God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Jeg har fri - men er alikevel våken før 06.00. Skal kjøre t/r Fagernes i dag. Kanskje blir det en butt med Rakfisk på returen. Ha en bedre start på week-enden!

Replying to Topic 'God fredag morgen...'

Yo! Her sitter jeg og slurper i meg en Chateu St Michelle roedvin og pusler med forumet. CK har vaert saa vennlig aa donere et hjoerne til Seattle saa da blir det forum for SEAspotter.com ogsaa. Stikk gjerne innom! Forhaapendtligvis vil noen av de andre lokale spotterne stikke innom ogsaa ....

Det naermer seg ferietid ... mandag kveld blir det aa sette seg ombord i Alaskas 737-900 for tre-fire dagers hygge i Universal og Epcot i Orlando. Alaska ned og sannsynligvis Northwest hjem (320 og 753).

Men foerst skal arbeidsuken avsluttes!

God Morgen fra Østen også. Her er det langt på dag allerede og snart tar jeg helg.
Denne helga blir det ingen tur i marka nei. Regner med at det blir lange late dager med familien på stranda, kun avbrutt av bading i havet og god Thailandsk frokost,lunsj og middag.
God Helg alle sammen.

EB, du må kjøpe en mer spennende bil! Hvis ikke blir delen mellom Hallingby og Bagn altfor.... :zzz

:D

Bonjour!

Uppe lite tidigare än vanligt idag. Vet inte helt varför jag steg upp 35min innan klockan ringde. Nåväl.. Har föreläsningar mellan 0830 och 1730 idag så det blir till att inta ett par koppar kaffe innan jag hoppar på busen för att korsa landet (läs: stan).

Helgen blir busy även den med födelsedagsfiranden, grupparbeten och städning.

Önskar er alla en riktigt god weekend.

- Leser Aftenposten og kom over en skikkelig solskinnshistorie:
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article884273.ece

Glad morgen Fra Skien!

Var det andre her som så Lettermann i går kveld da han hadde besøk av John Travolta?
De snakket så og si halve intervjuet om fly. Det ble også vist bilder av kåken hans med "Jettklipper Ella" i oppkjørselen. VIL HA!!!!!!!!:spin:

Hilsen Frode!

Det fikk jeg nok ikke med meg nei :(

God morgen herfa også forresten.
Bare spise ferdig frokostblandinga her så må jeg vel kaste meg på sykkelen til skolen...
Har bygningsinstallasjon i praksis i hele dag, og får besøk av (lærerne sa 270) jenter som skal inn og se på oss, fordi de skal få informasjon om teknologi(gutte)fagene... Spennende :p

Så avsluttes skoledagen/uken med coopertest på Stadion...løpe så mange runder man orker på 12 minutter. Synd jeg har mistet kondisen min bare...

Glad morgen (?) fra Asker. Prinsessen ville IKKE sove i natt, så pappa ble sittende i go'stolen med Aftenposten til klokken 2, og da måtte mamma overta med mating. Til slutt fikk vi henne til å sove - på pappas brystkasse - og nå virker det ikke som hun har tenkt å våkne. Hun må leve i en annen tidssone enn oss...

I løpet av dagen dukker det opp nye IKONER!!!:wow:

Originally posted by CK

I løpet av dagen dukker det opp nye IKONER!!!:wow:

Uten at jeg venter forståelse: Bevegelige ikoner er slitsomme. :)

Ok, da var følgende ikoner på plass
icon41.gif
til bruk i SEA-forumet
icon39.gif
Pondus, som singaliserer Off-topic
icon43.gif
En vinflaske - need I say more?

Om noen kan hjelpe meg med å finne et smart ikon som kan symbolisere konkurs/nedleggelse/anotherone bites the dust, hadde jeg vært svært takknemlig

Alfa`n koste seg og vi koste oss i den fra Oslo og hele veien til Fagernes. Men strekningen Hallingby-Bagn er nok laget kun for oss med Alfa... Du trenger netopp en italiener for å overlve den norske landsbygda...i

Back