God fredag - TGIF!

seilfly

Infrequent traveller ;-)
20 november 1985 ble Evenes flystasjon offisielt tatt i bruk, uten operative avdelinger for øvrig. Første stasjonssjef var oberstløytnant Dag Andersen.

Riktig god fredag!

God morgen fra 40 grader her i nordvestlige Sydney.
Venter bare på at arbeidsdagen skal bli ferdig, og så er det å lage fajitas til middag i kveld. Sertifiseringsprøve i morgen, så ingen spotting på SYD denne helga.

20. november er også v-p Joe Biden's bursdag - vi gratulerer! :USA

Ikke riktig helg her i Alpharetta. Har jobbhelg, så det blir mye fotb .. jeg mener jobbing på kontoret. :love:

Ser ut som det skal bli dårlig vær i helgen, så det er egentlig helt kurant. Men neste arbeidsuke blir kun på to dager - så er det Thanksgiving - og da blir det over til svigers i South Carolina for noen dager med kalkun og annet godt med masse familie.

God morgen fra Smøla!

Frokosten inntas nå, før man setter seg på buss til hurtigbåt, så buss enda en hurtigbåt og enda en buss, så man kan komme seg til Ulsteinvik og Ungdommens Fylkesting 2009 ;)

Ha en flott helg folks!
-S;)

God morgen folkens!

Da var det Fredag. Kjenner at dette har vært en lang uke, og nå skal det smake godt med helg.

Ingen konkrete ting på agendaen i dag, så da kan man sette seg ned å se på store ting i dag :)

Ha en fin en forumister! :)

Morgen fra Tananger

Her startet ikke dagen helt etter planen, så det blir ting å gjøre...

Men jeg sitter her med min Mr Lee ihvertfall...

Fikk ut TRen fra DOet igår, og den kan studeres nærmere i TR forumet.

Ha en fin dag, og helg, forumister :)

God morgen fra BOO! TGIF!!! Det var en laaaaaang uke: ungen begynte i barnehage, rapportskriving og dagstur til OSL i går. Ufff. Gleder meg til 2 dager i ro og fred med familien! Samt bursdagen på søndag :cool:

God morgen fra Oslo. Fortsatt bekmørkt ute, men tror ikke det regner. På tide å komme seg på kontoret for dagens arbeidsoppgaver. I kveld blir det å mønstre på Stena Saga sammen med 5 barndommskamerater.....noen som sa drita full full før Drøbaksundet? :cheers: Ha en fin helg

Last edited:
Glad morgen fra København. Nå er det snart et kundemøte med et stort europeisk reiselivskonsern -før formiddagen og ettermiddagen byr på et Scanairtreff. Hjem med SAS i kveld - rekker vi Gullrekka?

God morgon från Uppsala,

Mörkt vått och jävligt som vanligt här i staden, JAG VILL HA SNÖ!. Önskar att jag gjorde vad Someone skall göra men istället blir det att komma i säng tidigt eftersom det väntas en examen imorgon. Borde vara förbjudet med examen kl 0900 en lördag.

Nåväl nu väntar det sista av läsningen.

Ha en bättre dag runtom i världen!

Endelig en PC med Explorer 7 som funker som det skal. Har vært kontinuerlige problemer fra slutten av forrige uke, men nå ser det ut som hjelpen fra Windows hvirker.
Forrige ukes rakfisklag var suverent. Vi spiste 4 kilo fisk av 4 bestilt, 3,7kg ringerikspoteter av 4 kg bestilt, 36 lefser, 3 begere med seterrømme, 7 rødløk og desserten var multekrem. I tillegg til alt ølet, gikk det unna en flaske Gammel Oppland, en flaske Hine Cognac XO og en flaske Calvados fra Père Maglois. Søndag gikk med til oppvask, støvsuging og rydding. Mandag gikk turen til Chcago. 2 dager fri, så er det tilbake til Windy City.
Nå venter jeg bare på at de skal komme med den nye garasjeporten og montere den.
Ha en fin dag.

Siste dagen min på Sollerud idag, nå er det finanskontoret i Sandvika med forhåpentligvis mindre stress på jobben:)

God morgon frå Trondheim!

Endelig fredag her og! 20. = payday ==> *fylle på sparegrisen*

I gong med oppgåvene, og det nærmar seg helg :)

Ha ein fin dag alle saman!

Bekreftes at det er grått og trist og vått i hovedstaden (eller rettere sagt på grensen til hovedstaden). En litt rolig formiddag etterfulgt av noen møter i ettermiddag før man tar helg.

Men jeg sitter her med min Mr Lee ihvertfall...
Denne Mr Lee, er det en som ikke rakk å flytte ut før du flyttet inn i den nye leiligheten? Synes han er tilstede hver morgen :lol:

Ha en fin dag, med eller uten familien Lee!

Grått fra Trondheim på formiddagen

Blir slappaving og en øl ikveld,hyttetur m/vinterforberedelser i morgen.

Ha en flott fredag folkens :D :D :D

Ukene flyr! Nok en grå og trist, regn- og vindbefengt dag. Snart lunchtid før resten av dagen skal surfes inn mot helg, avslutter dagen med kundemøte kl. 17.
Ha en flott helg!

Denne Mr Lee, er det en som ikke rakk å flytte ut før du flyttet inn i den nye leiligheten? Synes han er tilstede hver morgen :lol:

Ha en fin dag, med eller uten familien Lee!
Nja, Mr Lee ble det da på jobben... Denne, og andre smaker, Mr Lee er det snakk om ;)

Leiligheten min var ferdig utflyttet da jeg flyttet inn ;)

Back