God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
+ 5 grader 05:50... Det går nok mot lysere/varmere tider. Endelig fredag og fri igjen. Ha en bedre start på helgen!

Kan bli glatt her paa fredagsmorgenen .. har regnet i kveld, saa hvis det fryser paa naa kan det bli en interessant tur til Sea-Tac paa morran ...

Fikk endelig tatt AS'en med winglets ... ingen som har lastet den opp paa A.net ennaa heller, saa kanskje jeg mot norrmalt faar et bilde akseptert pga nyhetens interesse? Lastet opp paa Airpics ogsaa ...

God morgen !

Fremdeles syk unge hos oss, men i dag er kjerringen hjemme så jeg er på jobb igjen i dag. Ellers -5 grader i Alta.

God fredag fra Bergen også.
Akkurat nå er det opphold og vi så faktisk blå himmel laaangt mot Nord....
Tempen er ca. 9 grader.Sitter og ser på en container tilhørende Norcargo som gikk i bakken her i gårkveld..... -Inneholder ris og såpe som skal til Rema..... Er vel en fin blanding det,- eller ? :wow:

+3 og regn i Seattle .. ingen is ... heldigvis .. det er ingenting som er verre enn rednecks i pickuptrucks paa glatta ...

En gudsjammerlig dårlig fredag her i sør. Full storm og vannrett regnvær! I tillegg gikk strømmen over mesteparten av sentrum her i sted! Festlig! Jommen sa jeg vinter!

Familieforøkelsen lar vente på seg! Mon om far skal tørre å ta seg en pils i kveld? Da kommer'n sikkert med en gang! hehe!:cheers:

Ha en helg som blir bedre enn fredagen (selv om det er tvilsomt)!

BF:spin:

Originally posted by Bizflyer
Familieforøkelsen lar vente på seg! Mon om far skal tørre å ta seg en pils i kveld? Da kommer'n sikkert med en gang! hehe!:cheers:

Ha en helg som blir bedre enn fredagen (selv om det er tvilsomt)!

BF:spin:

Selv var jeg tørrlagt fra 01.08.04 til 30.09.04 (terminen var 09.09.04) ... lykke til!
:cheers:

Har vært tørr i 5 dager...lengste tørre periode på flere måneder. Men i dag sprekker jeg...:cheers:

God morgen i fra et innesnedd Bellingham, saa langt har vi nesten 25cm i hagen....og det er mye nede ved vannet...vi har ogsaa opptil 80 km/t vind....saa selv postkassen synes et uoppnaaelig maal i dag......

Wow... Da er det 25 cm mere sne i Bellingham enn i Oslo... That`s a first...

Back