Sunglass God fredag

Someone

Moderator
Medlem
God fredag fra Asker. Straks klart for avreise til kontoret. Kona er på tur, så her styrer vi gutta showet. En skal sendes i en bursdag, men heldigvis gamle nok nå til at jeg slipper gjøre annet enn å kjøre. Så må jeg finne en eller annen måte å få skvist inn en løpetur. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret - ble mest kondisjon i gymmet i dag og man skal være klar for mexe-kveld i Ørneredet. I morgen blir det tidlig opp da det er 1A til TOS med eldste datter som skal være fadder i dåp.

God morgen fra Forus fortsatt i høstferiemodus hvor noen av oss fortsatt holder hjulene i gang. Ble en rolig bursdagsfeiring i går med biff og en pils.
I kveld ser det ut for at det blir en tur til Stavanger for å se et rockeband fra Moss. Blir nok en pils eller tre i kveld også.

Glad høstferiefredag fra Hurdalsjøen Hotell & Spa. Knallgod middag og nok vin i går…så da venter jeg litt med å kjøre hjemover. Ha en fin dag…husk å nyte mens du kan:-)

God morgen fra FBU. I dag skulle jeg virkelig slå til å komme meg på jobb tidlig så vi kommer oss på bruktskisalg i Sandvika før trafikken er helt håpløs. (Tips, ofte mange stands fra leverandører med veldig hyggelige priser på nye produkter og noe som er testkjørt). Ble ikke helt sånn, våknet på nytt 06.44 tenkte ah fredag ikke noe probelm ed parkering uansett før jeg kom på at det var møte med Kina 07.30... Rakk det med to minutter og møtet gikk greit så da er det bare å nyte resten av dagen.

Myk mann i kveld med filmdate og rødvin med kona. Hvilken rødvin bør jeg velge?

God morgen fra FBU. I dag skulle jeg virkelig slå til å komme meg på jobb tidlig så vi kommer oss på bruktskisalg i Sandvika før trafikken er helt håpløs. (Tips, ofte mange stands fra leverandører med veldig hyggelige priser på nye produkter og noe som er testkjørt). Ble ikke helt sånn, våknet på nytt 06.44 tenkte ah fredag ikke noe probelm ed parkering uansett før jeg kom på at det var møte med Kina 07.30... Rakk det med to minutter og møtet gikk greit så da er det bare å nyte resten av dagen.

Et annerledes valg; Putza fra østerrikeren Claus Preizinger.

God morgon #2 frå Forus :)

Siste arbeidsdag i haustferieveka, og kona kjem heim med minstemann i kveld, så då er "ferien" over ;)

God morgen fra Forus fortsatt i høstferiemodus hvor noen av oss fortsatt holder hjulene i gang. Ble en rolig bursdagsfeiring i går med biff og en pils.
I kveld ser det ut for at det blir en tur til Stavanger for å se et rockeband fra Moss. Blir nok en pils eller tre i kveld også.
-då er me fleire som skal sjå samme band ja -og sikkert ta ei øl eller tre ;)

Du nevner ikke maten, men gode gamle Ch Simard 2011 er mye gammel vin for pengene.. Den satt der den skulle på lørdag..

Skal du dra på litt så er dette vår "allround" favoritt om dagen (hvit) .. Den er rett og slett perfekt og så god at vi gir beng i om det er biff, torsk, ost eller Kims på birdet... mmmm: https://www.vinmonopolet.no/Land/Ty...Huber-Malterdinger-Chardonnay-2021/p/16682301

Du nevner ikke maten, men gode gamle Ch Simard 2011 er mye gammel vin for pengene.. Den satt der den skulle på lørdag..

Skal du dra på litt så er dette vår "allround" favoritt om dagen (hvit) .. Den er rett og slett perfekt og så god at vi gir beng i om det er biff, torsk, ost eller Kims på birdet... mmmm: https://www.vinmonopolet.no/Land/Ty...Huber-Malterdinger-Chardonnay-2021/p/16682301
Pleide å komme i trekasse om man kjøper 3 stk i slengen også. 3 flasker er perfekt om det er forhåpninger for kvelden og så kan man plante poteter i trekassen neste morgen.

• Like
Reactions: EB
God morgen fra bortekontoret. Har vært innom opphavet på veien for å være support på telesystemer. Det er jo en ting som trengs i blant.

Nå er det bortekontorering men kun så lenge jeg må før det bærer hjem til Prinsessa for en romantisk helg. Blir nok en 3-pack her.

Ha en fjong fredag

God fredag fra det sørlandske!
Her har man nettopp hørt at Donalden ikke får fredsprisen. Puhhhhh. Enda godt. Men nå blir det vel sanksjoner og trusler mot Norge fra den kanten.....

Her i huset fyller yngstemann 18 i dag. Så her blir det feiringer både i dag og i morgen. Så planene for helgen er lagt. Og for far blir det mye jobb med dette her. Men det er jo bare hyggelig da.

God helg til dere alle.

Pleide å komme i trekasse om man kjøper 3 stk i slengen også. 3 flasker er perfekt om det er forhåpninger for kvelden og så kan man plante poteter i trekassen neste morgen.
Tilgjenglig på Raufoss, såååå god er den vel ikke at en tar turen opp dit?

Fredda og god formiddag fra Cadiz😎 Tror vi har fått med oss de fleste severdighetene i byen, så blir kanskje en tur på stranda i dag. Bor midt i Centro Historico, plenty med restauranter og lokale kneiper. I dag ble det enkel frokost ute på det lokale markedet.

Attachments

• IMG_2456.webp
    IMG_2456.webp
    112.6 KB · Views: 10
God fredag fra Chile. Skal si dagene flyr… Straks en god treningsøkt og så blir det diverse praktiske gjøremål. Restaurantåpning og mexemat i kveld. Invitert av den mexikanske ambassadøren så tipper det blir bra.

Du får spørre Sud. Jeg har ikke drukket den på noen år. Kjøpte den pga trekassen, husker at den var god men ikke om jeg fikk p***.
Jeg vet ikke hvor lang den kjøreturen er, men vi brukte 29 minutter ned ti Fagernes og synes den var verdt det
:) . Jeg er ikke noen vinkjenner, men den trenger virkelig å luftes en tim eller to før skjenking, så man må ha vente-pils klar så ikke daten kjøler ned,

Morn fra Tønsberg. Her har man fått vasket alle vinduer utvendig, støvsugd alle gulv og fikset krana på badekaret. Da er det vel på tide å fortsette med lønnet arbeid så man kan betale for folka og robotene som fikset alt dette mens jeg satt med kaffekoppen...
Får vel også fundere på hva man skal spise i ettermiddag

:) . Jeg er ikke noen vinkjenner, men den trenger virkelig å luftes en tim eller to før skjenking, så man må ha vente-pils klar så ikke daten kjøler ned,

Det går alltids an å piffe den opp med en skvett vodka eller hb ... ;)

God morgen'ish .. Kun 10-11 grader på morran. Storveis for pelsdotten, men genservær for meg. Men fint likevel. Skal opp i 25 etterhvert, så det er ikke helt slutt på godværet.

Skal inspisere et gamlehjem i ettermiddag ... På tide å lempe ut svigerbeistet, så vi får håpe dommen er positiv.

Men føøøøørst - kommer fredagens freddasbilde. Du så det her først. LN-RLE på OSL, kun en dag eller to etter åpningen.

LN-RLE.webp

Det går alltids an å piffe den opp med en skvett vodka eller hb ... ;)

God morgen'ish .. Kun 10-11 grader på morran. Storveis for pelsdotten, men genservær for meg. Men fint likevel. Skal opp i 25 etterhvert, så det er ikke helt slutt på godværet.

Skal inspisere et gamlehjem i ettermiddag ... På tide å lempe ut svigerbeistet, så vi får håpe dommen er positiv.

Men føøøøørst - kommer fredagens freddasbilde. Du så det her først. LN-RLE på OSL, kun en dag eller to etter åpningen.

Hva koster sånt no in the land of the free?

Back