God fredag.

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Sol og nesten skyfitt over indre del av Oslofjorden idag.Tidlig opp og først på nettet! God fredag alle i hopa!

Edit: Nesten først,da.(Tidlig til meg å være,iallefall!):hi2

God Morgen, Endelig køfritt på E18 (dvs man må reiser tidlig på jobb) , solaskinner og nok en arbeidshelg ligger foran meg.

/Geir

glad fredag. Selv med en ekstra halvtime under dyna var det mulig å komme på jobb uten å stå i kø i halvannen time. Det er deilig med fredag!!

Huggaahh.. 4 timmars sömn i natt. Lägenheten ser ut som en florist med blommor till ett värde av närmare 6000SEK. I garaget står en crèmevit BMW 1600 från 1968 som jag skall ner och lägga sista handen på snart. Det är "studenten" idag. Alla som har varit i Sverige denna dag vet hur stor den är.

Arlanda lovar uppemot 22 grader idag

Ha en fin fin dag

God FreDag folkens :D

Som nevnt pent og potensielt ganske så varmt her i "indre oslofjord området" idag. Her på Fornebu tror jeg det blir varmt idag.

Kort vakt,men mye å gjøre idag.

God Elg ønskes :D

S A

T-skjortevaer og vindstille i Fairbanks ogsaa ... myggen er dermed ute i samlet tropp! To kjerrer avgaarde fra FBK - neste lander om tre timer .. deretter blir det en titimers pause saa vi kan faa hvilt litt ... saa er det tre nye mellom 1630 og 0200, saa da blir det kanskje en smaaoel paa puppebaren ved siden av hotellet foer jeg legger meg.
Siste kjerra gaar loerdag ettermiddag og loerdag natt fer me heimatt med en AS 738.

God dagen fra Bergen også !
Sola skinner igjen ! -Trenger litt av den sorten,- siden vi har hatt noen dager med litt stor "luftfuktighet".....

Skal ha "nattevakt" på skolen der elstemann går i natt.... Klassen skal overnatte på skolen, og da måtte de jo ha noen til å passe på ,- så da skal jeg og en annen far være fra klokka 24 - 08 ...... (+ lærerinnen da.... ) :cheers:

Attachments

• flesland1.jpg
    flesland1.jpg
    68.6 KB · Views: 3
En BEDRE fredag har det vært, og f.o.fr i jubileets tegn:

Gratulerer med 50 års dagen, Sud Aviation SE-210 Caravelle!!!

Feiret med glade likesinnede i kantina som ligger der dette bildet ble tatt :)

Attachments

• SKklh72.JPG
    SKklh72.JPG
    132.2 KB · Views: 3
Back