God morgen fra Lommedalen. Like mange skyer på himmelen her, som i Abu Dhabi, men mer levelig utetemperatur her, om man tar på litt klær. Skjønt her og fru Sud tilhører vel de (luft)kondisjonerte, så da har de vel fått det behagelig uansett. Siste hverdag i denne uken, så blir det jobbing i helgen. I ettermiddag ble det plutselig en tur til Bø.
Uken har egentlig vært ganske bra. Vår 24,5 år gamle VW buss var på PKK på onsdag. Jeg hadde forberedt meg på at det ble masse påkost og forberedt meg på å kondemnere den. Den har tjent familien vell siden den var ny, som flyttebil, til å dra Dracoen på henger, henger med byggevarer til våre hytter, ved transport, kjørt på fyllinga med alt mulig og ikke minst, som campingbil. Kona og jeg har nærmere 100 netter i den og vi har besøkt 10 land med den. Heldig vis var det bare litt rust på en bremseskive og vindus spyler som ikke virker, som var feil, så da blir den beholdt min 2 år til og den skal få nye tannreimer, så fort den er EU-ok. Etter PKK dro jeg på Nadderud og var med på kamp organisering da Stabæk jenter 19 slo RBK's jenter 19 ut av cupen, nå blir det cupfinale mot LSK i November. Vi fikk 3 billetter til gårsdagens landskamp, så vi inviterte med min far på 82, noe han satte veldig stor pris på. Morro med et godt resultat også. Dog kom min far med den dårlige nyheten. Legene mener min onkel har relativt kort tid igjen. Dermed utsettes bookingen av flybiletter og hotell i Africa i januar noen uker til. Passet går ut om 16 dager så jeg bør uansett ha fornyet det før jeg bokker biletter. Men planlegging kan jeg gjøre for fult. Vi liker steder litt utenom allfarvei, Dhaka, Timor Leste og Brunei som vi besøkte i år er ikke de mest besøkte turist destinasjoner og nå vurderer jeg Libya, Niger, Burkina fasso og Mali for kommende vinter. Jeg blir dog ikke helt klok på alle krav til Libya, men ser ut som om de akkurat har fått E-visa.
Vel en god dag til dere alle, enten dere sliter med første, andre eller tredje verdens problemer,