• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag.

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Frokost inntatt, bagen pakket og Flytoget går som normalt. Iallefall iflg. hjemmesiden. Det blir IAD denne gangen. Sete 0A er lovet.
Ha en fin dag.

God morgen fra OSLounge. Avventer avgang med BA761 som skal gjennomføres I sete 1A. Håper alle får en fin dag og en god helg!

God morgen fra Mosjøen hvor jeg sitter og venter på det daglige 07-møtet. Prosjekt Relokalisering fortsetter, huset på Mo ble solgt denne uka og vi har allerede fått tilslag på nytt hus her i byen. Neste steg nå er å ordne formaliteter med banken og skaffe flyttebil. Ha en fin dag alle forumister! :)

God morgen fra Forus!

-12 kalde på kvisten i dag, men + grader både i Bodø og Tromsø iflg P4. Go figure.... Hva huen er det som er galt her? ^_^

Vel, nok å ta fatt i dag, så denne dagen skal vel gå unna som F i dag og.

Blir vel jobbing denne helgen og ser det ut som. :drunk: Men det blir penger av slik. Får ha det som en trøst!

Vel. ha en fin dag da forumister!

God morgen fra Oslo. Blindern melder om -13 grader, så blir å pakk seg godt inn og dra på jobb. I kveld er det julebord med jobben som står på programmet. God helg :cheers:

God morgon från Uppsala!

Blidväder idag med en temperatur som inte går under -8 grader :) Blir en tur ut på stan och sen fortsätta städa inför helgen. Blir väl till att söka ett jobb eller två också!

Ha en flott dag forumister!

God morgen fra t-banen.
Straks fremme på jobb, hvor en hektisk dag venter på en. Ellers blir en tur hjem til de gamle etter jobb, når man får middagen ferdig servert - sier jeg ikke nei takk..

Ønsker alle en fin fredag :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det blir IAD denne gangen. Sete 0A er lovet.
Ha en fin dag.

Går ut fra at man ikke har noen oppgraderingsmulighet fra 0A? Restricted booking Class? Prøve optiontown? :)

God morgen fra litt utenfor Haugesund. Her er man hjemme med sykt barn i dag, det betyr at der er fyr på peisen, kakao og frokost på gang :) 10 kalde viser måleren.

Ha en flott dag og helg alle sammen..

God formiddag fra Trondheim

13 blå på 'meteret i morres -friskt med 40 min spasertur til jobb. Kvelden tilbringes med det ene opphavet og samboeren.Morgendagen bringer avreise med fly og lansering av splitter ny Passat.

Ha en strålende fredag folks :D :D :D

God ettermiddag fra Oslo. Litt lengre i bingen pga nattvakt i helgen. Kropp og sjel må omstilles. Helg og helg fru Blom.....Ha en fin fredag, og hold meg gjerne med selskap på forumet i natt så vakten går unna :lol:

God litt over lunch fra Krsand!

Iskaldt enda her! Etter jobben blir det en times hvile før et lite "julebord" står på planen i kveld. Vel, julemat blir det ikke. Mer tapas aktig tenker jeg. Men framifrå det. Må smelle sammen en pesto først. Note to self: Kjøpe parmesan på vei hjem!

Endelig helg! Jippi!!!

BF:cheers:

G'morgen fra Alpharetta, hvor det ogsaa gaar mot helg. Her skal juletre kjoepes inn og pyntes i helgen, tradisjonen er litt annerledes her enn i Norge. Ellers har jeg et par 'prosjekter' som maa ordnes - bl.a. skal et basketballmaal opp .... har gjort det foer og det er en drittjobb ...

God fredag fra Majorstua! Min siste kveldsvakt starter nå og slutter vel ved 18-tiden, da det skal være julebord. Siste kveld med gjengen dét - noen av dem har jeg jobbet med i litt over 13 år. Ettersom dette streng tatt er et dansk firma, så har man tydeligvis allerede startet fredagen på enkelte kontorer i form av drikke som ikke er Farris.

Hohoi, jeg har hatt nok en flydrøm! Jeg må slutte å frekventere Scanair/Flyprat i de sene nattestimer. Her var det en slags hybrid mellom C17 og MD80 (så ut som et veldig stort MD80 med militærfarger) som ble stående i sørlig ende av rullebanen, mens jeg sleit med å finne zoomlinsa mi. Plutselig så jeg en 777 fra ANA som hadde stått fast på flyplassen i 3 år i påvente av nye vinger (haha), den tok av og tok en lowpass og litt snacks. Jeg tenkte "herregud så stor og fantastiske de er, var på tide jeg fikk se et ordentlig stort fly". Hehehe. Etterpå kom en haug med militærfly, en Nimrod og en...Pitts! :lol: Da begynte det å bli på tide å komme seg innafor gjerdet, men plutselig switchet jeg over til New York anno 60-tallet, og havnet i en heller ønsket og behagelig situasjon med Don Draper. Jenter?! :love :lol:

Nei, jeg får returnere til dagens pugg, og motivere meg med mer surfing om en 3-4 timer. Ha en flott dag ;)

God ettermiddag fra Oslo. Litt lengre i bingen pga nattvakt i helgen. Kropp og sjel må omstilles. Helg og helg fru Blom.....Ha en fin fredag, og hold meg gjerne med selskap på forumet i natt så vakten går unna :lol:

Ser ut til at det ikke blir så mye selskap av meg denne helga ihvertfall. Nå går jeg ut i frihelg om en times tid. Skal bli bra det. Skal prøve å få ferdigstilt en triprapport i løpet av helga jeg.

God ettermiddag er det vel blitt nå! Her i Tromsø er det 3-4 VARMEgrader :) 3 dager til før fristen til levering av semesteroppgave utløper... Skal bli ufattelig godt å legge fra seg både NS 8405 og håndverkertjenesteloven! Bilder av Do228NG loves i løpet av dagen!

God ettermiddag fra Gardermoen! Kom meg fra UK imorges, nå er det bare sjarmøretappen hjem til Tromsø! Ha en fin helg alle :)

God morgen fra Calgary, -9 grader og klarvær. Blir årets første skitur til Lake Louise på søndag, så jeg må prøve å få tak i en ny hjelm etter skolen i dag, den gamle har blitt for liten.

God fredag :)

Godmorgen fra Newark. Idag går turen hjem med SK910, men inden da er det tid for en tur i Jersey Garden Mall.

Desværre ikke mulighed for late check-out på hotellet, så det er bare at pakke alt nu.

Må på jagt efter en større taske, da der ganske enkelt ikke er plads til mere end en tandbørste ekstra i vores eksisterende. Juleshopping med 25% ekstra rabat på alt i macy's fylder lidt ;) Bliver spændende at se hvor meget check-In agenderne går op i vægtgrænserne ;)

Med vejrudsigterne for Skandinavien overvejer vi godt nok at tage flyet tilbage til Cancun ;)

Bliver dejligt at komme ombord på SAS i aften. Lang tid siden jeg har fløjet IC med SK. Krydser fingre for Y+

God dag til alle...

En riktig god fredag ettermiddag ifra Grorud. Denne uka har vert utsevanlig stille uten en time jobb. Av en eller annen merkelig grunn var firmaet jeg kjører maskin for fri for oppdrag i slutten av forige uke. Så her sitter man og vet ikke hva som skjer framover. Permiteringsvarsel har man heller ikke fått.

Back