God Fredags morgen!

S. Holberg

ScanFlyer Gold
God morgen!
Da var endelig fredagen her, og helg! :D
Dagen tilbringes på landbruksmesse i Batnfjorden sammen med min skoleklasse.
Ellers intet nytt å melde ;)

Ha en flott dag!
Sindre

God morgen fra Sarpsborg.
Endelig er fredagen her, har ikke klart å sove i natt så har jobbet med 2 festivaler samtidig. Og om 2 timer er det skole i noen timer før det er helg.

Kommer til å bli en lang dag, men pytt sann ;)

Ha ein kjekke dag

Fortsatt kveld her i Alberta. Har vært sammen med klassen i dag på World Skills som visstnok er en av de største arrangementene de har hatt her i Canada.

Er bare skoledag igjen i morgen så drar vi på helgetur til Montana på lørdag for å gå i fjellet :USA

Glad fredag. Blir en rask treningsøkt på morgenkvisten før det fortseter med hjemmekontor, et møte i sentrum og så flyr vi til Aberdeen og en helg på Slottet Balmoral. I morgen blir antrekket Kilt og vi skal overvære The Highland Games...sammen med Dronningen, Charles og Camilla. Ha en flott helg!

God morgen! Om 12 timer venter 8 timers kjøring. Juhuu.. Fremme om 20 timer fra nå av. I den grad det kan bli til en god morgen...

God morgen fra Stavanger!

Det blir hjemmekontor i dag for å si det sånn. Da har siste mann blitt syk..... :)

Ha en fin helg forumister!

God morgon frå Trondheim!

Då er eg tilbake, og tilbringer siste arbeidsdag denne veka, på kontoret i trønderland :) No er det ikkje lenge til helg! ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Oslo. Uværet i går kveld har gitt seg og det er i ferd med å tørke opp. Blir å jobbe videre på en presentasjon på jobben. Foreløpig ingen planer for i kveld så man får se hva som skjer. TFIF

TGIF!
God morgen fra kjøkkenbenken i Asker. Hjemmekontor på morgenkvisten før det bærer inn til den gamle hovedflyplassen for noen møter etter lunch. Litt snørrete, men har ikke sett en gris på lenge.... Norwegian-siden på Scanair.no (www.scanair.no/norwegian.html) ble oppdatert på morgenkvisten i går, med linker til flere bilder. Har NOH kommet??

God morgen - kommet seg etter gårsdagen her - utrolig nok - og etter litt frokost skal man ta seg en tur på ambassaden og gjøre sin borgerplikt. :)

Deretter blir det vel en lang dag på lesesalen er jeg redd - og sushi med en venninde i kveld. Ha en god weekend!

Våt fredag fra Trondheim

Synes jeg så en ørretstim svømme forbi i hodehøyde istad....:(

Bli en særdeles rolig hjemmedag idag,uten internett og TV.Ei god bok(Pondus: Nr.9) og et lite glass rødt tror jeg.

Ha en tørr fredag folkens :spin

God ettermiddag fra Sydney. I dag har jeg vært en tur i dyreparken, og nå blir det en joggetur før kveldens rugbykamp! :)

God morgen fra Bodø!
Etter en lang uke med drittvær er det endelig opphold og sol :)
Noen timer igjen så er det helg og Widerøe fest :D whoho
Vært på kurs/opplæring hele uka og på søndag flyr jeg hjemmover til Torp!

Last edited:
Glad fredag. Blir en rask treningsøkt på morgenkvisten før det fortseter med hjemmekontor, et møte i sentrum og så flyr vi til Aberdeen og en helg på Slottet Balmoral. I morgen blir antrekket Kilt og vi skal overvære The Highland Games...sammen med Dronningen, Charles og Camilla. Ha en flott helg!

Kikket innom denne tråden for første gang - er vel litt småallergisk mot denne type tråder... ;-)

Stor var overraskelsen da akkurat dette innlegget kom. Det er visst noen som får litt mer ut av helgene sine enn andre... Egne huslige og hobbyaktiviteter blir litt "blasse" i forhold til deres program. Kjenner jo ikke bakgrunn for invitasjonen og om dette er helt dagligdags tidtrøyte i helgene for dere; men dere får nå bare suge inn opplevelser og nyte stort! :-)

MVH

Morten M

God morgen - tanken var litt hjemmejobbing, men Telenor ville det ikke slik. Ble en tur ut i det våte været. Sjelden det er dødt på linja hjemme, men i dag var det altså det - "vi har problemer i ditt område...."

Well, well, på plass i sentrum - ha en fin fredag.

God morgen fra Oslo sentrum.

Her er man godt i gang med siste arbeidsdag før helg. I går fant jeg hvem som skal få min stemme om 10 dager. I helgen blir det besøk til kommende svigers ute i distriktet, noe som medfører bussing i ettermiddag.

Ha en finfin fredag alle sammen!
plane.gif

Kikket innom denne tråden for første gang - er vel litt småallergisk mot denne type tråder... ;-)

Stor var overraskelsen da akkurat dette innlegget kom. Det er visst noen som får litt mer ut av helgene sine enn andre... Egne huslige og hobbyaktiviteter blir litt "blasse" i forhold til deres program. Kjenner jo ikke bakgrunn for invitasjonen og om dette er helt dagligdags tidtrøyte i helgene for dere; men dere får nå bare suge inn opplevelser og nyte stort! :-)

MVH

Morten M

Hei Morten!

Mamma og pappa var deltakere for to år siden som første nordmenn noensinne på Highland Games inkludert Military Tatoo hvor pappa hadde konsert.

God morgen fra Krsand!

I går trodde jeg syndefloden var kommet over oss! Har aldri sett så mye regn før! Ser ut til at det fortsetter med regnvær her i dag. Eneste lys i tunnellen er at de melder ganske ok vær lørdag og søndag.

Dagen byr på dobbel jobbing, så jeg gleder meg til lørdag alt!

I morgen blir antrekket Kilt og vi skal overvære The Highland Games...

Nå må du endelig huske at det ikke er lov å ha noen tøyplagg på under kilten, så det kan jo bli kaldt på pilten!:D

BF:cool2

"God" morgen fra Egersund

Våknet etter en helt bizarr drøm i morges, hvor jeg drømte at jeg, sammen med en stor del av slekta, var øyenvitne til en A380 styrt. Flyet styrtet ikke langt ifra der vi stod og inn i en haug med grus/små stein. Flyet eksploderte i et flammehav (akkurat som på film...). Da vi kom bort til der det hadde styrtet så var det ingen rester av flyet i det hele, og det var heller ingen fuel lukt. Og da var det jeg våknet... :8:

Ha en fin dag forumister :)

Back