• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Freddan

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. -9 i denne delen av hovedstaden og et lett og tynt lag pudder dekker bakken. Får vel etterhvert komme meg ut på Prærien. I kveld blir det og finne frem Tipo-0'n for en pizzakveld med fruen. Ha en fin dag

God morgen. triste nyheter at et av Postflyene tilhørende Gardermoen er styrtet i Sverige på veg mot Tromsø i natt.

Ellers våknet vi til minus 10-11 grader og nysnø - for en overraskelse :)

Ha en god helg.

Jan

Åjåjåjååjååjåjååj... dette er da altfor tidlig. Klokka er ikke 23.00 en gang.

Hoy hoy og god morgen folkens. Det ligger an til atter en strålende dag på Sola og omegn.
På jobb er tingenes tilstand i skjønneste orden, ja bortsett fra på økonomi fronten da...
Årets første statusmøte avholdes også i dag, og det ser jeg faktisk fram til.
Til kvelden blir det horisontalen i godstolen, akkompagnert av noe godt øl, håper jeg ;)

Ha en flottings dag :)

God Morgen!

Arvingen ville ikke sove igår, ei heller våkne imorges. Begge deler resulterter i at morgenens første møte ble forsinka, men sånn går no dagane :d

Mornings fra flybussekspessen!
Korthælj i Belfast er på programmet. Tipper det blir en pils :)
Ha en brillefin weekend folkens!

God morgen fra Forus,

Her over i sørvest er det fortsatt godt og kjølig vintervær.
Ukas siste arbeidsdag i den første uken av det nye året.
Planene ligger fast nå for første halvdel av dette året.
Snart er det sommer!
I neste uke er det tilbake til normalen med jobbreising i de fleste himmelretninger.
Ha en god dag alle.

God formiddag og tiddeli bom. Noen grep på kontordagen i dag gjør at jeg får tatt meg en skitur etter lunsj :) Ha en fin dag

Da er det vel bare å si: Endelig helg (eller "hælj" som så mange i Oslo insisterer på å si...) !

Usedvanlig travel uke på det nye året. Sjelden mange telefoner å ta hånd om også, alt fra professorer til Kirkens folk ringer meg... Godt da at man kan snakke tydelig og oppfatte lyden godt i BOSE QC25.

Disse ble demonstrert for flere her i dag - og to av de nærmeste kollegene bestilte hver sin med en gang, selv om prisen er nær 1000 NOK mer enn da jeg kjøpte i sommer.

Ellers ble helgen feiret med bestilling av en den vanlige Varna-turen fra slutten av juli til midten av august. Nå er det bare å legge inn den vanlige bestillingen på Hotel Odessos og satse på at snøen på Bar Cubo forsvinner innen et drøyt halvår.

Riktig god helg, alle!

Jæjæ .. sitter her og jobber, drikker kaffe og hører Progzilla podcaster ... helt greit. Ny Bowie ute på hans 69. bursdag i dag. Godt å se at gamlingen holer stand mot ungdommens plastikkmusikk.

Regn og klamt .. jobber hardt med å rydde plass på bankkontoen før morgendagens trekning. 7-800 mill $ gjør det litt trangt, men statan skal vel ha sine 60%, så da går det vel akkurat ...

53 timer til helg ....

Back