk fremover?
Originally posted by Falcon
Min nye karriere som leksikonselger i Kunnskapsforlaget kommer nok til å ta meg til mange interessante steder.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.