• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra bussen i det Ris passeres. Satser på å komme meg hjem kl4 for en gangs skyld, så jeg kan slenge rævva i sofaen og bena på bordet, og lade batteriene til i morgen. Har et par usette episoder av Dag som må ses også. Ha en fin dag

God morgen fra flybussen retning Værnes. Helgen skal tilbringes i godt selskap i Bergen. Det ser ut som det blir LN-NGF som har æren å ta meg nedover i dag. Ingen Internett, men man skal ikke klage når flyet er så nytt. Ha en god helg!

Gooooo fredag fra Trondheim
14 kalde her i morres.....bikkjekaldt og klart=fin helg :D
I morra er det årsfest på bedriften,det betyr god mat og drikke,trivelig selskap og underholdning.Det spares ikke på kronenene vet jeg....:) :)

Ha fantastisk flott flygende fredag godtfolk :drink :drink

God morgen fra Hillevåg.

I dag er det atter en dag unge lovende Sirpjalle skal gjøre ting han ikke kan. Ingen andre heller som kan det, så læringskurven er bratt i dag! :lol:

Nuvel, godt det er helg! :)

Magandang umaga!

8 blå her i det Sørlandske i dag. Og den temperaturen skal visst holde seg noen dager også. Kontoret er inntatt, Go'morgen yogurt med jordbær dyttet inn i det store sorte hullet, og sannelig har man ikke også klart å få skylt ned et glass cola zero også!

Nå får man kaste seg over dagens oppgaver og se hvor lenge man kan klare å holde øynene åpne. Etter jobb blir det å sove litt før man skal på jobb som quizzmaster på pub'en i kveld. Gleder meg til lørdag alt. Da skal det soves!!

Magkaroon ng isang magaling Biyernes!

BF:cool2

FREDAG! Ukas desidert beste dag ble igangsatt med fantasiske nyheter som at Oslos trikkepark faktisk har en vogn i overskudd, dette var såpass stort at Østlandsseningen måtte omtale saken. Sju timer til på jobb venter før man blir plukket opp, kjørt hjemom for å laste bilen full av drikkevarer og diverse snacks til en hyttehelg :)

For de som følger med på tripreporten fra QM2 kommer det sikkert noen oppdateringer til ikveld!

Ha en fin dag!

Morgon från Finland! Känner några av er från tidigare, men first time poster här.

-12 grader, sol, och en föreläsning kvar innan helgen. Sen blir det fredagsöl!

God morgen fra selveste Syden! I dag blir det en liten kjøretur i vraket jeg har leid.

En stårlende dag ønskes.

quizzmaster på pub'en i kveld.

Hvor mange flyrelaterte spørsmål klarer du å presse inn i løpet av en normal quizkveld? :D

Slitsom fredag. Opp 9, drikke kaffe, sjekke nettet, lage brunsj - sjekke postkassa og så stålesette seg for en ettermiddag/kveld på Lompa. :drink

Hvor mange flyrelaterte spørsmål klarer du å presse inn i løpet av en normal quizkveld? :D

Hehe, det pleier aldri å være spesielt populært! En gang hadde jeg med bilder av 5 flyhaler. BA/SQ/TG/LH/AF og det var ikke 10% rett svar en gang. Så jeg tror mer at et bilde av et fly kombinert med spørsmå a la "Er dette et fly eller en båt" er på sin plass.

Er det rart jeg drikker??? :drunk:

God morgen fra Albufeira!
Har akkurat startet siste dag av en maratonkonferanse, og i kveld avsluttes det med fest.
Heldigvis har jeg morgendagen fri.

God helg ønskes!

Morn fra Oslo.
Helgen starter torsdag ettermiddag her og greit er det. Turen går snart til Sandefjord, via treningssenteret. Om det blir buss eller tog (førstnevnte stopper omtrent rett utenfor døra) avhenger av hva jeg rekker, men stresser ikke.

God dag fra Flybusskspressens rute F1, etter at ca 10 000 miles er unnagjort med UA, US, LX og SK stål de siste døgnene er det på tide med litt luft under vingene med DY. Så håper jeg jetlagen holder seg hjemme, mens jeg gjør sunnmøre utrygt i helga..

Fikk beskjed om at jeg var proffbruker av flybussekspressen, siden jeg har kundekort der.. Kan vel være noe med det, men halv pris passer meg utmerket og langt bedre enn å kjøre til OSL.

Nuvel, god helg til dere alle, måtte den bli god!

Back