God ettermiddag fra Krsand!
Frigg Viking tok meg hjem fra OSL i dag. Og det var en fornøyelse å fly med en europa config 738 maskin! Hvorfor kan ikke alle maskinene ha slik config?
Nå blir det pannekaker med jr! Noen som har et forslag om hvilken rødvin som passer til pannekaker? :drunk:
Skal bli deilig med en fredelig kveld i heimen!!
BF:cool2
G'freddan fra FedEx..
Satser på en normal arbeidsdag, før det blir en helg uten altfor store planer - Muligens en date med en Paul Masson i løpet av helgen![]()
Var det du som kom i den Fiaten?God ettermiddag.
Sånn noenlunde ok vær i Stavanger i dag. Lurer på om jeg skal benytte sjansen til å ta meg en tur ut å spotte litt. Men hvor gode bilder får man egentlig tatt med en 18-55 linse?
God eftermiddag fra CPH, ihvertfall Frederiksberg, hvor kursen nå settes mot Kastrup og en tur til Oslo, om det skulle være plass til meg på flyene i det den danske efterårsferien starter.
Ha en strålende weekend!
Og da er status at man sitter på OSL etter å ha kommet med på den tredje flighten man standby'd for - og bagen er visst på den fjerde, så den venter man så på... The joy of ID-travel - skulle noen være misunnelige...
Var det du som kom i den Fiaten?
18-55mm linse er ikke optimalt, som du sikkert fant ut (hvis det var du som stakk innom...)
Du vil komme bedre ut med en 55-200mm eller, hvis du vil betale for det, 18-200mm
Må ihvertfall si at bildet i avataren ikke ligner så veldig![]()
![]()
![]()
Eller din![]()
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.