God fredagsmorgen!

God Morgen ja.. her sitter man enda jobb og venter på WF936, som er en smule forsinket idag :)

En smule, ja :colgate:

Her har jeg sovet ut alle søvnmangler, på en sårt trengt fridag midt i intensivkurshelvetet jeg lever i :) Skal nå på skolen etterhvert, men til MIN tid. Hehe. Har også fått mail om opplegg for det jeg gleder meg så vanvittig til, kan jeg få lov å si jeg gleder meg enda mer? Det har (om mulig) eskalert fra "Jeg gleder meg som en 6-åring på lillejulaften" til det pluss 6-åring på kvelden før bursdagen. Små ting, store gleder - små barn, store gleder etc... :love

Ellers sitter jeg og funderer litt på sommern, vant billetter til Foo Fighters 24 Juni i Oslo her om dagen - dermed kan det se ut til at Stavanger får et besøk av meg før/etter. Men så skal man søke sommerskole på Svalbard i perioden 20 Juni - 1 Juli, vips blir det litt verre. Får se om jeg kommer inn (det blir vel som alltid prioritert elever fra indre Gambia og ytre Mongolia), og hva det blir til... Decisions decisions. Savner Oslo, iallefall :)

Og det snør, snør, snør i Tromsø. Fint, siden mye av snøen krympet i natt med temperaturer opp mot 5 varmegrader :drunk: Fortsetter det såhär kan det hende vi tangerer snørekorden på 2,4 meter i år.

God morgen fra Nærsnes. Ingen start på dagen før egg og bacon, så det ble en tur i butikken. De var utsolgt for Jakobs tørrsaltede, så det ble en pakke urøkt fra Finsbråten i stedet. Fytterakker'n sin! Den grisen må ha blitt foret opp på komprimert fiskeslo. Maken til ekkel transmak skal man lete lenge etter! Det ble en tlf. til kvalitetssikringsjefen straksens.

Så over til noe hyggeligere. Det blir en tur på Aker brygge i ettermiddag/kveld, med et par kjØLige på Beer Palace før sushi på Bryggen Sushi. I lag med noen kompiser, selvfølgelig!
Ha en fin dag.

Last edited:
G'morgen, ja ... saavidt paa nordsiden av frysepunktet i dag. Men dagtempen loves oppimot 20 i loepet av helgen, saa det drar seg mot vaar ... :up:

Ikkeno spess paa plakaten idag, annet enn kanskje en fredagspils utpaa dagen en gang ...

En særdeles god morgen fra Florida! Tidlig oppe i dag, må nemlig få i stand leiligheten til "kontrollen" denne helgen da familien fra Norge kommer på besøk. Kan jo være greit å ha tørket litt støv da ja. De ankommer forøvrig med Icelandair kl 2100 eller så i kveld så jeg har jo litt tid på meg :)

Ellers blir det en kjapp tur innom skolen i ettermiddag - og så; langhelg! Hævv a gudd wån!

God ettermiddag fra Kløfta, dagen starta med en svipptur til Gran for å konkludere at elektrikeren hadde sitt å gjøre før det ble noe igangkjøring på det anlegget, så da ble det straka vegen tilbake til de romerikske sletter og kontorjobbing.
Nå er det jaggu snart helg etter ei hektisk uke og jeg har en god intensjon om å ruinere søndagen med øl/spritdrikking på lørdagen!

God helg til dere alle!

God ettermiddag fra ARN. Siden det aldri ble noen tur til Seattle på meg i år, så fant jeg ut at da får jeg finne på noe annet. Dermed blir det nå Barcelona i helgen. Det skal bli bra, og med litt tur, så kan det kanskje bli noen utepils også? Satser i hvert fall på det.

Det har vært en rimelig hektisk uke, så nå føler jeg at jeg fortjener litt avslapning og godt å drikke (selv om de bare har Tuborg, Tuborg Gold og Pripps Blå her). Nå står LX for turen sørover om 50 minutter. Satser på at de fortsatt har det samme gode produktet som før.

Da nyter man litt Cava på Radisson Blu Waterfront, her i Stockholm, som åpnet for kun 1 uke siden. Stappfull -600 over, og så full at hverken damen eller jeg fikk plass til kofferten så måtte sende den i cargo hold. Men nå er det tid for å komme seg ut for litt mad og vin :)

Back