God fredag morgen!

oy-viv

ScanFlyer Silver
Fra SYD Kingsford Smith airport. Jeg venter på shuttle til indenrigsafdelingen og flyet til Ayers Rock airport, og Jeg har lige set en wetleaset Finnair A330 på vej til landing. Indtil videre har Singapore Airlines ikke helt levet op til forventningerne, men det kan jeg evt. vende tilbage til.
God fredag - god helg/weekend!

Ukens beste fra toppen av Oslo. Snart frokost før det blir å få unnagjort dagens oppgaver. Invitert ut av en tidligere samarbeidspartner på Nedre Foss Gård i ettermiddag - fordi de mente jeg likte vin bedre enn kaffe etter 12:00…fint når noen kjenner deg så godt. Njuta du også.

God fredag fra Bangkok. Her er en ute på vandring og dagens pitstop er som vanlig på Café Amazon hvor en ice mocha inntas. Ikke de største planer for dagen, men blir vel et besøk nede på Condominimum’en sitt Loi Krathong arrangement.
Ha en flott helg :)

Last edited:
God morgen fra Stavanger. Grå start på dagen her og det regner noe. Men man har kommet seg på jobb og det er kaffe i koppen. Bare å rulle videre her i dag og så er det en uke til man stempler inn neste gang. Fint liv.

God morgen fra vaskehallen nede på Vinderen. Daft Punk på spellern, nybakte rosinboller og godkjent kaffe - da er det snart helg.

Eiere og styret på besøk i dag så man må stramme seg opp litt. Intim-julebord i kveld med FruS hvor sylte og syltelabber skal paires med Louis Roderer.

79a635eb-a436-4949-86c1-4a22eaf89e23.jpg

Mornings fra Hvalstad. Et barn er levert og neste sendes snart ut døren. Gjemmekontorering, men foreløpig er jeg på kaffebryggingen. Ha en fin dag.

God morgen fra bortekontoret på Ensjø,

Vært en travel uke med en del snodige saker. Hadde et litt artig prosjekt som startet med at jeg skulle hente en pall eller to til en båt som skal i drydock. Men så ble det litt mer og litt mer. Høydepunktet var når jeg (eller transportøren min) ramlet inn hos en større produsent oppe på nordvest landet for å hente en truster, men der kunne de fortelle at det var ikke en men 4 trustere vi skulle ha med. så fra 4-500 kg til 11tonn, tror jeg må finne frem både den store kalkulatoren og den store gaffelen når det skal faktureres.

Snart helg

S

God morgen fra Kongsberg. Formen er fremdeles fin etter onsdagens kur heldigvis. Ingen store planer for dagen. Ikke har jeg bil heller da mor stakk av med den ene og datter med den andre. Barnebarn kommer på besøk i ettermiddag så jeg får kanskje rydde litt i huset.

Selvsagt aldri en dag uten noe legesamtale. I dag blir det samtale med endokriniolog vedvørerende voldsom stigning i blodsukker nå som jeg er på kur og fått en stor dose kortison.

Men det hyggeligste av alt i dag blir en telefon som jeg må ta til tannlegen for å avlyse timen på mandag. Men akk det ender nok bare med en ny innbydelse etterhvert.

Last edited:
Hallo fra Elvebyen. I dag er man ikledd konsulentuniformen på ordentlig, da det venter julebord oppi åsen her i dag. I kjøleskapet her er utvikler-drivstoff (energidrikke...) byttet ut med sosial drivstoff (øl :colgate:) så det lover jo bra.
Hotell har man også skaffet seg så man slipper å toge hjem i natt for å så kjøre til Oslo igjen i morgen.

Men det hyggeligste av alt i dag blir en telefon som jeg må ta til tannlegen for å avlyse timen på mandag. Men akk det ender nok bare med en ny innbydelse etterhvert.
Tror om jeg hadde fått valget så hadde jeg med glede tatt både rotfylling og tanntrekking fremfor cellegift altså

Ha en god helg der du er :)

Jeg skal ha en planleggingshelg sammen med styret for MAF Norge

Juryen har snart godkjent mitt forslag til kalender, så når er det snart bare dans på roser :)

God ettermiddag fra Forus,
Siste arbeidsdag denne uken ,det har vært en produktiv uke her i prosjektet.
Det gir anledning til tidlig utskei og helgen kan påbegynnes med god samvittighet.
God helg .

God fredag fra Chile. Litt hjemmekontorering før det skal rigges til lunsj for representanter fra Kon-Tiki museet som er på vei til Påskeøya. Spennende dager her i sør.

Tror om jeg hadde fått valget så hadde jeg med glede tatt både rotfylling og tanntrekking fremfor cellegift altså

Jeg tror jeg med glede også hadde tatt det. Men det skal sies at det for en del krefttyper har kommet en del "snillere" cellegift som gjør at bivirkningene er færre. Så må man huske på at cellegift kom etter et tysk angrep på det amerikanske krigsskipet SS John Harvey i Italia i 1943. Det var ikke helt meninga at den sennepsgassen (det var egentlig en hemmelig shipment av sennepsgass) skulle spres for å si det sånn og sennepsgass var faktisk en viktig komponent i den tidlige cellegiften som kom.
Liten "artig" historie om man får lov å si det på den måten at et tysk angrep førte til viktige medisinske oppdagelser.
https://en.wikipedia.org/wiki/SS_John_Harvey

Jaja god fredag fra Oslo. Rettsaken er ferdig så i helga blir det vanlig jobb bortpå Radium hvor de som jeg skrev tidligere at de driver nok med cellegift der. Stort mer er det ikke å si om det.

Back