• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Her er matpakker smurt, frokost spist og tenner pusset. Alt gikk så smooth at nå sitter vi venter på at barnehage og SFO skal åpne. Betal-barnevakten er booket i kveld, så da får jeg ta med kona ut på luftetur. Men først kaller kontoret

God morgen fra L12 som snart ruller inn i Oslo kommune. Dag 2 på kontoret denne uken, alltid OK å dra på kontoret på fredager, god stemning og kake i kantina. Lite møter på agendaen i dag, så det er store muligheter for å faktisk få gjort noe arbeid før man tar helg og setter frem tacoen. Ha en flott helg når den tid kommer!

God morgen fra Kjevik. Snart ut og fly med de små (men stadig større) grønne. Først til Bergen og så videre til Bodø. Julebord i kveld med gode venner. Håper vinden løyer litt utover nordaførr, men kan vel tyde på at det i hvertfall blir landing mot vest.

God morgen fra Kongsberg.

Det tegner til å bli en fin dag her i dag. Temperatur på -1 grad og skyfri himmel. Nå titter akkurat solen frem også. Etter to dager med ganske mye aktivitet så skal jeg slappe av og ta det helt med ro i dag. En trimtur skal det imidlertid bli plass til. Den får vente til litt senere i dg når det er blitt varmere og isen er forsvunnet fra gangveiene.

Hei fra jobben.. For en flott høst-dag. Full rulle her og i kveld er det foreldre-fest som jeg gleder meg veldig til. Ganske mange artige personligheter i denne skolekretsen.

I morgen er det årets andre intimjulebord med Dragen, og da blir det råtten fisk

God morgen fra Lillestrøm. Formen fortsatt hanglete og uggen, men det er kaffe i koppen og jeg skal være hjemme i helgen fremfor å si ting og spille sang i Tilburg. Litt blandet følelse det egentlig, men etter pressekonferanse fra regjeringen i NL i kveld kan det jo hende det ikke hadde blitt noe messe å spille og jodle på i helgen uansett.

Får kontorere litt til, tenker jeg.

Ha en stilig fredag

G'morgen, ja .. snart klar for ukens første og siste arbeidsdag. Mye på plakaten i dag, men det går seg vel til.

Pondus og en pakke fra Norske Albumklassikere lå og ventet på meg da jeg kom hjem fra Beagleham, så gårsdagen var en fin dag. Det blir sikkert denne dagen også. Solen skinner ihvertfall.

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her bøtter det ned... Greit å være hjemme. Faktisk en fridag i dag da jeg hadde så mye som måtte gjøres. Og det har jeg ikke fått gjort. Snubla over en flaske rødvin i går kveld, så da var det gjort.

Stille kveld i dag da jeg skal på en liten dugnad i morgen formiddag. Så får det heller bli biff og rødvin i morgen... Så det så.

God hælj!!

God ettermiddag fra Forus,

Litt treg start på dagen etter en vellykket aften med kolleger i prosjektet igår.
Avlutning i prosjektet betyr mye dokument gjennomgang og godkjennelser. Nå er det nok lesning for idag og jeg stenger ned "butikken" og tar kvelden .
God helg .

God eftan fra Skaun!

Fortsatt litt laber i formen, så blir en rolig hjemmehelg her. Reisefri neste uke, før man skal over dammen for første gang siden Des 2019.

Las Vegas blir fint å komme tilbake til! :)

God helg alle sammen!

Kim

Møkkadag fra gjemmekontoret. Sånn skikkelig makan-dag hvor det meste som kan gå galt har gjort et godt forsøk på å gå galt.

Forhåpentligvis logges det av om tre minutter, og planene for resten av kvelden er wienerpølser, chilensk druesmudi (nei, har ikke sjekket om de passer sammen, men skal ikke ha de samtidig heller) og gullrekke på tv'en.

Ha en god en :)

God eftan fra Skaun!

Fortsatt litt laber i formen, så blir en rolig hjemmehelg her. Reisefri neste uke, før man skal over dammen for første gang siden Des 2019.

Las Vegas blir fint å komme tilbake til! :)

God helg alle sammen!

Kim

Husk nok masker! Det er ufravikelig krav innendørs alle steder.

God ettermiddag fra Las Vegas. Klar for siste rest at morro herfra byen nå, før turen går tilbake til LA i morgen og retur til Norge på søndag. Godt å være tilbake her, men det har vært en del endringer her i byen som jeg ikke setter pris på. Bl.a. har en del av de pokerrommene jeg har brukt mest tid på blitt lagt ned, og blitt erstattet av automater. Ikke bra!

Back