God Fredags morgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Da va man våknet her i Nord og klar for ukens siste morravakt. Her i Nord er det pr nu +4 grader så vi satser på at det blir en fin dag idag :)

God ettermiddag fra Brisbane, her er det klamt som f, 30 grader og vi lider av oss effektene av grillingen fra i går. Helgen går med til avslapping og litt småjobbing, og tirsdag skal sekken pakkes igjen.

-A

Og der var MJF på nett... Utrolig trøtt i dag, selvforskylt selvfølgelig, men det var verdt det ^_^
2 blå men ellers fint i dag, ingen tåke og flytrafikken går som normalt i min region. Kl 1100 tar jeg helg og skal en svingom på byen og handle inn div. til helga. Ingen store planer for kvelden, men i morgen blir det en bedre middag sammen med gode venner!

Ha en superduper helg!

E!

God morgen fra Oslo. Da er det på tide å komme seg på. I ettermiddag blir det å sette kursen mot Sandefjord for litt familiebesøk. Ha en fin dag

God morgen fra Forus! Ahhhh, endelig fredag. Klar for en ny dag, heldigvis lite på tapetet i dag, bortsett fra litt flikking her og der på IT-maskineriet. :)

Vel vel, ha en fin fredag og en fin helg forumister :)

God morgen fra betongsøylen på OSL! Her har man startet tidligvakten, nipper til kaffekoppen og prøver å være blid og høflig når telefonen ringer :) Men, snaaaart er det langfri (en uke med friiiii) så pr akkurat nu er det T minus 6,5 time!

Hurraaaaa :nor

God morgen fra hovedstaden.

Dagen i dag på kontoret blir rolig (fredagsstemning) og jeg får se om jeg innimellom får sjekket ut hoteller i Hong Kong, Bangkok og Krabi ^_^

Ha en fin dag og en fin helg, forumister!

Fredag morgen og det tikket inn en hyggelig mail her "With less than a week before your journey begins, don't miss out on the opportunity to customise your booking to suit your needs. We are looking forward to you flying with us..... "

Uansett - uka har stått i de store datamengders tegn, og gjør det fortsatt - han en fin fredag alle sammen.

God morgen fra betongsøylen på OSL! Her har man startet tidligvakten, nipper til kaffekoppen og prøver å være blid og høflig når telefonen ringer :) Men, snaaaart er det langfri (en uke med friiiii) så pr akkurat nu er det T minus 6,5 time!

Hurraaaaa :nor

Hvilket nummer er du på idag da? - så vi får sjekket om du er blid mener jeg :colgate:

Edit:

nipper til kaffekoppen og prøver å være blid og høflig når telefonen ringer..

Confirmed! ;)

Last edited:
Jepp, da var det fredag! Dagen har startet godt med en fornøyd passasjer, så vi håper den fortsetter sånn. Desverre er det meldt regn for morgendagens kamp, men man kan vel ikke få alt.

Ha en fin fredag og en enda bedre helg allesammen!

God formiddag fra Oslo!

Her skal sekken pakkes, fikk nettopp en telefon at min bestefar har hatt hjerteinfarkt, så må ta første tog til Karlstad som går 1329 fra Oslo S... :( :(

Ha alle en litt bedre helg enn meg nå..

TGIF!

Dagen i dag byr på militært møte på dagen. Det medfører plass i møterom med utsikt til rullebanen på Kjevik! Ikke dumt det heller! Grått og trist og regn i lufra! Snart er det militær lunsj, som pleier å være mye bedre i messa her enn i kantina på jobben.

I kveld skal det serveres dyre drinker! Så det blir dobbelt jobbedag. Men i morgo den dag! Da skal det drekkas!

BF:cool2

Endelig en helg uten planer....første og siste på lang lang tid. Våknet ved vestre rullebane på OSL i dag tidlig - i januar 2010 kommer det et enda bedre sted å våkne - Comfort Hotel Runway - langs gjerdet ved rullebanen.

Ha en bedre helg!

God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Da går ukas siste arbeidsdag mot slutten. Nok en hektisk og travel uke går mot slutten med godt resultat.
Helgen skal brukes til å pleie familien og fritidsaktiviteter.
Det skal bli en "flyfri" helg.
Ha en god helg alle debattanter.

Endelig en helg uten planer....første og siste på lang lang tid. Våknet ved vestre rullebane på OSL i dag tidlig - i januar 2010 kommer det et enda bedre sted å våkne - Comfort Hotel Runway - langs gjerdet ved rullebanen.

Ha en bedre helg!

å? nytt flyplasshotell?

Her har vi hatt en IT-kar på besøk for å reparere.. Er sikkert derfor mailen min ikke funker.. Vel vel, en har da webmail og..

Ellers noget stress.. Skulle fikse et par ting før jobb, som tok litt lengre tid enn beregnet (faktisk et mail-problem det og, men det var på laptopen hjemme...), så da ble det litt mindre tid å gjøre ting på.. Er dog nogenlunde i rute nå, og snart skal jeg få meg en matbit..

God helg ønskes alle

Det kommer vel ikke mindre enn 3 nye flyplasshoteller i løpet av de neste to årene...

God formiddag fra solfylte Alpharetta! Meterolygene melder om bommeli-bom i ettermiddag, men det skal bli med det .. bør helst være pent i morgen så jeg kommer avgårde i tid med Lufthansen ..

Siste arbeidsdag før avreise .. heldigvis relativt rolig, så jeg kan forberede meg litt på turen. Kvelden blir tilbragt på kino .. skal på Madagascar 2 med tre ADD-barn.

God eftermiddag fra Oslo. Fant ut i dag at jeg har vært på samme konferanse som et annet medlem og Scanair "inventar" i et par dager oppe ved vestre rullebane på OSL. Og ved hjelp av litt teknologi så fant jeg jammen ut hvordan inventaret så ut men da var det for sent å ta kontakt.

Etter en uke med både festligheter på Election night på Grand tirsdag og konferansefestligheter på Gardermoen torsdag er det på høy tid med litt sofasliting før det er 30-årslag i morgen. Tøft liv...

Ha en reflektert aften.

Det kommer vel ikke mindre enn 3 nye flyplasshoteller i løpet av de neste to årene...

Ja, hadde bare disse hotellene hatt vett til aa ordnet en skikkelig shuttlebus som ikke er suverent dyrest paa hele jordkloden :rolleyes:

God morgen fra President's Club paa ORD. Litt tidlig for en Heineken naa, den foerste pilsen for dagen blir en Fire Brick og blir servert paa Foerste klasse i en DC9 om ca. timen.

Ferden gaar til MCO via DTW, moeter en kompis der og vi reiser sammen for helgens Flyertalk moderator konferanse.

Ha en hyggelig helg

Back