God fredagsmorgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Da var man 17min ute i ukas siste tidligvakt her oppe i Nord :)

Satser på at det blir en fin dag. Var -5.5 i bilen på tur hit, så mao ikke like kaldt som andre plasser rundt i Norges land.

God morgen fra Lillestrøm! Fredag igjen og det er godt. Flytur til Ålesund står på planen i morgen.
Ha en fin en! :)

Glad fredag alle sammen:-) I dag flyttes kontoret til Meet (gamle UBC) som en gang i måneden inviterer folk til å flytte kontorplassen sin. Blir en frisk spasertur bort til Ullevål nå klokken 7. Ha en bra fredag der du er også.

God morgen fra Sas lounge på OSL, helgen skal tilbringes i LA, før turen går videre til Las Vegas på mandag, om ikke sommerlige temperaturer så er det iallefall noe bedre der. Verken Plusgrade eller CU så får klare meg med Plus denne gangen.

Mårn fra utti havet. Her ventes det på helikopter slik at jeg får helg hjemme :up:

Så forresten denne Danskebåten serien..... tenker at man burde sende de i serien med Joon.

God morgen fra Stavanger. Kaldt og strålende vær på disse kanter. Nå rutinemessig legebesøk med datter, senere litt jobb før private møter etter lunsj. Etter en travel uke, sees det fram til helg. Mandag morgen er det på an igjen med fakirflight SK4002
God helg ønskes

God morgen fra Lillestrøm. Ble sen kundekveld i går og tilsvarende sen avreise inn til kontoret i dag.

Nuff said

Ha en fjong dag

God fredag fra Alfaset.

Kom på jobb, og tenkte: "Dette blir en bra dag". Akk, så feil man kan ta.
Heldigivs bare noen timer igjen til helg.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra en utendørs veikro et stykke utenfor Chiang Mai. På sen lunsj med fruen og et par venninner. Aner ikke hva vi har spist... Meny kun på thai. Paret på border ved siden av har med portabelt karaokeanlegg og synes det er en god ide å underholder resten av sjappa med sine meget beskjedne sangferdigheter... This is Thailand[emoji3] Ha en strålende fredda!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Hjem med TK i går ettermiddag. De leverte varene nok en gang... Herlig å være i Lanka 40 siden sist.

Fortsatt herlig land og folk... Fristet å gjenta dette så snart som mulig....:up:

Pen dag ute her i det sørlandske. Minus 5 og sol fra blå himmel.
Selv holder jeg meg inne. Trodde jeg skulle få gjort noe fornuftig i dag, men etter å ha spist litt følte jeg meg såpass dårlig at jeg måtte legge meg, og vipps så sov man 2 timer.

Prøver å våkne litt til nå. Tingene gjorde jo ikke seg selv mens jeg sov......

Lei av å være syk nå. Lurer på om jeg skal prøve meg på et glass JM eller tre. Sikkert morsommere å være syk da i det minste.

For det er jo ikke rart at jeg drikker.....
God helg!

God fredag fra Oslo sentrum. Her har man jobbet hjemmekontor i dag og da er det vel greit å reise inn til sentrum og drikke øl? Helga byr på en del rydding i kåken, skal jo ta over nytt sted om under to uker så et sted må man starte. Men det får vente til i morgen.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Hepp hepp ... i gang med ukens eneste arbeidsdag. Godt det snart er tredagers helg .. ;)

Plutselig kom solen, men nordavinden er drøy og det har vel å gjøre med drittværet som ødelegger for flytrafikken oppover kysten. Broderen tok seg en jogggetur og klaget på at det var dyktig surt der ikke solen fikk overtaket.

Blir vel en tur ut og spise, drikke og prate litt sjit etter jobben .. i morgen får vi leke turister, enten urbant eller en tur opp til no' lokale fossefall.

God morgen fra Sas lounge på OSL, helgen skal tilbringes i LA, før turen går videre til Las Vegas på mandag, om ikke sommerlige temperaturer så er det iallefall noe bedre der. Verken Plusgrade eller CU så får klare meg med Plus denne gangen.

Velkommen til LAX, det var 12 grader og regn her i hele dag.Ubersjaføren som hentet meg på hotellet idag, var ikledd boblejakke og topplue.

Back