God Fredags morgen!

I går fant jeg hvem som skal få min stemme om 10 dager.

Mens andre skiftet status fra "sofavelger" til velger.. ;)

G'fredag fra Maura. Snart går turen til FedEx for siste gang denne uka - og nå er det bare to uker igjen før man skal ha to uker fri :)

Satser på at dagen går forholdsvis knirkefritt og at helgen kommer fort.

God fredag ønskes alle :)

Våt fredags morgen, når kommer det til å slutte å regne? :70:
Står lite på programmet for helgen, kanskje en tur i fjellheimen på lørdag men spørs om man gidder i regnværet.

Håper andre har en tørrere dag en meg!:p

God formiddag fra Haugesund, en fantastisk fin dag som tilbringes hjemme under pleddet med tett nese og så hals, pluss noen grader grisefeber...

Om ei uke på denne tiden lander jeg i Nice, det blir nice ;)

God dag fra Gamle Oslo. God og god, fru Blom, her er det fortsatt hosting og generell sykdomføelse, femte dag på rad. Det har jeg ikke vært borti før. Får lage meg noe sterk mat i dag, føler jeg for. Jeg antar at det blir noe whisky utpå kvelden, det blir vel det nærmeste man kommer Balmoral.

Til ære for herskapet på Balmoral kommer jeg til å løfte whiskyglasset i kveld! ^_^

G'morgen vestfra .. ser ut til å bli en fin dag her i utkanten av Atlanta. Langhelg står for døren siden det er Labor Day på mandag. Guttungen vil på fisketur, så da blir det kanskje det, da .... Alligators and catfish, watch out!

God kveld

En regnfull dag. Har tilbragt hele dagen hjemme i dag. Blir en rolig helg med størst fokus på å samle krefter. Har vært litt vel slitsomt de siste ukene.

Hr Mowinckel - dere får ha god fisketur, bringer frem minner fra mine Catfish turer når jeg bodde i Texas. En stabel Catfish i en liten damm = garantert fangst. Husker at de var ganske hardhudet så det endte med at jeg på skikkelig Texas vis skøyt fisken når jeg kom hjem med dem...

Ha en trivelig kveld

S

God morgen fra vest, hvor solen skinner utenfor hjemmekontoret dagens 5 k er tilbake lagt...den foerste Latten fra Blackbird er inntatt...Regnvaeret som er spaadd er saalangt 3 dager forsinket....haaper forsinkelsen vedvarer....

God kveld fra Bergen. TGIF! DEILIG!!! :)

Kom akkurat hjem fra OSL, og der var det kaos. Bagasjesystemet sto, og masse bagasje kom aldri med flyene. Dermed var køene på bagdrop temmelig store. Tenker det blir en del som får ganske så mye å gjøre med bagasje som må sendes land og strand rundt i kveld og i morgen.

Går rykter om at fartsfugel'n skal til Maura, så om helgen ikke kommer for så går den vel fort :drink

Om ikke noe annet skjer i helgen, så har jeg hvertfall denne:
34cb8de7.jpg

Var sånn vinlotteri på jobben i dag, og jaggumeg vant jeg ikke.. Skulle egentlig kjøpe 10 lodd, men da jeg kom på jobb var det bare 7 igjen så da kjøpte jeg de. På vinmonopolet.no koster den 85, mens jeg fikk den for 70 :D.

Og det fine er at de pengene jeg kjøpte lodd for, skal gå til julebord, så de får jeg igjen i form av mat og mer alkohol senere i vinter ;)

Nuvel, snart helg.. Har egentlig lyst til å gjøre minst mulig. Er dog inne i det jeg liker å kalle en "kreativ periode" hva mine gitarer angår, og kanskje er det noe mer på gang der. Kanskje noe for forumet etterhvert og? ;).

Ønsker folket en god helg :)

Men imotsening til Martin har jeg allerede åpnet min.:colgate:

Attachments

• P1020002.jpg
    P1020002.jpg
    73.6 KB · Views: 64
Jada, har glass jeg og....mitt er større enn ditt :p

Attachments

• P1020004.jpg
    P1020004.jpg
    85.2 KB · Views: 59
Den til høyre ser ut som en Stilton pga gulfargen og ytterkanten. Den til venstre er en fransk geitost.

Back