• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra LN-RPL som har dagens fakirflight til CPH. Det gjør vondt å begynne så tidlig. Senere idag blir det LX i biz til MUC. Ha en fin dag.

Glad fredag morgen! Var på Max Manus i går - en fantastisk film! Det er fortsatt ferie - men våknet alikevel tidlig. Eneste mål med dagen i dag er å få til en treningsøkt - den første i 2009. Ha en strålende fredag!

God morgen fra avdeling vest. Her sitter man og går over masse backup som skal gå rett ved årsskiftet og rydder i rutineting før året starter på alvor på mandag. Ha en bedre dag og helg!

-A

God morn fra Lyngen's mektige alper

Her er det blåsevær og snø,eneste grunnen til at man har stått opp om morran er å koke kaffe til kjæresten,ellers er det fortsatt ferie :D

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

Her i sør er jeg klar til å gå på årets første arbeidsdag. Arbeidslyst - kom og du skal motstand finne! Hadde vært mye hyggeligere å tilbringe morgentimene i senga!

Minus 4 og litt lett nysnø på bakken i dag.

Stod nettopp og irriterte meg over at det var mandag alt. Men så kom jeg jo på at det var fredag! Så TGIF!!! Denne helgen skal være i avslappingens tegn! Absolutt ingen planer, og det er deilig!!

Fortsatt god dag!

BF:cool2

Her i sør er jeg klar til å gå på årets første arbeidsdag. Arbeidslyst - kom og du skal motstand finne! Hadde vært mye hyggeligere å tilbringe morgentimene i senga!

I sympati med deg skal jeg ta en öl til her i SAS Loungen på CPH.......:p :cheers:

Er man på tur så er man på tur....derfor drikker jeg:colgate:

Kult! Snøen er kommet tilbake! Det ble med en gang lysere og lettere utenfor vinduene. Og på jobben virker ting å gå stort sett etter planene. Vi krysser fingrene og håper på en rolig arbeidsdag. :)

God morgen fra Tananger,
-4 grader her i morges , det er 9 grader lavere enn normalen her over i sørvest.
Det blir en flott vinterdag. Satser på at det varer en stund.
Det borger for en fin tur langs jærstrendene idag med min bedre halvdel.
I kveld er det slides kveld med gjengen her over med noe attåt.
Ha en fin dag alle forumister.

God morgon! -endelig freddan! ;)

I dag er det siste feriedag, og mandag er det tilbake på jobb. Søndag blir heimreisedag, idag blir det å nyte ro og fred :)

Ha ein flott dag!

Tidlig opp og SK455 til Cph. Nå står LN-RKH klar for å fly SK925 til IAD. Jeg har sete 0A.
Ha en fin helg.

Siste feriedag. Men det har vært godt med 2,5 ukes "ferie". Kommer til å slite på mandag, sene kvelder, sene morninger skal byttes ut med noe som heter tidlige.... Grøss

Vel, på tide med kaffe og litt frokost. Ha en fin dag forumister :)

Noget sen frokost i dag, men for et vær man starter året med! Knallblå himmel, hvit vegetasjon og vindstille. Småfriske -8 tidligere i dag dog...
Fortsatt 3 dager igjen av ferien, og det skal nytes.

God ettermiddag fra Stavanger. Formiddagen har blitt brukt til å rydde og vaske litt, dessuten har jeg testa ut espresso-kannen jeg fikk til jul for første gang. Det ble en meget vellykka espresso. Om snaue to timer er det en kort kveldsvakt som gjelder før jeg skal i 30 års dag til kvelden.

God fredag til dere alle, nydelig dag i hovedstaden i dag, siste feriedag for denne gang. Har nettopp kunnet se UAE211 passere nord for oss her fra Romsås, takket være flygradar.nu :)

God ettermiddag fra Bærum. Fremdeles noen dager til man skal på jobb så det blir en lat ettermiddag og helg. Ha en fortsatt fin dag!

Jeg la meg "tidlig" i går, dvs. midnatt - så våknet nå. Nå blir det ikke mye mer soving før eksamen er unnagjort mandag. Må se og få handlet inn litt mat også - siden butikkene var stengt da jeg ankom CPH i går...

God ettermiddag fra Oslo sentrum. Her ser jeg sola er i ferd med å gå ned. Har vært en kald, men solfylt dag. Godt at det bare er en time igjen på jobb før vi tar noen fridager. Ingen store planer for helgen. Blir vel gode middager med dertil gode viner, noen turer ute i naturen og kanskje litt PS3... Har begynt nedtellingen til ferien i slutten av februar, "bare" 7 arbeidsuker igjen før kursen settes østover :)

Ha en fin helg alle sammen!

God dag fra Ytre Møre. Siste sykedag/feriedag (er ikke sikker på hva legen skrev i sykemeldingen jeg skal få tilsendt Oslo) i dag. I morgen blir det avreise fra AES kl 1425. Avreise fra barndomshjemmet i en splitter ny Golf, deretter videre reise med en splitter ny hurtigbåt fra Tide. Kanksje jeg prøver meg på en liten utvidet tripreport m/mobilkamerabilder denne gangen.

Hoy!
10timer på OSL er unnagjort, nå slukes det gryterett og loff! Tenkte trosse de -11 gradene ute og få unnagjort en spasértur før det mest sannsynlig blir tidlig kvelden for nok en tidligvakt imorgen. :rolleyes:

Back