God fredag!

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Tikket inn en sms fra sas om forsinket avgang til bgo fem min etter jeg gikk hjemmefra. De kunne godt sent den tidligere for jeg kunne da drøyet hjemme 40 min til...

Nå blir det iallfall havregrøt til frokost i loungen[emoji4].

Nå er ikke flyet forsinket lenger, men ble premiert med gate 19h.

Det tar for øvrig 15 min 20 sek fra perrong til gate 19h om noen lurer.

Last edited:
Mornings fra SVG. Er ute i god tid før SK4010. Spent på om den komme til å gå på rute. Dumt at reg-info. Widerøes Fly-I-Rute opplegg ikke fungerer lenger. Skulle gjerne vissst hvilken maskin som tar turen slik at jeg kan finne ut hvor den er hen. Men sånn er det. Uansett, no stress. Drikker kaffe i mens jeg.

Meget mulig flyet står her allerede når jeg tenker meg om.

Last edited:
Mornings fra SVG. Er ute i god tid før SK4010. Spent på om den komme til å gå på rute. Dumt at reg-info. Widerøes Fly-I-Rute opplegg ikke fungerer lenger. Skulle gjerne vissst hvilken maskin som tar turen slik at jeg kan finne ut hvor den er hen. Men sånn er det. Uansett, no stress. Drikker kaffe i mens jeg.

Meget mulig flyet står her allerede når jeg tenker meg om.

Leit etter LN-TUJ ;)

Utover det... god helg folkens :)

Last edited:
God morgen fra Radisson Blu St. Julians. Her blir det en rolig dag, da jeg ikke skal i ilden igjen før på lørdag. Godt det i grunnen.

Mornings fra Snillfjord! :)

Delvis skyet, men også noe blå himmel for øyeblikket, og en temperatur på rundt 6+. En noe dårlig start på dagen etter at et visst trøndersk lag rotet det til i går, men på den andre siden, det er fredag og helg på tapetet. Fikk et nytt flightnr å notere da SDM6007( Rossiya ) LED-KEF passerte for kort tid siden( fløyet av A320 ), alltid kjekt med noe nytt. :D Ellers ikke mye planer denne dagen, tar den nok som den kommer tenker jeg.

Ha en ekstremt god fredag forumister!! :D :D

God morgen fra Tananger

Her er det som normalt, masse å gjøre + stress.
Overskyet, og noen dråper i luften.

Er klar for HEL-tur i ettermiddag/kveld, med DAT MD-87 fra ARN til HEL. OLCI foretatt i går, BN1 på alle 3 flightene.
Retur i morgen :drunk:

Ha en fin dag forumister :)

God morgen. Visstnok fra Lisboa. Hadde faktisk ikke trodd det var her vi skulle ende opp. Nesten full TAP maskin ned, men et skår i gleden at de hadde begrensninger på maks en alkoholenhet per skalle. Dårlig kombo på guttetur. Vel vel det ryktes om at noen har et opplegg her klart. Så sikkert greit hive i seg en Underberg for helsa
8c4081feed3a46f376c3a48806b45d83.jpg

God morgen fra Radisson Blu Sobieski i Fnatzawa der de har kruttsterk kaffe og vakre kvinns.

Pressedag på lydmesse i dag. Dog ikke før fra kl 16-20 og alt er klargjort. Så jeg tipper det blir litt hjemmekontor på hotellrommet. Ingen hos kunden min prater Engelsk uansett så det er ikke stort å snakke om :)

Hjem imorra. Ha en stilig en

Hellu fra Trondheim
Deppa-deppa som ei gravid skreppa etter en svak forestilling av Norges stolthet igår. Vi kommer sterkere tilbake....

Dagen idag blir av det rolige slaget-hjemmelaget spaghetti carbonara står på middagsplanen idag.Noen som har forslagt til drikke til denne...?

Ha en forrykende fredag :D :D :D

Leit etter LN-TUJ ;)

Utover det... god helg folkens :)

Fant den på 16B. Ellers en helt gjennomsnittlig SAS-tur. Det mest oppsiktsvekkende var en ganske nasty lukt som kom i kabinen rett etter take-off. Jeg begynte å lure på om noen hadde kastet opp. Men de hadde visst vasket flyet i natt. Go figure...

Nå starbucks i en liten time før jeg skal busse videre.

Hellu fra Trondheim
Deppa-deppa som ei gravid skreppa etter en svak forestilling av Norges stolthet igår. Vi kommer sterkere tilbake....

Dagen idag blir av det rolige slaget-hjemmelaget spaghetti carbonara står på middagsplanen idag.Noen som har forslagt til drikke til denne...?

Ha en forrykende fredag :D :D :D
Trøndersk sjampis?

God fredag fra tåkeheimen. Nei, ikke OSL. Det er visst mulig med tåke andre plasser også. Denne dagen i Arendal. Hjemme i helgen en tur som hundepasser, da Modern og Fadern har tatt turen til Asia.
Blir vel lesing og lesing og litt kløing i huet, til eksamen. I dag er det heldigvis akkurat en måned til juleferie og til eksamensstresset byttes ut med julestresset. Fine tider!
Ha en god fredag :)

God fredag fra Oslo vest.

Sitter hjemme og drikker kaffe fra Braathens Kaffekos koppen min. Teller ned til dagens OSL-ARN avgang kl. 18:20 i SAS Plus, gleder meg til en Mikkeller ombord :drink I morgen blir det stort party i Tele2 Arena der verdens beste og største DJ gjester STO, Armin van Buuren. På søndag fra lunsjtider finner du en sliten Eriksan i gullstuen på ARN.

:fly: :SWE

Braathens kaffekoskopper er toppers! Brukes alltid til kaffenytelse i heimen. Blir bare å høre og se litt på flyene for min del i noen dager til. Blir godt med helg nå kjenner jeg. Ønsket om ei fin helg går til alle.

Hei og god ettermiddag fra Forus,

Her er jeg på slutten av arbeidsuken , har inntrykk av at det uken dreier seg om mandager og fredager pluss noe i mellom.
Det går rimelig radig unna for tiden.
Akkurat tid for å ferdigstille reiseregninger før ny uke starter igjen med nye jobbutflukter. LHR og ABZ er faste destinasjoner en periode fremover.
Men i helgen skal familien prioriteres.
Ha en fortsatt fin dag og god helg alle.

God ettermiddag fra Berger

Her har dagen gått rimelig kvikt unna, måtte bl.a på en express tur for å fikse noen dokumenter på Gardermoen.

Nå litt excel hacking for å se litt på effekten av en ørliten prisøkning på noen gebyrer.

Blir litt å pusle med i helgen også. Ungene på besøk hos besteforeldre, så da kanskje man får tatt turen til byen for en hyggelig middag med fruen. I tillegg til diverse indre og ytretjeneste i og rundt heimen.

god helg!!

S

God eftan fra Sola. Har hatt en heller travel dag, men nå er alt på stell, tror jeg... I lunsjen disket en av kollegaene opp med vafler, rømme og syltetøy så nå er en lettere sprekkeferdig. Videre gikk det meg meget vell i dagens øl- og vin lotteri, 4 flasker, så nå skulle jo kvelden være berga også.

Ha en flott dag :)

God fredag fra Nes på Romerike. Lar learjet representere forumet alene på Berger i dag, siden jeg har tatt ut en fridag. Nå slappes det av før jeg etterhvert finner vegen mot Jessheim, der man skal le litt av Bård Tufte Johansen, før det blir middag ute. Gleder meg til det :)

God fredag fra Nes på Romerike. Lar learjet representere forumet alene på Berger i dag, siden jeg har tatt ut en fridag. Nå slappes det av før jeg etterhvert finner vegen mot Jessheim, der man skal le litt av Bård Tufte Johansen, før det blir middag ute. Gleder meg til det :)

Det er dårlig gjort å le av andre.

Back