• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Fredag Morgen

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Drister meg til å være så freidig å starte dagens god morgen post før klokka fem. :colgate: Jeg er på første av fire nattevakter. To og en halv time igjen av en fredelig vakt. Etterpå blir det soving før jeg ut på dagen skal til optiker for å starte med linser. Deretter er det tilbake i senga igjen...

God morgen fra TX!

Første skoledag i dag fredag... here it comes! Hentet bøkene i går (publikasjoner that is) og har vært en tur for å kjøpe permer. Bilen er vasket, polert og jeg er vel klar for første skoledag snart :) Fredagen skal by på 37 grader og sol. Jeg håper vi ikke har så mye utendørs å gjøre.

Den første skoleuka blir med andre ord ideell. Én arbeidsag! TGIF - Thank God It's Friday!

11 grader, grått og vått . . . God morgen fra innsjekk @ MJF. Det er fredag og snart helg. Det er kun få arbeidstimer som gjenstår før man velfortjent kan nyte noen iskalde i sofakroken :) Splittvakt og fri nesten hele dagen.
Ellers er det offisiell åpning av den nye kaia ved Mosjøen Havn, og det markeres med "Kai Fæst", med værforbehold kan det tenkes at jeg dukker opp der ila kvelden. Kall det rolig oppvarming til morgendagens store fest :D

E!

Morn fra Bergen.

Denne uken har vært lang og jævlig og ser nå frem til en bursdagsfeiring i helgen og tilhørende avslapping på søndag.

-A

God morgen fra Oslo. Begynner såvidt å venne meg til å stå opp om morgenen etter at 5 år som student har medført en døgnrytme som ikke begynner 6:30:rolleyes: Først på jobb, deretter et par fredagspils med den "norske mafian" fra København før jeg skal på en liten date etterpå:D God helg!

Last edited:
God morgen. Her blir det hjemmekontor i dag - skal jobbe frem detaljer i en større avtale. Videre blir det også jobb i morgen - i Freias gamle lokaler fra 10:00 til midnatt - så helgen starter ikke i dag. Ellers var det et fantastisk tordenvær over hovedstaden i natt...noen var skikkelig sinna der oppe.

Ha en flott fredag!

God morgen fra Forus. Edelig fredag, skal bli godt etter en lang og hard arbeidsuke :)

Ungene skal på overnatting hele helgen, så denne helgen har jeg ungefri, gjett om det skal nytes. Trenger noen slike oaser og.....

Ha en fin dag da :)

God morgen fra en skranglete t-banevogn på vei inn til sentrum:) Siste arbeidsdag før 2 ukers ferie og tur til New York! Dagen idag består av koordinering av oppgaver i mitt fravær samt 2 arbeidsmøter etter lunsj. Ser fram til å få gjort unna denne arbeidsdagen:) Ha en flott fredag alle sammen!

God morgen fra Lilletorget! Med dette været ser det ut som om et av utestedene i Brugata kan fram til å få besøk av meg etter jobb hvis de har kald Ringnes.

God morgen fra Nydalen. Først internmøte frem til lunsj og div andre oppgaver etterpå før det blir rafting i Sjoa fra lørdag til søndag med tilhørende pils.

Ha en flott dag.

God morgen fra Svevestøvbyen (skjønt det blir mindre av det, selv om det går sakte). Regntungt i dag, men fine temperaturer. Håper å kunne ta en tidlig helg, til tross for at innboksen fylles raskere enn utboksen. Ha en fortreffelig fredag-lørdag-og-søndag! :)

Fredag i dag ja :cool:. Moderat trøkk på jobb, og utsikter til en kald duggfrisk eller to i ettermiddagssolen gjør vel at man kommer seg gjennom denne dagen ganske greit. Ha en super dag!

God formiddag. Tordenvær i natt igjen gitt, og nå skinner sola over byen. Glemte mobilen hjemme idag, så det blir en snartur for å hente den, og så kommer barna i ettermiddag. Fin helg med andre ord.

I dag er poden levert i Barnehagen og de har ikke ringt enda, så forhåpentligvis går dette greit nå og fremover.

Selv er jeg på kontoret, og skal også jobbe i kveld/natt. Så dobbelt jobb i dag. Men håper jeg skal klare å karre meg opp for å se håndballkampen i morgen tidlig. Jeg tror på GULL!

God helg, kosmonauter!

BF:cool2

God dag fra Nærsnes. Hørte ikke noe til tordenværet i natt. Jeg sov som en stein, gitt! (Pun intended!). Det blir en tur til Asker for diverse innkjøp. Kanskje en tur innom Ultra for å finne noe snacks til middagen, kunne tenke meg Hummer Termidor eller noe i den retningen. Imorgen kveld er det elgaften i vinklubben og søndagen byr på PEK-tur for å hente hjem de siste håpefulle fra Olympiatroppene. Nok å gjøre!
Ha en fin dag.

G'morgen fra Georgia - som byr på de sedvanlige 23-24 gradene og luftfuktighet så man forventer flyvefisk i fri flukt ..

Har jobbehelg, så det blir mest å holde seg rundt heimen.

Skal se om ikke vi får tid til å grave litt rundt i fotoboksen også .. hold øye med fotoforumet .. ;)

Tenke seg til at jeg har jobbet for tre MD11-operatører ... :)

mow_md11.jpg

God formiddag fra Chicago. Her er det papirarbeide til oppover oerene etter to dager paa veien. Ellers maatte jeg booke en liten dagstur til Denver paa neste torsdag

I helga er det atter et bryllup som man skal delta i, ellers lite aa melde

Back