• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Morn fra Lillestrøm. Freddan igjen! :) En tur på jobb også til OSL i kveld for en SVG tur med SAS. Ha en riktig fin en alle sammen! :)

God morgen fra Ris. Eksterne møter i hele dag før det skal bli godt med helg...kjenner at hagefesten i går ble vellykket. #ikketrettiårlenger

God morgen fra Oslo nord/øst - flott temperatur og solen har stått opp og samtidig er helg - ny det folkens.

Ha en god helg folkens.

Jan

God morgen fra Lillestrøm.. Ok vær om ikke topp... Begynner å glede meg til NYC neste torsdag... Fjerde helg i år der.. Sier i samme retning som EB, føler meg ikkesomensekstiåring lenger...:cool:

God morgen fra hovedstaden. Arvingen er parkert i barnehagen og rævva godt plassert på et sete på 20ern. Blir vel og pønske litt på hoteller i Nice-området i løpet av dagen. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Fornebo. Jobbseminar med curling som innslag, da har man prøvet det også :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

God fredag - en kontordag venter med ikke så altfor mye å gjøre. Det betyr helg forhåpentligvis litt tidligere enn tenkt.

God morgen fra kontoret. Kjenner det vil bli mye kaffe i dag, oppe før 6 for å se håndballkampen. Gikk ikke veien i natt gitt... Ellers ingen store planer for helgen. Tenkte kanskje å være litt multikulturell i helgen, ved å legge inn et besøk på Mela-festivalen på Rådhusplassen. Ha en go' fredda:)

God fredag fra F20 på OSL. Fikk da jeg kom til gaten beskjed om at jeg var nedgradert til 20A. Oppgradert påstod de faktisk. Det er jo på solsiden og bulkhead. Klarte komme meg til et skikkelig sete på den andre siden av flyet, men da er det selvsagt over vingen. På turen tilbake er det jo natt så da misser jeg intgenting, men nå får jeg ikke se isen på Grønland. :angry:

De hadde forresten fått en skjerm med bilde av passkøen, men den skjermen ser man kun når man var på vei bort fra loungen. Det er jo inne på lungen man burde sett at det var kø der og ikke når man allerede var på vei til køen.

Ha en god en alle som må bite tennene sammen for å komme seg gjennom livets lidelser.

Gjør som meg, Robert. Book business. Da havner du foran vingen ;)

God fredag fra det Skedsmoske. Straks på jobb og klar for ukas siste innsats. Måtte den gå rask og smertefritt sammenlignet med de siste dagene. Helgen byr visst på et lite familieselskap på søndag.

Ha en god en :)

Grompf og gulp fra Arendal!

Straks på vei til KRS for en liten svipptur hjem til TRD, før man på kveldinga må videre til CPH igjen.

Finvær på sørlandet, litt tåke i hodet eneste, men det er selvforskyldt!

Kim

God morgen fra toget. Stilig at auto correct hoster opp den setningen av seg selv :)

Lang kveld med gjester hos bolaget igår, rundet av på Escalon. I dag bestemte jeg meg for å bare sove til jeg våknet. Det funkår, selv om jeg nok misser fredagsvaflene på treteknisk.

Ha en fin en

God (tidleg) ettermiddag frå Trondheim. Seig dag på jobb; det merkast at det blir litt forlite søvn fortida... Snart hyttetur, og veka begynner med tur til Oslo/Skøyen. Blir sikkert bra det.

Skal snart teste Eurobonus-tur med WF frå kortbanenettet også; noko nytte får det jo at FRO plutseleg er "kommersiellt". Fint for meg; 100,- i ekstra skatt samanlikna med frå BGO. Så då får vi prøve det.

God helg!

G'morgen fra terassen. Bikkjene løper henrykt rundt og det har så smått begynt å lysne.

Klar for langhelg.

Grompf og gulp fra Arendal!

Straks på vei til KRS for en liten svipptur hjem til TRD, før man på kveldinga må videre til CPH igjen.

Finvær på sørlandet, litt tåke i hodet eneste, men det er selvforskyldt!

Kim

Sånn gårre når man drikker for mye øl.

God ettermiddag fra en båt utenfor Slemmestad. 4 timer igjen og like lenge i morgen, men så er det helg (kanskje. ..)

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Sitter og blomstrer på en av de få togstasjonene i USA som ikke heter Penn. Amtrak påstår at jeg har reservert sete, men det blir visst ikke reservert før jeg finner et ledig sete å sette meg på. Måtte forklare at toget skulle stoppe på flere stasjoner til noen lite bereiste folk fra sørstatene som snakket så brett at det var vanskelig å skjønne. Merkelige folk disse usaianerne.

Back