• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye mulighter. Hjem fra jobb til midnatt og nå opp for å rekke noen morgenmøter før formiddagsflyet tar meg til Tromsø og noen dager i nord. Ha en bedre fredag...

Det går mot dag i Stavanger også. Her er man snart ferdig med siste nattevakt for denne gang. Nå blir det en oval helg der det forhåpentligvis blir god tid til slaraffenliv på sofaen.

God morgen fra Stavanger!

Da var det frokosttid, før unger skal i barnehage og skole + noen unger som er til låns denne helgen.

Vel, kan se frem til en ny travel helg.....

Ha en mer optimistisk fredag, enn det jeg har ^_^

God morgon frå Trondheim!

TGIF! Vekene går så fort..... og vips så var helga her :) Men, no er det nok ikkje rom for kvile, det skal forberedes ei flytting neste månad, så det kommer nok til å gå i eitt til dess.

Ha ein fin dag, og ei ryddig helg -for eg skal vertfall rydde! ;)

God morgen

Da er man straks klar til å levere snuppa i barnehagen. Så skal man innom kiroraktoren for litt lystig tortur. Har en låsning nederst i korsryggen som må hjelpes på plass.

Det er jobbhelg, men senvakter så da blir det å sette kursen nordover i ettermiddag for å gjøre noe fornuftig.

God helg

S

God morgen fra Svolvær. Det blir et par timers jobb her før det blir avreise med WF806 til BOO og videre med SAS til OSL. Der blir det å skifte allianse for å komme seg til BCN med OK447 via PRG. Det blir litt flyging på meg i dag med andre ord, men man kan da ikke klage på det? :)

Ellers varte ikke vinteren lenge her. I dag plasker regnet ned, så vi får se hvor lenge den knappe halvmeteren med snø som kom ligger. Skal opp igjen på mandag, så jeg finner vel ut av det da.

Mornings. Jammen ble det et par øl i går, men hadde uansett grunn til å feire:) Oppe å går og på jobb venter både excelark og møter. Blir besøk av noen kamerater i kveld, men siden jeg skal gå Holmenkollen Skimaraton i morgen blir det heller rolig for min del. Ha en fin helg

God morgen. Endelig er det helg snart. fint vær i oslo som gjøre meg glad i frohold til hva som møtte meg i går morges med tåke -.-'. I morgen blir det vel en tur til osl for og spotte litt : D

Ha en fortsatt god dag alle sammen

God morgen fra hovedstaden.

Sent ble det igår siden man ble vartet opp med fast og flytende føde av en leverandør. Klaus Hagerup m/kone stod for den kulinariske opplevelsen ved å fortelle om turen de hadde rundt i Piemonte (som resulterte i boken "Lykke i Piemonte"). Det ble selvfølgelig servert mat og drikke fra dette området. Maten ble forøvrig laget av hans kone, Bibbi Børresen.

Er fortsatt god og mett etter gårsdagen så vi får se om man orker lunsj :)

Ha en fin fredag folkens!

God morn fra Tromsø med snø i lufta.
Endelig(?) en kontordag og ingen planlagte utflukter de neste ukene (ennå). Blir nok flere kopper kaffe på morran for å komme i gjenge igjen etter bare to dager på kontoret de siste tre ukene.

Go morn fra Trondheim igjen :)

Begynte dagen med god kaffe og bilder av den nye Touareg. Gled dere !!!!

Idag blir det bursdagsfeiring, skal feire jubilanten Grandiosa litt på etterskudd... ;) :p

Fint lite som skjer ikveld ja,gullrekka skal følges og kanskje nyte en par-fem bokser med øl :cool:

Ha en strålende fredag folks :drink :drink :drink

Idag blir det bursdagsfeiring, skal feire jubilanten Grandiosa litt på etterskudd... ;) :p

Bursdagsbarnet i går:

Grandis.jpg

God morgon från Uppsala,

Skall skriva klart ett styck delrapport för min thesis idag och sen blir det middagsbesök. Moln och -4 i staden idag. Ha en fin avslutning på arbetsveckan.

God dag! Her på Hasle fungerer ikke det IKT-messige som det skal, så dagen er allerede litt amputert hva angår planlagt produksjon.

Helgen blir av det rolige slaget, heimen trenger åpenbart litt indretjeneste, så da er vel lørdagen i boks tenker jeg. Søndag tar vi som den kommer...

God formiddag,
Igjen nydelig vintervær her i sørvest og -5 kalde på morgenkvisten.
Det lover godt for en fin dag på ski denne helgen.
Noen korte beskjeder skal utstedes i jobbsammenheng og så er deg helg.

Ha en fin dag alle.

Back