God fredag fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God fredag fra Lillestrøm!

Morn ja! Da var det fredag og snart helg! :) Planen er en flytur til TRD i morgen med retur på søndag.
Ellers håper jeg på en flytur med Tiger Moth en dag det passer sånn framover. Det hadde vært stas! Utrolig at vi har sånne klenodier rett borti gata her!
Ha en flott fredag og helg!

Re: God fredag fra Lillestrøm!

God fredag fra strandkontoret - 50 meter i fra Stillehavet, Pelikanene har godt trykk i bryggeri kjelene - en fersk India Pelican Ale traff perfekt etter 10.000 barbeinte skritt i vannkanten - morgenen starter med Teams møte med Australia tidleg men en trippel espresso fra the Sleepy Monk vekker de fleste - lurer fært på hvorfor noen ønsker å returnere til et kontor, stå i kø, drikke sliten gammel kaffe

God morgen fra Asker, grått ute, men i ferd med å tørke opp. Planleggingsdag i barnehagen, så blir litt amputert arbeidsdag med minstemann hjemme. Og vi får vel gå på kanelbollejakt senere i dag. Maskepåbudet her i kommunen er jo også opphevet, så da blir det litt mer behagelig. Ha en fin dag

God fredag fra Forus. Det går endelig mot helg. Og det passer egentlig ganske bra for denne uka har vært lang. Onsdagens bursdagsbarn skal feires i kveld. Resten av helga blir forhåpentligvis roligere! Ha en fin en!

God morgen fra Mjøndalen. Burde vel egentlig vært i Bergen i dag. Alltid moro når man er med på å starte nye ruter. BGO-LHR har premiere i dag, men siden det var mye hassle pga karantene, osv, osv, så er det nok lurest å være hjemme. Skal ut på tur om 2 uker, så får holde ut på hjemmekontoret.

Ellers en rolig helg i vente, det blir mye rydding og vasking. Huset står litt på hodet etter mye jobb, eksamenslesing for kona(ferdig i går), og unger som ikke er det beste til å rydde etter seg.

Ønsker alle en flott fredag!

God morgen fra prærien. Barna er sent ut for siste skoledag og har rukket 1,5 timer arbeid også. Teams, oneNote og Power Point skal det sloss mot neste timene. Synes det ikke er så fantastisk strøminjeformet jeg da.

En arving ute på fest/overnatting til kvelden så blir litt roligere forhold på hjemmebane. Været er vel litt mer rødvin enn hvitt i kveld.

God morgen fra hytta. Siste dagen her nå. Kunne lett vært her lenger altså. Planen er å sitte litt her med kaffe og bok men dyrene sover. Etterpå skal det først og fremst fiskes.

Ha en fin en

Hepp hepp ... snart helg her og. Spådd drittvær fra i morgen, så da blir det å sitte inne med fotball og flybilder, tenker jeg.

Men først noen timer ned VPN, oneNote, Outlook, FDA, Paypal, Amadeus, Adyen og hva vi nå trenger å fyre opp....

Men føøørst - mer kaffe.

God ettermiddag fra gjemmekontoret!
Sitter og gjør klar fredagsbingoen til Frequent Travel Norge, så får vi se om noen får bingo i dag da....
Selv har jeg vært på polferd i lunjsen og det ble sikret 10 flasker bobler. Burde holde for i kveld iallefall.

Nå skal jeg bare gjøre ferdig siste teamsmøte før det blir en liten båttur. Litt overskyet, men bra temperatur og nesten ingen vind. Blir deilig å komme litt ut etter en travel uke på gjemmekontoret.

God helg ønskes!

God fredag fra gjemmekontoret.

Blir pålogget i 20 minutter til for syns skyld, men ble akkurat ferdig med dagens gjøremål. Når det logges av i dag, skal det ikke logges på på tre uker!

Plan 1 blir å få lest gjennom sist Pondus som ramla ned i postkassa i dag, og så får vi se de an etter det. Allerede tjuvstartet på en cola, og det ligger jaggu noen franske bobler på kjøl også. Bare en dog, og bare en halvflaske.

Ha en god en :)

Back