God fredag morgen

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Døgnrytmen er ute på vandring om dagen,så det blir et tidlig innlegg.Har nettopp vært ute på terrassen og sett på nordlyset over Oslo.Kl. 0300 var det et praktfullt skue!
De siste juleforberedelsene står for døren,pakker leveres og mottas og i kveld er det rakfisklag i klubben.Hvis jeg klarer å holde meg våken da!:huh: "Crashet" i sengen litt over kl. 2100 i går kveld.
Ha en bedre fredag!

Og jeg kan melde om at døgnrytmen min aldri har vært bedre! Ikke en eneste intercontinental flight på 2 mnd! (jeg føler med den FBU4EVER, fra januar blir det full pupp over atlanteren igjen)

Sitter på verandaen på Westin Key West, 23 grader varmt, oppgradert til en gigantisk suite, koser meg med en Remy. Akkurat vært ute på middag med fruen. Hadde et nydelig måltid på Kellys, Coconut Shrimp, Calamari, Ravioli og selvsagt Key Lime Pie med Oreo crust :lol:

Værmeldingen er passe bra, blir sol med litt regn innimellom.

Ha en fin dag alle sammen!

God fredag fra et stormfyllt vest....det er allerede ille, men spaadd mye verre...det snakkes om vind opp i 100mph...saa langt er diverse broer etc stengt...vi har stroem ennaa...men det blunker faert....himmlen lyses opp av transformator stasjoner som eksploderer....blir nok stille fra denne kanten i morgen....

God morgon!

Skall strax sätta mig i bilen för att åka ut till Arlanda och SK849/259/286/1488 till Bergen och tillbaks. Blir en full grisdag för mig både flygplans och vädermässigt.

Originally posted by BU662

God morgen fra Berlin.

Sent stat i dagen idag. Forsovet litt og ble 30 minutter forsinked på jobben.
Nå venter en ny fassade-konstruksjon på meg. Det blir vel siste prosjekt her for meg. I det vaerste fall blir det full rulle den 27./28./29. Idag er det kort dag, fordi det feires julebord og også praktikanten blir med. Jeg ble alrede advard at det finnes seg en viss ubalanse mellom spising og drikking.:colgate:

Ellers kan jeg rapportere at SXF söver mer eller mindre under en fantastisk sol-oppgang som varierer mellom mörk blå og dyp vinrød. Selv med morgenavis, kaffee (ja fra tid til tid blir det en kaffee) må man blikk for det hva skjer i herre's tivoli.

Who's the girl? Trodde du var Richard "Jeg hater julebord" Havemann? ;)

Kom Arbeidslyst og treng deg på, for her skal du motstand finne :(

Jepp nok en dag med eksamensforbredelser, men nå begynner jeg bli skikkelig drittlei!

God morgen fra bartebyen :)
Nå skal jeg straks traske avgårde til dette semesterets siste eksamen, om fire timer smiler jeg nok ganske bredt over tanken på å ha tidlig juleferie :) I denne byen blir en etter hvert så vant til å se det meste av vær, så slikt får jeg ikke med meg lenger, jeg pakker bare på meg "standardutstyret" som duger om det er -20 eller fem grader, regn og stiv kuling. Får bare håpe jeg ikke skal sitte på samme plass nå som under en eksamen for noen år tilbake der taket lakk og vi satt med lue, hansker og jakke innendørs, mens vi gynget fram og tilbake for å holde varmen:drunk:

Ha en riktig knallgod fredag folkens, enten det er i det stormfylte nordvest eller i soloppgangen over Tyskland :)

God fredag! Fortsatt hjemme fra jobb - men føler meg jo litt bedre - hvis jeg sier og skriver det så kan jeg jo i allefall begynne å tro på at jeg blir bedre...

Blir vel siste del av julekortskrivingen i dag også - du verden så sliten man blir av håndskrift - noe man tydligvis ikke gjør så mye av resten av året.

Ha en bedre start på helgen...

glad fredag fra Asker! I dag blir det litt indretjeneste og kanskje litt koz i sofan med "flyporr" som kom i kassen i går - jeg snakker selvsagt omdet britiske kvalitetsmagasinet Propliner - som nå også (med hjelp fra redaktørens sønn) er å finne på nettet. I morgen blir det endelig mulighet til å smake på svigerfars hjemmelagde rakfisk (heldgvis ble den testet ut på noen andre for en uke siden, og alle puster fremdeles) og litt juleakevitt - jeg skal love å ikke skirve innlegg eller fly flymaskiner med promille (hørte du den, Per??). Ha en flott fredag (her i forstedene til hovedstaden regner det faktisk ikke i dag) og en nydelig helg!

Regner nå med at jeg har tatt min siste flytur for i år! Det blir desverre sørgelig med poeng for tiden. På den siste runden jeg hadde KRS-OSL-TXL, HAM-CPH-KRS ble det begredelige 720 poeng! Det kommer man ikke langt med!!

Velvel! Endelig fredag! Jeg skal jobbe både i dag og til kvelden/natten! Men i morgen er det fri! Og da skal det endelig slappes litt av med en travel uke med bare en kveld /natt hjemme siste 8 døgn!

Jaja! Snart er det jul! Grå jul!!

BF;)

God morgen fra Tananger,
Her starter dagen noe grått vær med vind(som vanlig de siste ukene) fra sørvest.
Det blir full innsatts på ukens siste dag før juleforberedelser starter hjemme .
Helgen går med til indre- og ytretjeneste hjemme slik at det meste er unnagjort før neste helg.
Årets siste jobbreise går SVG-OSL og retur på tirsdag/onsdag over helgen.
Ha en fin dag og god start på helgen.

God formiddag fra Tromsø! Mørkt, litt kaldere enn i går, men fint lite snø, dessverre. Ha en riktig god dag.

Originally posted by Someone
Jepp nok en dag med eksamensforbredelser, men nå begynner jeg bli skikkelig drittlei!

Du er heldig som slipper å rette alle besvarelsene....:wink

Ugh .. g'morgen fra Atlanta .. her er det to grader, 93% luftfuktighet og tett taake.

Teller paa knappene om jeg skal gaa paa jobb eller ikke .. men jeg boer nok gjoere det. Har en stor RFB som skal diskuteres ...
Mao. ennaa ikke i toppform, skiten sitter bak i halsen .. faar se hvor lenge stemmen holder.

Og MJF rapporterer om vått og grått vær! Trist å gå mot grå jul (men liker at snøen kommer ned ferdig måket, he he). Dobbeltmoral?? :rolleyes:

Originally posted by TOS

Originally posted by Someone

Du er heldig som slipper å rette alle besvarelsene....:wink

Vel, men mindre jeg ser lyset i morgen og har flaks med oppgaven er det stor sjanse for at jeg leverer blank og utsetter den til våren og da blir de ikke mye eksamen å rette i juleferien

(NB, Danmark har ett litt rart system. Hvis man leverer inn en dårlig eksamen kan man ikke konte, derimot leverer man blank kan man ta den ved en senere andledningen uten av man får en dårlig karakter i vitmemålet siden blank innlevering ikke blir registrert)

Back