• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God morgen fra Svolvær. Det blir et par timers jobb her før det blir avreise med WF806 til BOO og videre med SAS til OSL. Der blir det å skifte allianse for å komme seg til BCN med OK447 via PRG. Det blir litt flyging på meg i dag med andre ord, men man kan da ikke klage på det? :)

Ellers varte ikke vinteren lenge her. I dag plasker regnet ned, så vi får se hvor lenge den knappe halvmeteren med snø som kom ligger. Skal opp igjen på mandag, så jeg finner vel ut av det da.
Da var jeg plutselig havnet i håper ting ordner seg modus. Mitt fly fra SVJ er kraftig forsinket, og dermed er det nå helt på håret om jeg rekker SAS videre fra BOO. Rekker jeg ikke det flyet, så slipper jeg å reise til Barcelone i helgen.... Flaks! Jaja, det var meldt kaldt uansett.. :(

Lykke til Hickok. Tror det er god mulighet for a det er jeg som skal sende OK447 i dag. Så da krysser jeg fingrene for at vi sees der.

S

God morgen folkens. Får komme meg bort på jobb nå. Senere i dag blir det OL-vors med kjØLig drikke. Blir deilig med helg. Ha en flott dag forumister!

Lykke til Hickok. Tror det er god mulighet for a det er jeg som skal sende OK447 i dag. Så da krysser jeg fingrene for at vi sees der.

S
Håper på det. Akkurat nå ligger det an til at LN-ILS skal lande i BOO 11:27, deretter ha avgang kl. 11:30 til SVJ, og fly 25 min hver vei og snu i SVJ innen SAS tar av 12:40. Ser litt mørkt på det akkurat nå, men satser på at de klarer 20min flytid, noe de ofte gjør. Da holder det akkurat...

Håper på det. Akkurat nå ligger det an til at LN-ILS skal lande i BOO 11:27, deretter ha avgang kl. 11:30 til SVJ, og fly 25 min hver vei og snu i SVJ innen SAS tar av 12:40. Ser litt mørkt på det akkurat nå, men satser på at de klarer 20min flytid, noe de ofte gjør. Da holder det akkurat...
Dermed ser det ut til at mitt fly går via LKN likevel, og det står nå oppført med beregnet ankomst BOO 13:28, så det var den helgen. Da blir det nok Bergen i stedet for. Får se om ikke WF kan booke meg om til BGO i stedet for OSL siden det tross alt ikke er min skyld at jeg blir sittende i BOO i 5 timer!

Dermed ser det ut til at mitt fly går via LKN likevel, og det står nå oppført med beregnet ankomst BOO 13:28, så det var den helgen. Da blir det nok Bergen i stedet for. Får se om ikke WF kan booke meg om til BGO i stedet for OSL siden det tross alt ikke er min skyld at jeg blir sittende i BOO i 5 timer!
..og der var plutselig LKN ute igjen, og ny beregnet ankomst BOO 12:43. Da er det plutselig håp igjen om SAS venter 5 minutter... Litt i overkant spennende dette her nå!

Da var ny oppdatering. Flyet er fortsatt ikke gått fra BOO, 40 minutter etter landing. Dårlig tegn....

Uansett er ny ankomsttid BOO nå 13:09, så nå er jeg i hendene på SAS sin velvillighet. Det er sendt forespørsel herfra om de kan vente, men SAS har ikke svart.

Da var det offisielt. SAS vil ikke vente, så da ser jeg frem til 4,5 timer i Bodø. Dermed blir det ikke noen helgetur på meg heller. Flotte greier! Nå blir det å diskutere med Widerøe i Bodø, og prøve å få de til å booke meg om til BGO i stedet for, noe de ikke ville gjøre her i SVJ. Dette ser ut til å bli en kjempehelg.. :(

Kjedelig med turen din Hickok.

Her i Sandefjord har man snart jobbet og slitt seg gjennom hele 3 timer på skolebenken, med bare 25 min igjen til helg nå. Lite planer for helgen, kan hende det blir en skitur eller lignende.

Da var det offisielt. SAS vil ikke vente, så da ser jeg frem til 4,5 timer i Bodø. Dermed blir det ikke noen helgetur på meg heller. Flotte greier! Nå blir det å diskutere med Widerøe i Bodø, og prøve å få de til å booke meg om til BGO i stedet for, noe de ikke ville gjøre her i SVJ. Dette ser ut til å bli en kjempehelg.. :(

Trasig med turen din da.. men for å pirke litt så er det SGS i Bodø du skal diskutere med ;)

G'morgen fra Alpharetta .. her blir det aa komme seg av gaarde foer snevaeret setter inn. Skal ha et par dager paa Hilton Head Island nede ved kysten. Ser ut som vi skal klare aa komme oss ut av vaersystemet foer sneen setter inn. Ventes 5/10 cm her i Alpharetta.

Skal bli godt med litt avveksling, selv om det er kaldt der nede ogsaa ...

Har snakket med SGS i Bodø, og de var velvilligheten selv, så da slipper jeg i hvert fall å gå å trø i Oslo i helgen! :)

Back