God fredag morgen!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Alt for tidlig morgen i Stavanger. Her har du gutten som skal tilbake i senga om noen timer. Men først skal jenta mi ut på Sola og ned til sola i Spania. Heldiggrisen! Her oppe er det drittvær og jeg kommer til å bli søkkvåt bare på den lille turen bort til bilen. Men man skal da ikke klage. Hatt fir siden tirssdag og skal fortsatt ikke stemple inn før mandags morgen. Så man har da en liten ferie for seg selv da...

God helg folkens!

Javel .. da har Palin og Biden utkjempet sitt slag .. Biden var solid og stoedig .. Palin var ujevn og unnlot aa svare paa en del av spoersmaalene hun ble stilt. Hun proevde aa spille paa aa vaere folkelig - med blandet resultat - og paa aa beskrive McCain som en 'maverick' - noe hun ble ettertrykkelig arrestert paa. Hun tapte ogsaa stort paa utenrikspolitikken, men Russland ble ikke nevnt denne gang. Etter min mening naadde Biden langt bedre frem med sine poenger, men Palin - til tross for et par 'Miss South Carolina-oeyeblikk' - klarte seg relativt bra.

Vel .. naa venter bingen, og saa faar vi se hvor mange som er enige med meg i morgen.

God fredag! På tide med søvn her omkring, opp 0445 og skole fra 0550 til senest 1750. Innom både sim og flyging i løpet av dagen, og i morgen introduseres vi for spinn. Endelig kom i alle fall fredagen - det var på tide! Ha en god dag!

God morgen godtfolk!
Stter her og hiver imeg forkosten og leser over sakspapirene for møtet idag. Regner med å være i KSU rundt 8, så får tid til en litt bedre forkost på Grand. (Hardt liv for en 14 åring :p)

God morgen fra Oslo. Litt småsliten etter gårsdagens vinsmaking, men det skal man ikke se bort ifra andre på kontoret også er. Snart blir det å komme seg på jobb for å sjonglere litt med både excel- og power-point ark. Ellers er planen en rolig kveld og kanskje få til en løpetur også. Ha en fin dag og god helg

Go morgen fra Trondheim :D

Halv dag på jobb idag , før 4566 tar meg nordover. Blir en helg i latterens tegn dette, men det blir alltids tid til litt vin og Avec også ;)

Ha en strålende fredag forumister :nor :nor :nor

PS: Velkommen til Lerkendal , Europa :EU :colgate: :colgate: :colgate:

God ettermiddag fra Tokyo!

Har nå vært i fantastiske Japan i to uker. I morgen bærer turen videre til Hong Kong. Resten av dagen skal brukes til å slappe av, før det blir rå fisk til middag i kveld.

God morgen fra kaffekoppen og jobb, en kort jobbdag frem til lunsj før jeg setter meg på rad 6 hos SK og senere en middag i Madrid. Forhåpentligvis bringer helgen der nede litt mer enn dagens middag

Ha en super helg! :EU

God morgen fra Råholt.

Var tidlig oppe i dag, med tanke på at jeg ikke skal på jobb... Noen fridager, pluss en ferieuke skal gjøre godt nå. Det betyr nesten to uker fri. :)

På programmet i dag står hagearbeid. Fortsette på det som ble begynt i går. Nærmere bestemt kutting av en hekk som man snart må ha byggetillatelse på om den skal vokse videre. Den skal kuttes halvannen meter ned. Og med en drøy meters bredde (var over 2 i går) og ca 35 meters lengde, vet jeg jo hva jeg skal drive med hele denne dagen. Får bare håpe de verste regnskurene holder seg unna.

Ha en strålende dag. :)

God morgen fra hovedstaden!

Mye mail som venter etter kun en dag ute av kontoret... blir nok en hektisk innspurt før helgen :)

Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Forus! Endelig fredag....... :lol:Trøtt som en strømpe, så det skal smake godt med helg gitt.

Ingen store ting på tapetet i dag.

Og Brann tapte, så da blir vel dagen ikke så ille ;)

Da skal man snart plukke opp en Volvo V70 og tøffe over fjellet med mer jern som skal brukes til å publisere masse intim info om dere alle uti neste uke.

-A

God morgon! Ørsta melder om lettskya fint vær, og gode utsikter. Her vert kjørelistene for helga oppdatert, og bussparken inspisert. Håper at alle får ei like fin helg!

God morgen

En litt treig morgen, men snuppa ble levert i barnehagen innenfor rimelighetens grenser.
Kurset i går og turen hjem gikk bra. Med ankomst hjemme innenfor rimelighetens grenser.

Og siden jeg plutselig måtte jobbe (kursing) hele forige helg. Så har jeg plutselig fri denne helgen. Fantastisk deilig.

I dag blir det litt ymse småting. En tur på Gsport for å gjelle en kar før jeg må få fikset en klokke i byen, Kanskje jeg tar med fruen på lunch.... Tror jeg trenger å bygge litt goodwill før den neste mnd med ganske mye reising.

Ønsker alle en fin dag og trivelig helg.

S

TGIF!!!!!

Det har vært en lang og slitsom uke. Hele 12 arbeidsdager hadde denne uken! Skal bli godt med lørdag og søndag nå, men først må det skjenkes litt drinker i aften.

BF:cool2

God dag fra Skei. Her regner det, og det ser ikke ut til at det blir noe bedre heller. Jobber litt fra hytta til et vennepar, ungene holder på med sitt.

Så da blir det nok en øl eller 2 på Skeistua litt senere iettermiddag.

Rotfylling.

Haha, trenger man si mer? Men det er greit når det er gjort (men ikke så greit når det skal betales).

Jeg begynner å komme a jour med ting etter ferien, så den verste stressen har lagt seg. Ellers er det kamp i morgen og så blir det tur til OSL på søndag til NSSF sitt utmerkede arrangement, og der ser jeg garantert noen av dere.

Ellers har jeg kun hatt hyggelige agenter på telefon i dag - det merkes at det er fredag. :-)

God helg!

Back