God fredagsmorgen fra Hong Kong

G'moorgen, ja ... nesten helg. Bare få unna denne fordømmrade fredagsvakten først så blir'e fri tre hele dager til ende.

Skyet og rundt 20 her på morrakvisten .. meterolygen liver klarvær i et par dager, så da smeller det sikkert til i ettermiddag. Noterer meg nakvendtland i juli: Seattle har hatt den tørreste juli på 50 år - her i Atlanta har vi hatt den våteste. Enga bak huset var brunsvidd i fjor. I år sloss jeg og gressklipperen fortsatt mot lykkelig frittvoksende gress ...

God morgen fra NYC! Siste dag her borte og ferden går hjemover med SK910. Regnet fra i går har forsvunnet og det er en strålende dag her borte. Trist å forlate byen her, men alle morsomme ting har en ende!

Jeg hadde fullstendig glemt at jeg hadde booket leiebil, men det var bare å ta bussen ut for å hente. Så nå får jeg kjøre rundt i den og vise verden til elefanten i helgen. Fin var den også. Ratt og pedaler og alt mulig.

Koppholdere også?

God fredag fra Berger. Passe arbeidsmengde så langt. Snart helg som skal brukes til fint lite. Kanskje kjøre vaskemaskinen et par ganger, siden skittentøyskurven begynner å se gravid ut. Kanskje glede meg litt mer til ferien. 52 dager til boarding, omtrent akkurat faktisk.

Ha en god en :)

God morgen fra NYC. Frokost er i magen, nå skal byen utforskes i nydelig vær.

Fly&Øl i går med VC-10 gikk i vasken pga delay, så jeg får ta et treff med meg selv i kveld. God tur til VC-10, med eller uten trykkabin.

God kveld fra Tokyo! SQ fortsetter å skuffe i C, også intra-Asia. Vi får se hva slags trip report dette ender opp med... Da er det godt jeg akkurat oppdaget denne snasne greia, tiltrekningen til en firelitersdunke med whisky er nesten uimotståelig! Ha en flott dag, alle!

Fire liter til 250 kroner? Ja, da kan man jo ha råd til å gurgle i seg en slik i lunchpausen .. :lol:

Noen steder du kan anbefale fra Milano? Drar deg selv om noen uker, men skal bo på Hilton. Alle tips mottas med takk
Milano var bra, kan ikke si jeg kjenner byen veldig godt. Vi fikk da spist litt, traska litt, vindusshoppet, shoppet og sett på damene. Ett lite tips er vel kjøpesenteret La Rinascente, som har takterrasse med utsikt over store deler av byen. Ligger ved en laaang gågate med alt man måtte ønske og ikke ønske av butikker. Om man har med seg følge som er luksusdyr så har LV ikke mindre enn tre butikker som vi så, sannsynligvis flere... I flg conciergen på hotellet så er det ett sted i nærheten av Ferrari store som leier ut ferrari/maserati for 30-45min. Var dessverre ikke lenge nok til å undersøke nærmere. Fin by! Veldig varmt ;)

Da var man på plass i Conrad Singapore. Synes dette ikke er helt verdt det, kun oppgradering til business floor? Skal de da ikke oppgradere gullmedlemmer til excetuive??!
:angry:

Betjeningen virket mye mindre mottakelig enn i Hong Kong også. Jaja, kanskje skulle jeg valt Hilton i stedet.

God kveld fra Hotel Odessos, Varna. Et par gamle danske nå, så er jeg klar for strandbar Cubo. Gårsdagen var sjokkerende bra. Og slik fortsetter det her.

God fredag!

Ahhh.... så er det kommet Schneider Weisse i det store glasset og JM i det lille! Fredda......:colgate:

Nå får man skrive litt videre på en viss trip-report.

Hepp hepp!!

BF:drink :cheers:

Back