God fredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her fra Asker. Hjemmekontor, men siden vi klarte solid å forsove oss, har jeg alt kjørt en til skolen, som insisterte på å ikke gå glipp av morgen SFO. Så tydeligvis minstemann trives på skolen. Crispy duck er bestilt i kveld, så få fundere på form, farge og fasong på pinoten frem til da. Ha en fin dag.

God fredag fra bortekontoret. Citrix funker fortsatt best her, så da dro man hit.

Dog litt i overkant spennende når temperaturen var nede i 0, og jeg har time til hjulskift i morgen. Fant også ut at den nye bilen ikke er like dramatisk i varslingen når temperaturen bikker under fire grader som den forrige var. Lav temperatur? Rød oljelampe? Hørtes omtrent like dramatisk ut på lyden uansett.

Snart helg, og ingen andre planer enn nevnte hjulskift, og kanskje få avklart noen reiseplaner for neste år.

Ha en god en :)

glad formiddag fra toppen av Oslo. Siden jeg ikke forsov (har jeg noen gang gjort det) meg så avsluttes dagen etter lunsj og jeg skal på jakt etter sjømat til i kveld. Tenker dette blir en EkstraBest fredag:-)

God morgen fra hovedstaden (i fødelandet til arving #3). Helt satt ut.. dette er ikke vanlig Mandarin Oriental standard.. dette er brutalt. Servicen er latterlig. Vi gikk med latterkrampe i 15 minutter når vi kom hjem i natt når vi "inspiserte" turndown servicen. Alt var brettet, solbriller pusset, tøfler og vann klart og sikkert 30 nye effekter med denne MO logoen på.. Menget oss med bermen på den vanlige frokostsalen og der var det virkelig syv stjernes, men med virkelig varm og god service.. og mimosas. Kvelden på Buddha Bar var også uforglemmelig med noe av det bedre vi har spist og etter å ha vunnet "gjett hvor de ansatte er fra" med påfølgende språk-brifing så ble der gratis vin, gratis dessert og de dro 20% på regningen (!) som takk for latteren.

Nå er det et par after-mimosas i loungen før man skal brune seg før etegildet på Hakkasan i kveld. Nevnte jeg at hovedsteder er konge?

Last edited:
Morn fra Bergen.

Her sitter jeg og vet ikke hva jeg skal finne på.
Ser på billett til AGP, IST eller BKK. Avreise fortest mulig.
Fant en billett på KLM til BKK men når EBD tilføres under booking så kommer det ingen fordeler og seter/bagasje må betales for. Da blir det ikke booket noe.

Så where to go???

FQTV

God morgen fra Lommedalen. Like mange skyer på himmelen her, som i Abu Dhabi, men mer levelig utetemperatur her, om man tar på litt klær. Skjønt her og fru Sud tilhører vel de (luft)kondisjonerte, så da har de vel fått det behagelig uansett. Siste hverdag i denne uken, så blir det jobbing i helgen. I ettermiddag ble det plutselig en tur til Bø.
Uken har egentlig vært ganske bra. Vår 24,5 år gamle VW buss var på PKK på onsdag. Jeg hadde forberedt meg på at det ble masse påkost og forberedt meg på å kondemnere den. Den har tjent familien vell siden den var ny, som flyttebil, til å dra Dracoen på henger, henger med byggevarer til våre hytter, ved transport, kjørt på fyllinga med alt mulig og ikke minst, som campingbil. Kona og jeg har nærmere 100 netter i den og vi har besøkt 10 land med den. Heldig vis var det bare litt rust på en bremseskive og vindus spyler som ikke virker, som var feil, så da blir den beholdt min 2 år til og den skal få nye tannreimer, så fort den er EU-ok. Etter PKK dro jeg på Nadderud og var med på kamp organisering da Stabæk jenter 19 slo RBK's jenter 19 ut av cupen, nå blir det cupfinale mot LSK i November. Vi fikk 3 billetter til gårsdagens landskamp, så vi inviterte med min far på 82, noe han satte veldig stor pris på. Morro med et godt resultat også. Dog kom min far med den dårlige nyheten. Legene mener min onkel har relativt kort tid igjen. Dermed utsettes bookingen av flybiletter og hotell i Africa i januar noen uker til. Passet går ut om 16 dager så jeg bør uansett ha fornyet det før jeg bokker biletter. Men planlegging kan jeg gjøre for fult. Vi liker steder litt utenom allfarvei, Dhaka, Timor Leste og Brunei som vi besøkte i år er ikke de mest besøkte turist destinasjoner og nå vurderer jeg Libya, Niger, Burkina fasso og Mali for kommende vinter. Jeg blir dog ikke helt klok på alle krav til Libya, men ser ut som om de akkurat har fått E-visa.
Vel en god dag til dere alle, enten dere sliter med første, andre eller tredje verdens problemer,

God morgen fra vestkysten.

En tur ut til kysten i morges for å sende en hilsen til noen av våre tjenestegjørende som er i området for øvelse.

Ellers ingen store planer for dagen, annet enn å pakke for en tur til Yorkshire og komme ajour med litt forefallende.

Ha en finfin fredag folkens [emoji846]
924921517f10ad8a842fb6b8f58cf1f6.jpg

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

Morn fra Bergen.

Her sitter jeg og vet ikke hva jeg skal finne på.
Ser på billett til AGP, IST eller BKK. Avreise fortest mulig.
Fant en billett på KLM til BKK men når EBD tilføres under booking så kommer det ingen fordeler og seter/bagasje må betales for. Da blir det ikke booket noe.

Så where to go???

FQTV
Hva med både IST og BKK? FLYPGS.com til istambul og videre derfra østover til Georgia, armenia eller noe, så videre til Almaty og derfra til BKK. Bare sjekk med visum regler, men de fleste har vel E-visa eller visa on arrival

Hva med både IST og BKK? FLYPGS.com til istambul og videre derfra østover til Georgia, armenia eller noe, så videre til Almaty og derfra til BKK. Bare sjekk med visum regler, men de fleste har vel E-visa eller visa on arrival

Ren latskap på booking fronten fra min side som gjør at jeg ikke gidder å sy sammen en slik rute.

FQTV

God dag fra R12 til Lillestrøm. Storsmurfen har bursdag i helgen. Mye er planlagt og siste detalj ble nettopp hentet. Når jeg kommer hjem nå er alt på stell.

Og så er det først middag med gamle kompiser i kveld mens nevnte smurf er på manikyr og elefanten sitter og teller penger.

Best fredag til alle

Tjohei fra Skaun!

Heldigvis en rolig helg, da jeg må en svipptur til Malta igjen neste uke. Får pakke solkremen og linskjorta. :)

SKulle egentlig til Spania uken etter, men fikk akkurat beskjed om at møtene var flyttet til Dubai, så da ble det instabooket tur med Emirates og 6 dager i enda mer varme!!

Sånn går no dagan... :)

God helg, Kim

God ettermiddag fra Stavanger. Nå har høsten for alvor gjort inntog. Ute er det kjøligt, det blåser og regner. Så nå har en fyrt opp i ovnen for første gang denne høsten.
Ellers skrives det T-26 i dag.
Ha en flott helg :)

Fytti katta... gikk oppover Storgata i selveste Lillestrøm. Kryssende Storgata oppe ved flystripa kommer en F16 susende i høyde med blokkene. Ser ut som den går i 4 etg. Så svinger den brått og kommer rundt blokkene i bratt vinkel. Så lavt at jeg kan se piloten igjennom cockpit glasset.

Fy flate jeg kommer til å savne dette når siste F16 er sendt vekk og forsvaret drar. :(

G'morgen .. Ukens siste arbeidsdag er i gang, og P1+ surrer i bakgrunnen. One2Many er det lenge siden jeg har hørt ..

Hadde en soloppgangsavtale hos ørelegen i dag. Ifølge henne står det til inni der som man kan forvente hos en på min alder .. mao ikke helt på stell, men høreapparat er ikke nødvendig. Så jeg kan trygt fortsette å høre selektivt på det kona sier .. ;)

Hrm .. der kræsjet vpn-tunellen ... er det en grevling i taket tro?

Back