God fredag!

LN-TIB

ScanFlyer Gold
Oppe før otta på tur til pysjamasflyet sørover. En uke i Barcelona blir aldri feil! Ha ei flott helg!

God morgen fra Bergen. Så snart selvangivelsen er klar, så blir det å sette kursen for BGO, der BA757 venter. 4 timer venting på LHR før turen går videre til LAS. Kjenner det skal bli godt å komme seg bort en uke nå.

God morgen fra Forus!

Da var det helg. Ikke så de store planene på tapetet bortsett fra at det blir en samtale med noen i dag som kanskje kan gi meg noe annet å gjøre et annet sted. Så det er meget mulig at dette blir en bra helg.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen, med hensyn til hva som skjer i kveld sørget jeg for en time ekstra på øyet i løpet av natten og duverden så uthvilt man er når jeg våknet! In-office fra og med straks tilogmed ettermiddagen før man kan ta helg ;) Syntes det er så lenge siden sist..

Ha en fin dag både inne og ute, misunner mest de som er ute idag!

God fredag fra et stappfult flytog, som har et lite stopp på Lillestrøm nå.

Svalbard og midnatt sol/skyer venter om noen timer, er veldig spent!

God morgen fra DWC (som vel egentlig er nærmest) Selvangivelsen ja, det var tider det.;)

Ligger flat i hagen med en club soda og leser litt historie. Fikk handlet inn store mengder belgisk øl i går samt noen gamle franske druer. I kveld blir det hagekos og gakk gakk, med stort sett norske gjester som kommer over.

Nyt dagen

God formiddag fra Trondheim
Endelig fredag- etterlengtet sådan. Uka har bestått av syke barn med oppkast etc. Selvsagt skulle mor reise bort denne uka så alenepappan har virkelig fått kjørt seg. Men nå er barna friske,mor kommer hjem og far er syk..... Vel vel sånn går no dagan.....

Ha en flotters fredag (",)

God morgen fra en solfylt hovedstad. Her er det en del småting som skal på plass, før turen går opp til Det Store Kjøpesenteret sent på ettermiddagen.

God fredda fra det Sørlandske!

Solen skinner og jeg er såååå glad for at jeg har 2 jobber i dag.
Nå gjelder det bare å få lagt inn litt søvn mellom dem.

Ellers ingen store planer for helgen. Gleder meg til å sove lenge i morgen!!

BF:cool2

Mornings fra nord galleriet på LHR. Blir en stund å vente får det siste stykket hjem til Oslo. Innflyttningsfest hos brodern i kveld, og merker det neppe blir jeg som drar hjem sist etter ca 4t avbrutt søvn på flyet fra India i natt. Ha en fin dag

God morgen fra Politihuset. Her blir mann litt. Alle skal jo ha pass idag :-(

Men de hadde en godbit på utsiden.
ImageUploadedByTapatalk1366962821.495198.jpg

Redusert hilsen fra Stavanger. Ikke vært helt i form de siste dagene. Slapp og forkjølet. Valgte likevel å ta turen inn til skolen i morges, men fant ut etter en times tid at det beste var nok å komme seg hjem. Så da blir det tidlig helg og toget hjem. Sofaen eller senga neste!

God morgen fra Bergen. Første pappaperm uke snart over, og det er utrolig hvor raskt en blir ineffektiv. Har iallfall rukket litt trening og husvask så langt.

God fredag fra SAS-kantina på Arlanda. Sitter og venter på SK708 til Helsinki.

Hjem med siste flyet til Oslo i kveld. Med andre ord - dobbel 717 idag. Woohooo!

Ha en fin fredag.

God fredag herfra. Straks klar for siste arbeidsinnspurt før en uke FERIE!!!!! Første i år, og første året jeg har ventet så lenge med å ta meg noe fri (bortsett fra flyttedagen jeg hadde for et par uker siden). Skal bli godt med litt luft under vingene igjen. Blir et par nye opplevelser sånn flytype- og klassemessig, så det kan bli artig. Boeing 767, f.eks.

Hjem til moderen i helgen for å assistere med litt søppelkjøring og hente resten av mitt eget rot som ligger der.

God fredag og helg ønskes.

God fredag herfra. Straks klar for siste arbeidsinnspurt før en uke FERIE!!!!! Første i år, og første året jeg har ventet så lenge med å ta meg noe fri (bortsett fra flyttedagen jeg hadde for et par uker siden). Skal bli godt med litt luft under vingene igjen. Blir et par nye opplevelser sånn flytype- og klassemessig, så det kan bli artig. Boeing 767, f.eks.

Hjem til moderen i helgen for å assistere med litt søppelkjøring og hente resten av mitt eget rot som ligger der.

God fredag og helg ønskes.

Nok en "en natt på hver sted" tur? :D

God morgen fra Bergen. Så snart selvangivelsen er klar, så blir det å sette kursen for BGO, der BA757 venter. 4 timer venting på LHR før turen går videre til LAS. Kjenner det skal bli godt å komme seg bort en uke nå.

Merkelig. Hadde valgt sete 62A, men nå var jeg plutselig flyttet til 62K, selv om denne har vært opptatt i flere måneder. Jaja, klager ikke. :)

G'moorgen! Klar for langhelg etter en tung tredagers arbeidsøkt. Får familieinvasjon i helgen, så er ikke sikker på hvor mye avslapning det blir, men får prøve å lure meg opp i hengekøya.

Nyinnkjøpt John Deere ble innviet i går med å jevne regnskogen, som hadde samlet seg opp mens jeg var i Norge, med jorden og den klarte oppgaven uten større problemer. Herfra blir det lettere dager. ;)

Nå venter imidlertid en liten arbeidsdag ...

Back