God Fredagsmorgen

Ja, Leeds hadde sjansen ---- igjen... Synd, jeg savner Leeds i PL. 2016, Leeds returns to PL!!

God formiddag fra Chicago! Her sitter man på kontoret og forbanner seg over at både QX3 settet OG kameraet ble lagt igjen hjemme i morges. Kjerringa droppa meg av tidlig, så har ikke bil for å få henta greiene.. Oh, well... Overlever nok Seattle uten..

Ellers er vi oppgradert til F begge to, 4A og D var det eneste som var ledig. Vi får se om det finnes en hyggelig sjel ombord i dag som vil bytte...

God helg!

God ettermiddag fra herlige Gamle Oslo. Hjemme etter en hektisk dag og et par fredagspils på Stargate (kr 42 per halvliter). Fristende å stikke ut for et par flere pils, vi får se..

....i Frognerparken er de endå billigere :p Bare synd at når man er tom, så er man tom :(

Og god aften fra bak baren! Enda 7 timer igjen til jeg kan finne senga! Og i morgen: Storrengjøring pluss at kjerringa skal ha meg med ut for at hun skal finne seg tøy til 17 mai, som forøvrig blir tørrlagt ettersom jeg må være sjåfør for kjerring og 2 unger! Akk ja! ER det rart at jeg drikker?? Gleder meg til 18 mai!! Mandagsfylla er alltid den beste!!

BF:cool2

I ettermiddag kom Sea Kingen lavt over hustaket her - oppdaget det litt sent. Den er en sjelden gjest i Bærum, mest Luftambulansen og Politiet som pleier å komme i knehøyde i tåkevær.

Attachments

• DSC_1799x.jpg
    DSC_1799x.jpg
    29.6 KB · Views: 34
  • DSC_1810x.jpg
    DSC_1810x.jpg
    57.4 KB · Views: 34
Back