Hehe, verste er at jeg faktisk har hatt litt skrekk etter at frisøren jeg prøvde i CPH ikke helt var min standard, så da betaler jeg heller det det koster i Norge og går til han typen som har klippet meg de siste fire-fem årene snart!
Det er viktigere for meg å se ordentlig ut enn å få rabatt...
Og der satte banken min ned lånerenten med 1%I og for seg ikke et bra tegn på at rentene stuper da dette er et tegn på dårlige/dårligere tider, men jeg er kortsiktig og ser kun lavere lånekostnader :colgate: Ha en fin helg alle sammen!
Jobb Jobb Jobb - og det snør pent og pyntlig ute slik at DTO'ene spretter opp på rekke og rad! Helgejobbing vil si opp klokken 0440 både imorgen og Søndag, men greit å ta helg 14:30 på Søndag til 14:30 på Onsdag...
Back to "work" !
DTO - Designated Takeoff Time
Altså flyet kan pushe på tid, men når det er 10 fly forran i de-ice kø + fullt på PAD så må vi "anta" en taxetid fra gaten til baneenden, og dette er en DTO![]()
Jeg snakket med banken (DnBNOR) idag om lånet i forbindelse meg leiligheten jeg har kjøpt. 5,45% er langt mindre enn budsjettert for å si det sånn:colgate:
I denne sammenhengen så mener vel Thomas De-icingplattformen tror jeg![]()
DTO - Designated Takeoff Time
I dag starta ikke en T-Bird i nabobygget grunnet VANVITTIG lav temperatur, 8F i natt, kun14 paa morran.. Vaeret er paa vei, Andreas!!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.