God freddan

Someone

Moderator
Medlem
God dag fra Asker. Solen skinner, og det minner litt om sommer. Noen Teamsmøter venter, før jeg håper å få tatt meg en sykkeltur. Ikke umulig det blir noen flere espressoer i solen gjennom dagen. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Her har man sett lyset etter at Meny leverte hele helgehandelen og litt til hjem på døra, dra fysisk i matbutikk er oppskrytt når man plutselig må drasse på en liten kar til.

Fredag fra gjemmekontoret.

Skikkeliig Makan!-dag. Masse jobb, og kunder som sliter med å skjønne konseptet tidsfrister.

Forhåpentlgvis kan man logge av til vanlig tid, men jeg tviler litt.

Ha en god en :)

Martin! Du har byttet bilde... jaja....

Hva er det bilde av?
Er det du som spiller??

Ja, jaggu.

Det er en Fender Standard meksikansk Telecaster fra 2003, farge Midnight Wine.

Fyren som holder gitaren er meg.

God eftan fra et Stavanger badet i sol. Dagen startet med time hos tannlege 08:15, kjapp sjekk og fortsatt venn med tannlegen. Så ble det topp-tur til Bogafjell før brunsj ved 11- tiden. Nå sløves det utomhus i solveggen mens Fido jobber med plenklipp.
Ha en glitters fredag :)

God ettermiddag fra Sandnes! Langhelgen er godt i gang her. Startet med å melde seg inn i et treningstudio og spasere ganske fort på en tredemølle. Så en kan vel konstatere at "Core Twin Otter" er i gang? Etterpå ble det kaffe og lunsj på kafe i oljehovedstaden. Til kvelden blir det grillings og The Voice på tv. Ellers skal man faktisk ut å fly litt om fjorten dager. Ser frem til det! Ha en fortsatt fin fredag!

Back