God fredag!

God ettermiddag fra Forus,
Uka's siste arbeidsdag er nær avslutning.
Nok en travel uke er over. Helgen går med til konfirmasjon av sistemann av 5 i huset.
Det blir en travel og kjekk helg.
Neste uke er det på'an igjen med ukenlige ABZ og OSL turer.
Det nærmer seg sommerferie og det skal bli bra.
Ha en god helg alle

Merkelig. Hadde valgt sete 62A, men nå var jeg plutselig flyttet til 62K, selv om denne har vært opptatt i flere måneder. Jaja, klager ikke. :)

Neeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiyyyiyiyiyiyiiii... Det er jo mitt og elefantens sete. Ingen andre får sitte der.

Neeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiyyyiyiyiyiyiiii... Det er jo mitt og elefantens sete. Ingen andre får sitte der.

Jeg skal ta godt vare på det. Skal passe på å IKKE gjøre alt det elefnaten ville gjort.

God ettermiddag fra London, tilbringer de siste timene før hjemreise i Camden Town og venter på at reisefølget skal bli ferdig med shoppingen. Været klarer ikke å bestemme seg om det skal være sol eller regn. I går var det bedre, med 22-23 grader og sol. Men skal vel være fornøyd med bare noen dråper regn i løpet av tre London-dager.

Får ikke elefanten eget sete? Makan.

Når dere er ferdige med å krangle om 62K...

Springsteen kommer til Norge. Nils Lofgren fra E Street Band postet et bilde på Twitter tatt over London, der han skulle connecte til OSL. Jeg antar at han da kom fra PHX (siden han bor i Arizona). På FR24 avslørte jeg at han da fløy G-CIVK, som jeg selv fløy til Boston i sommer.

Jeg syntes hvertfall det var litt kult, mens kollegaene så mest rart på meg da jeg fortalte det ^_^

Jeg skal ta godt vare på det. Skal passe på å IKKE gjøre alt det elefnaten ville gjort.

Da misser du jo halve morroa. Det han gjør er stort sett å raide Club Kitchen

Får ikke elefanten eget sete? Makan.

Nei, det er bare på Emirates. På 62K er det sånn at elefanten har skuffen og fremre hjørnet av vinduskarmen.

Når dere er ferdige med å krangle om 62K...

Springsteen kommer til Norge. Nils Lofgren fra E Street Band postet et bilde på Twitter tatt over London, der han skulle connecte til OSL. Jeg antar at han da kom fra PHX (siden han bor i Arizona). På FR24 avslørte jeg at han da fløy G-CIVK, som jeg selv fløy til Boston i sommer.

Jeg syntes hvertfall det var litt kult, mens kollegaene så mest rart på meg da jeg fortalte det ^_^

Det er jo dødskult. Først og fremst at man finner det ut. Det gir jo nerdepoeng de-luxe. Satt med en kollega fra HEL til OSL idag.

Han: "Wow, det var stille her"
Jeg: "JA du skjønner at dette er en 717, som ligner litt på Mad Dog for atte bla bla bla ikke særlig ny bla bla bla og så kjøpte de opp..."
Han: "Men setene føles jo ganske nye"
Jeg: "Jo, men altså også så men så atte Spanair og så bla bla bla og så var det ikke så mange godkjente seter bla bla bla...
Han: "Jeeeeeez, er du nørd eller?"
Jeg: "Neeeeeeh.... Søster!!! GT!!!"

Du får poeng i boka av meg altså.

Da misser du jo halve morroa. Det han gjør er stort sett å raide Club Kitchen

Ser for meg Hickok løper opp trappa til UD med nevene fulle av cola og smetter nedi skuffen :lol:

Det er jo dødskult. Først og fremst at man finner det ut. Det gir jo nerdepoeng de-luxe.

Vel, man vet at han bor i Arizona, og siden han avslørte at han var i London, og eneste rute fra Arizona til London, etc. etc. etc. ^_^

Jeg vet jo ikke om det var BA han fløy, men det er ganske logisk.

God kveld fra Oslo. Etter all oppmerksomheten jernkvinnen har fått i media de siste ukene så fant jeg ut at jeg måtte på kino for å se på jernmannen. Artig underholdning.

Back