• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Om noen minutter skaljeg vekke u8ngene, lage frokost, smøre matpakker og få både de og oss avgårde til skole og jobb. Det tar mer enn dobbel så lang tid å gå fra to til 4 i husstanden... :spin: Ha en bedre fredag og enda bedre helg!

Og etter å ha sovet dårlig så lenge hev jeg i meg en sovetablett igår, og vips sov jeg i elleve time. Nå er det klart for litt skolearbeid før jeg skal på skolen i et par timer, før det er heelg! :)

God morgen

Kjølig i nord i dag også. Temperaturen lå på 0 grader i morges. Det er is på bilene, men heldigvis hadde det ikke lagt seg noe is på veien.

Efter en middag i går med (för) mycket vin och annan procenthaltig dryck så måste jag bege mig in till universitetet om en lite stund för en föreläsning i Managerial Accounting and Cost Analysis :baeh

Utanför fönstet ligger det dimma och termometern visar just nu klockan 07:57 17 grader.

Helgen kommer att bli avslappnade....MYCKET avslappnande.

Njut av veckoslutet

Brrrr, god og kald morgen fra Drammen. 2 frosne grader hos oss betød isskraping - hadde ikke tanke på å sette på dieselvarmeren 16/9... Så nå bør jeg få bestilt vinterdekk i dag, ender vel med Continental på vinterhjulene også.

Tilbake etter ett par dager på jobb seminar.

Nå erre snart hælj igjen :D

Og danmarkstur med kjæresten, men første gang ever på danskebåten, tro det eller ei.

Og jeg som blir sjøsyk bare jeg ser ett glass vann. dette blir intresant.

Vel vel, pent vær i Oslo idag, men var - grader inatt så bilen var litt frossen.

Men men

Kos dere folkens :)

S A

Endelig hjemme fra sykehuset! 2 måneder er noe lenge å campere på et sykehus rom! Men gleden er stor over å være hjemme! Stotrer meg rundt ved hjelp av krykker, og det går heldigvis bedre og bedre for hver dag.

I dag skinner sola, og jeg skal ut og ned på jobben en tur for å hilse på folket. Er fortsatt sykemeldt iallefall en måned til. Men det blir litt kjedelig i lengden å bare sitte inne!

Venner på besøk i kveld og da blir det gjerne noen glass! Gleder meg til det!

Ha en bedre helg alle sammen!:nor

bf

Ettermiddagen/kvelden skal tilbringes på Kongsberg med 100 kunder... Så nå blir det tur/retur Kongsberg med tog... Ha en bedre fortsettelse på fredagen...

God formiddag fra Jakarta,
Etter noen dager i Singapore er det jobbing i Jakarta idag og imorgen. Floy SQ rute 162 fra Singgapore og ned til Jakarta med B777 pa Raffle Class. Dette er ca 1.5timers flight med en utrolig service. SQ bruker na sine B777 pa kort og mellomdistanse ruter ogsa.
Her i jakarta er det rundt 32grader idag . Trafikken er som den alltid er her med 12millioner mennesker interessant. Kan ikke beskrives, ma oppleves.
En tur pa 2kilometer fra staff house til kontoret tar ca 1 time en vei i rushtiden.
Trafikken er likevel organisert pa en mate og indoneserne er rimelig talmodige og hoflige og lar seg ikke hisse opp sa lett.
Mandag blir det flytur opp fra Jakarta til Batam oya rett syd for Singapore for inspeksjon av utstyr for turen gar tilbake til Jakarta etter noen dager. Flyturen gar med Garuda.
Livet er Herlig her pa tropene.
God mat og drikke,kjekke folk a ha med a gjore.
Med snart et nytt kamera skal det bli noen bilder til forumet etter hvert.
Her kl 17.00 lokal og dagen er snart over .
Ha en god dag og helg i fedrelandet.

Originally posted by EB
Det tar mer enn dobbel så lang tid å gå fra to til 4 i husstanden... :spin: Ha en bedre fredag og enda bedre helg!

Tiltredes! Visst tar det lenger tid, først nå 15 år etterpå begynner tidsbruken å gå tilbake :)

God helg til dere alle!

...vel fremme i Norge....nydelig vær...og nydelig utsikt opp i fra CPH med SAS A321...CPH er og forblir en av de beste flyplassene i verden:D :biggrin og jeg har sett svært mange.....

SAS derimot er rart....skal dømme etter retur flightene...men så langt...rart!

Om ikke rart så helt sikkert annerledes enn sist du fløy SAS! Publikum i Norge vil nemlig ha SAS på denne måten...:zzz

Back