God fredag paa en torsdag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Her er velkomst komiteen paa Lihue Airport:
52409327172_eb23d77fda_k.jpg
[/url]AFB93AF8-F6BA-45A8-B8E4-8A93F1B82DDE by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Solen gaar ogsaa ned i vest:

52410343443_99ce5e0f23_k.jpg
[/url]337D8C0A-53DC-4C79-856D-67536C9703AD by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

God morgen fra L1. Valgte kontoret i dag da jeg både trenger å være litt effektiv og fikk nok av Teams i går ettermiddag. Huset fylles opp over vanlig belegg i kveld, så må øke produksjonen av fredagspizza. Ha en fin dag

God morgen fra Knaus Ferratt. Peisen brenner og kaffebønnene kværnes. Fullt hus her med overnattingsgjester over alt. Nå er det en del møter før Dragen og Arving 2 skal ut på OSL og Plusses over til noen dager på "sommerstedet" til Svigers.

Da blir det calzone med arving 1 og 3 i kveld og faktisk skal man på Harry-tur med Drage-tanksen i morgen (Tenker det regnestykket gåtr fint lite i pluss)

Morn fra hjemme. Halv dag hjemmekontor, halv dag syk barn/barnepasser. Satser på at man snart er til normalen

God formiddag fra Skaun!

Her blåser det og pissregner fra alle kanter, så da passer det bra å dra en uke til Italia der tog skal ta oss mellom byer og berg, fra rødvinsglass til rødvinsglass. :)

Starter med Radisson på OSL i natt, så videre til Bologna via Frankfurt i morgen tidlig.

Så da kan det egentlig bare fortsette å regne og storme her hjemme... hehe.

God helg folkens!

Kim

God morgen fra Stavanger. Her er en på tredje time med Teams møte og det ser ikke ut som det er noen ende på det heller. Antrekk er Thai F pysj bukse og skjorte oventil :D
På sen eftan blir det tog te by’n for et lokalt toppmøte.
Været er av det våte og friske slaget.
Ha en nydelig fredag :)

Her er velkomst komiteen paa Lihue Airport:

Nå fikk jeg "ikke" lyst til å Hawaii'ere... Makan

God fredag fra bortekontoret. Bare innom for å hente, pakke og fikse noe graps. Så satser jeg på å komme meg hjemover før trafikken.

Var sjukt deilig å våken hjemme i dag. Planen var egentlig å reise hjem fra jobbturen først i dag, men så bestemte jeg til slutt for å endre hjemreisen og kjøre et komakase-kjør for å rekke 23:00 balja CPH-OSL. Jeg visste at den i praksis er en oppsop flight og alltid er forsinket uansett.

Men jeg klarte å avslutte en event i downtown København DÆNG kl 21, som planlagt. Hev meg i leiebilen. Fylte diesel. Kjørte til Kastrup leiebilsenter. Spasserte til terminalen. gjennom security og så satt jeg og gomlet kjøttboller og pottit i kantina kl 21:55. Føler jeg var nokså effektiv da.

Men nå er det helg! Ha en ekstra best helg

God ettermiddag fra Forus,
Her har vi jobbet under høyt trykk hele uka i prosjektet for å få ferdig underlagsmateriale til PUD' ene som skal innlevered O&E Dep. Vi kommer i mål denne gangen også.
Det skal bli godt med helg og gjøre noe annet.
Inn i mellom slagene har jeg greid å bestille opp ferieturer neste år også. Jeg ser at prisene har gått noe ned. Dårlig tegn?
Vel , vinteren blir nok mer spennende enn vi kan forestille oss nå.
Ha en god helg.

Her i Atlanta er flyene fulle og prisene høye uansett. Med mindre man reiser før 0630. Jaja ..

Bøtteballetten har fordrevet meg til terrassen, så da ble det en bonuskaffekopp før vpn-ekspressen sveives igang. Zappa holder meg med selskap, så har det egentlig ganske ålreit.

Lihue høres litt deilig ut, men blir neppe noe av før Svigerbeistet vandrer. Men greit å ha noe fint i horisonten. VRBO-nummer?

Glad fredag fra Ris. Fin tur med Alfa`n sydover…nå sofa, peis og ett glass hvitt. Nyt kvelden…og som alltid når det er fest så er det sjømat fra Vinderen på menyen.

6d30342f14086eecaa82974a69338ca8.jpg

God kveld fra Oslo Spektrum. Klar for nest siste avskjedskonsert med Vazelina Bilopphøggers!

God aften fra Deltabyen!

Her i Lillestrøm er det virkelig deilig å ta fredagskveld. :)
Stikkord:
Det er helg.
To fridager neste uke også.
Larvik tur i morgen fram til tirsdag i et eget koselig hus ved sjøen leid gjennom Airbnb.
Booket tur til Sveits i November akkurat nå.
Helvetic og Embraer E195 E2.
Business klasse.
Baden i spahotell ved Limmat.
Var der sist i 2014.

Kort fortalt, deilig høstkveld meldes herfra!

God helg!
Bilde er tatt i Baden i 2014.
20141012_142030.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Back