God fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig fredag og endelig helgefri - første helgen i 2009 jeg har helt fri fra jobb. Hovedstaden byr på minus 6 kuldegrader det er hvitt ute og dagen har vel blitt drøye 2 1/2 timer lenger/lysere. Ha en flott fredag!

God morgen og gratulerer til alle samer med samefolkets dag :) Her står diverse møter på planen før man tar velfortjent helg. Ha en fin fredag alle sammen!

God morgen og gratulerer til alle samer med samefolkets dag :) Her står diverse møter på planen før man tar velfortjent helg. Ha en fin fredag alle sammen!

Takk takk :colgate:

God morgen folkens.... Akkurat tatt helg og det er deilig å tenke på... Neste arbeidsdag er onsdag og denne langfrien skal jeg bruke på å finne alt jeg har av heimevern utstyr for det skal leveres inn på tirsdag :nor:nor:nor Ha en flott helg folkens.

God morgon frå Trondheim :)

Då er det siste dag før vinterferien :D -detta skal bli morro! Skiferie! :) -bare få unngjort siste rest før eg skrur av og tar meg avgårde.

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Stavanger. Hjemmekontor i dag...før man setter seg i bilen i ettermiddag og setter nesen nordover. :)

Ha en fin dag, og god helg forumister :)

Det drar seg mot helg, heldigvis! Sitter i Scandinavian Lounge i CPH og venter på neste fly til HAN. Hjem i aften, krysser fingrene for planlagt retur!

En fin dag ønskes alle!

God morgen alle menn og kvinner! Som noen sier, kaldt og hvitt her i hovedstaden i dag. Drysser også hvitt fra oven og iflg. meteogrammet skal det fortsette slik. I motsetning til gjennomsnittsbefolkningen, så synes jeg det er helt topp!

Oppfordrer også de som driver med linking og sitering fra diverse nettavsier om å lese denne: http://forum.scanair.no/announcement.php?f=12
I går kveld jobbet flere i moderatorkorpset jevnt og trutt med opprydding, utdeling av røde kort m.m.

Ha en fin fredag!

God morgen fra Oslo. På plass på kontoret og har såvidt fått begynt på dagens arbeidsoppgaver, men først en tur innom forumet. I ettermiddag bærer det avsted til London med SAS til LCY. Ha en fin dag og god helg!

god morgen
Hovedstaden er kald på morgenen idag, men det er vakkert med sne overalt.
Ha en fin dag.

God morgen fra et hvitt sørland, og TGIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Her har det lavet ned i natt, så det tok sin tid å få ut bilen! Er nå på plass på kontoret og er egentlig glad for at jeg jobber innendørs når jeg ser ut på været!

Endelig helg snart som skal brukes fornuftig! Skal bli deilig!!!

Tar med en liten god historie sånn på en freddas morra:

You are on the bus when you suddenly realize ... you need to fart.
The music is really loud, so you time your farts with the beat. After a
couple of songs, you start to feel better as you approach your stop.
As you are leaving the bus, people are really staring you down, and
that's when you remember: you've been listening to your i-pod.

God helg!!

BF:cool2

Og da har jeg fått morgenens beste nyhet! Konsernet vil ha meg videre i karriereren og tilbyr meg en langt mer ansvarsfull jobb. Blir en morsom helg tenker jeg.

Og da har jeg fått morgenens beste nyhet! Konsernet vil ha meg videre i karriereren og tilbyr meg en langt mer ansvarsfull jobb. Blir en morsom helg tenker jeg.

Grattis! Det var jo sterkt overraskende! Hvem måtte du bestikke?:colgate:

BF:cool2

Gratulerer med samefolkets dag, ja ! :)
(hmm...har vi ikke et samisk flagg i menyen? )

Innom kontoret en snartur, før jeg skal på besøk på et dagsenter.
God fredag ønskes dere alle

God fredag formiddag fra Trondheim :D

Endelig fredag...savner burgern og vin på BU....... ^_^ *Yummy*

Avreise til Åre for ski i morra....og snart ORD.....paging Tommy777...e' du klar.....

Last edited:
God Fredagsformiddag fra Nord også :) Her har man kreket seg opp etter en kveldsvakt og begynt å forberede seg til en ny :) Jobb i helga har man også gitt :-) Her i Vadsø så skinner sola, er dog -15 grader + 18kt vind så det er kaaaaaaaaaaaaaaaldt kan man si :)

God fredag formiddag fra Trondheim :D

Endelig fredag...savner burgern og vin på BU....... ^_^ *Yummy*

Avreise til Åre for ski i morra....og snart ORD.....paging Tommy777...e' du klar.....

Hörs vi på baksidan av Skutan :lol: Ta det lugnt i backen :cool:

Som 1/32 del same tar jeg til meg alle gratulasjoner og feirer dagen med å ta fri fra lunsj. Det blir tur til Stord i helga. Satser på svigermor og en sen/ungefri morgen for en gangs skyld.

K

Det ble fredag både i Maura og på FedEx og. Om en 8-9 timer er det vel og helg. I løpet av dagen, blir det å benytte seg av nettinnsjekk for å sikre seg en plass på venstresiden i en av BA's airbuser i morgen, og i morgen finner vi ut om airbusen faktisk flyr. ble ikke noe mer beroliget av å se at DY hadde returnert fra STN i dag. Skrekkscenarioet, må bli å bli stående fast i DUB, og ikke rekke flyet videre fra LHR.. Vel vel, det kan hvertfall bli en interresant trip-rapport ;)

Ønsker ellers alle en god fredag..

Skrekkscenarioet, må bli å bli stående fast i DUB, og ikke rekke flyet videre fra LHR.. Vel vel, det kan hvertfall bli en interresant trip-rapport ;)

DUB er vel ikke det værste stedet man kan være stuck - hjem kommer du jo før eller senere uansett. Mindre hyggelig om du blir stuck på OSL på utreise. Vi venter på en Martin-tripreport som vel åpner samtidig med innsjekk?

Lykke til og god tur!

Back