God fredagsmorgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Sånn.. da var man en time ut i ukens siste morravakt. og i helga så blir det julebord :) ha en fin fin helg :)

Vanvittig bra julebord i går...lettere redusert nå:-) Skal snart i studio for å synge inn "Best of" cd`n...helt klart med lettere Jørn Hoel stemme. Ellers byr hovedstaden på mørke og et par plussgrader. Ha en bedre fredag - det er helg!

God morgen fra Tromsø

Mørkt og mildt i dag, regner med dagen byr på ymse utfordringer pga sykdom hos folk..... :(

Julebord i morra her også , så man gleder da seg til helg må vite :) :)

Ha ein strålande dag :nor :nor :nor

God morgen! Straks klar for avreise til OSL hvor SK 1455 skal ta meg til CPH. Der venter FBU 4EVER og SK909:) God helg til alle!

OSL har lett regn og noe dis. Nå er det snart avreise med SK453 til CPH og 909 til EWR. I kveld blir det en bedre steak med noe å drikke til. Etterpå blir det en tur innom "The Iron Monkey" og en "Arrogant Bastard" eller to.
Ha en bedre helg!:USA

Været er ikke stort bedre i CPH faktisk. Let's get the hell out of here! Flytid til EWR blir 8:15. Forbigående snøbyger i EWR med oppklarning i løpet av natten. Temp rundt null eller deromkring.

Last edited:
God fredag. Ja, da får dere ha en riktig god tur over there...

Her i Oslo synes jeg været er helt bedritent, så det gjelder å holde seg innendørs på kontoret tenker jeg. Nok å gjøre, så det skal ikke by på problemer.

God morgen fra ZZZZTAVANGER. En smule trøtt i dag. Ingenting på tapetet enn en en juleavsluttning med avdelingen på jobb senere i keveld.

Ha en flott dag folkens :)

Hoi, denne uka gikk fort! Kom på jobb på mandag og nå er det blitt fredag allerede. Dagen skal brukes til å ferdigstille datamineringsarbeidet fra i går. Selve arbeidet er kjedelig men resultatene er interessante. Ha en fin fredag og ei fin helg!

GOD FREDAG! I dag ble det hjemmekontor, før avreise tidlig ettermiddag mot OSL og videre til BLL (med Sun-Air - går det an å håpe på en 328JET?) for en hyggelig helg med den danske grenen av svigerfamilen. Burde egentlig ikke spise noe særlig i dag - det blir nok av mat i dagene som kommer...

God morgen fra et regnfullt København. Idag blir det først et jobbintervju før det blir å finne en plass i lesesalen. Ha en fin dag

God fredag fra her sør også!

Skal bli deilig med helg. Vurderer å putte en ribbe i ovnen i morgen for å ta jula litt på forskudd!! Vi får se! Ellers ingen planer!

Ser ut til at mitt møte i Oslo til onsdag går fløyten, og det gjør Scanair julebordet da også! Diverre!

BF:cool2

G'morgen ..

2-3 grader her i Atlanta .. men pent ...

Hjemmejobbing idag .. null hjul .. leverte leiebilen i gaar .. haaper at Tacoma'en blir klar foer dagen er omme ...

God ettermiddag

Da har akkurat røreggeren forlatt åstedet og vannforsyningen på kjøkkenet er under kontroll. Bir vel et par tusen kroner for herligheten.... Festlig når det skal gjøres om igjen i løpet av kort tid når kjøkkenet pusses opp. Men fant ut at en kran som sto på full pinne med varmt vann kanskje ikke var optimalt....

Nå blir det litt travelt i heimen, må vaske en skjorte som jeg skal ha på om et par timer på julebord..

Har nå jobbet i en ukes tid etter sykdom, og det er håp om at jeg nå nærmer meg helt frisk, og det er deilig.
Ellers så funderes det mye på hva fremtiden skal bringe. Som kjent så har jo en av de største kundene (AF/KL) på jobben bestemt seg for å forlate oss, og i den forbindelse så er jeg nødt til å vurdere fremtiden min i selskapet. Vil jeg fortsette, eller skal jeg søke nye utfordringer....Vanskelig - mange faktorer spiller inn og det er ikke lett...

Vel vel, nå må jeg forberede meg på julebord og morro. Bare så utrolig kjipt at jeg skal på jobb i morgen.

En trivelig helg ønskes alle forumister

S

Dagen begynte med bakrus i Bodø, etter en fuktig kveld på Bryggerikaia sammen med en kunde. Så var det WF711 til TRD via SSJ og BNN. Meget fin flytur.

Back