God fredag - TGIF!

God fredag! Vel, god og god, jeg sitter/ligger hjemme med en vond og hoven høyrefot etter overtråkking for en ukes tid siden. Det blir nok å pleie foten i helgen, før neste ukes reiser både hit og dit.

God ettermiddag

Da er snuppa levert på jobben til farmor for en helg med juleverksted.
Nå er akkurat lunch inntatt før det er å heise på uniformen og sette kursen mot OSL.

Jobbehelg. Planen var å holde kurs imorgen og søndag, men det ser ut som om det skjærer seg da Finnair skal oppdatere noen systemer og jeg ikke får tilgang til trenings systemet... Ja ja, da blir det vel annet arbeid i stedet.

Ønsker alle en trivelig helg

S

Ulsteinvik og Ungdommens Fylkesting 2009 ;)

-S;)

Kom deg ut til Flø og få tatt noen bilder! ;) God tur!

God morgen fra Lilletorget. Her var det fullt kjør fra morgenen av. Tror vi har norgesrekord i ansatte med syke barn. :rolleyes:

Får se hva ettemiddagen bringer. Det kan bli pils ute, juleøl inne - sågar kan det bli lutefisk. Kjøpte vakuumpakket på Rema i går. Så ganske fin ut, og veldig grei pris også. :)

Oppe og går i København også, må ut en tur å få sykkelsmeden til å skifte batteri i frontlykten på sykkelen. Innbiller meg det er noe man bør klare selv, men jeg gav opp.

Ellers trodde jeg jeg slacket veldig, i det en uke-lang hjemmeeksamen ble lagt ut i morges. Men med tanke på at den først ble lagt ut kl 12, og ikke kl 9 slik jeg innbilte meg, har jeg nå god samvittighet, og etter kjøleskapsvasking og batteriskift hos sykkelmannen får vi forsøke å gå i gang!

Sitter å venter på årets flynyhet.... Hva kan dette være? Norwegian starter for alvor med langdistanse flyvninger? Nytt stort flyselskap på OSL? Hvem vet?
Denne halvtimen kommer til å gå seint!

CK - var det ikke kl. 2325 vi skulle innføre abonnementsbetaling for tilgang til forumet??

Mvh,
teknisk avdeling :stir

Back