God fredag morgen!

Hehe, verste er at jeg faktisk har hatt litt skrekk etter at frisøren jeg prøvde i CPH ikke helt var min standard, så da betaler jeg heller det det koster i Norge og går til han typen som har klippet meg de siste fire-fem årene snart!

Bruk Klippestuen Z i København. De har 3 salonger som alle ligger i gangavstand fra CBS. Der får du også 10% studentrabatt

Last edited:
Nå, mulig. Det hørtes kjent ut, så har sikkert gått forbi der. Kan prøve det neste gang. Har liksom vært hakket skeptisk til å prøve nye frisører etter at hun første enten ikke forstod hva jeg sa eller ikke klarte en simpel klipp.

Og der satte banken min ned lånerenten med 1% :) I og for seg ikke et bra tegn på at rentene stuper da dette er et tegn på dårlige/dårligere tider, men jeg er kortsiktig og ser kun lavere lånekostnader :colgate: Ha en fin helg alle sammen!

Og der satte banken min ned lånerenten med 1% :) I og for seg ikke et bra tegn på at rentene stuper da dette er et tegn på dårlige/dårligere tider, men jeg er kortsiktig og ser kun lavere lånekostnader :colgate: Ha en fin helg alle sammen!

Jeg snakket med banken (DnBNOR) idag om lånet i forbindelse meg leiligheten jeg har kjøpt. 5,45% er langt mindre enn budsjettert for å si det sånn:colgate:

God morgen fra Chicagosibirsk. Mine naboer har store problemer denne uken. Paa onsdag gassa en av naboene ut gjennom alleyen med sin Nissan 350Z i fullt firsprang som vanlig. Glatt var det i svingen og sleng fikk han, rett i murveggen, saa ikke pen ut etterpaa. I dag starta ikke en T-Bird i nabobygget grunnet VANVITTIG lav temperatur, 8F i natt, kun14 paa morran.. Vaeret er paa vei, Andreas!! :p

3 naboer og undertegnede tok det for aa faa den tunge dritten skyvd ut av parkeringsplassen slik at man fikk tilgang til batteriet. Litt trim har aldri skadet noen, fy f.. hvor tung den gamle Forden var

Ellers skal jeg ogsaa refinansiere i dag. Alle papirene er med, skal til "the guy" klokka 3, ny fastrente blir 5,25.

Ellers blir det en rolig kveld, skal kose meg med ei brun ei paa 18 aar i kveld, ut aa hoppe i morra.

God helg til alle!

Jobb Jobb Jobb - og det snør pent og pyntlig ute slik at DTO'ene spretter opp på rekke og rad! Helgejobbing vil si opp klokken 0440 både imorgen og Søndag, men greit å ta helg 14:30 på Søndag til 14:30 på Onsdag...

Back to "work" !

Kan du forklare de uinnvidde hva en DTO er for noe?

DTO - Designated Takeoff Time

Altså flyet kan pushe på tid, men når det er 10 fly forran i de-ice kø + fullt på PAD så må vi "anta" en taxetid fra gaten til baneenden, og dette er en DTO :)

DTO - Designated Takeoff Time

Altså flyet kan pushe på tid, men når det er 10 fly forran i de-ice kø + fullt på PAD så må vi "anta" en taxetid fra gaten til baneenden, og dette er en DTO :)

Det er ganske langt å taxe fra Paderborn i Tyskland til Denton da...

Hva er PAD?

-A

Jeg snakket med banken (DnBNOR) idag om lånet i forbindelse meg leiligheten jeg har kjøpt. 5,45% er langt mindre enn budsjettert for å si det sånn:colgate:

Men som den fornuftige leilighetskjøperen du er så regner jeg med at du med dagens melding allerede har revidert budsjettet og flyttet avsatte midler fra posten "Renter og avdrag" til posten "(Mat og) DRIKKE" :p

I dag starta ikke en T-Bird i nabobygget grunnet VANVITTIG lav temperatur, 8F i natt, kun14 paa morran.. Vaeret er paa vei, Andreas!! :p

Njaaa .. skal bli -5 til natten, men det ser ut til å være det verste i denne omgang ..

Back